BIR GECE YARISI

138 10 4
                                    

Herkes herşey üstüme geliyordu sanki. Kimseye guvenmiyordum, kimseyi sevmiyordum. Tek sevdiğim şey one direction du. Onların yanımda olması o kadar çok istiyordum ki. Ama tek yapabildiğim ağlamaktı. Sürekli ağlıyor ve onları görebilmek için dua ediyordum. Bir anda yatak biraz aşağıya indi. Sanki yanımda birisi vardı. Ensemde bir nefes hissediyordum, ama arkama donedim o her kimse beni böyle görmesini istemedim. Birden elini omzuna attı ve sımsıkı sarıldı . Bende elini tutum. Gözlerimi sildim. Birden 'ağlıyor musun?' Diye sordu. Ben gözlerimi sildim. 'Herzaman ki gibi sorun yok sen beni takma. Her gece 1d yı görebilmek için ağlarım. Dua ederim elimden sadece bu geliyor. Başka hiçbirşey yapamıyorum. Turkiyeye gelmiyorlar. Zaten gelseler bile konsere gidemem. En arka sıradan bile bilet alamam. Onları göremecegimi söylediklerinde üzülmemin sebebi haklı olmaları, sonuna kadar haklı olmaları.' Dedim. Arkadan derin bir nefes alıp verdi. 'Belki görürsün' dedi. 'Hahahaha şaka mı yapıyorsun. Onları asla göremem.' Dedim ve derin bir sesizlik oldu. Bir kaç saniye sonra ben ' hem bu neden senin umrunda. Sen beni görmüyorsun bende seni. Yatağıma neden ve nasıl geldin bunu bile bilmiyorum. Ahh neden sana bunları anlatıyorum ki.' Ardından 'arkanı dönersen tanışabiliriz. Dedi ' tamam dedim ve arkama döndüm. Onca derdimi anlattığım kişi liam Payne imiş. Sok oldum. Sonra ona sımsıkı sarıldım. O da bana sarıldı. 'Yanıma her nasıl ve neden geldiysen teşekkür ederim.' Dedim ve ona sarılırken ağladım. Bana ağlamamamı söyledi. 'Bu gece seninle olacağım. Rahat rahat uyu. Uyandığında yanında olacağım.' Dedi ve uyudum.

Liam ile bir gece konuşmasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin