7

32 0 0
                                    

Konser bitti ve eve geldik. Hep birlikte salon a oturduk.
L: konser harikaydı. Bir kaç pankart ta maria içindi.
Me: evet bende gördüm . Harikaydı. Size çok teşekkür ederim.
N: doğum günüm harika geçti teşekkür ederim çocuklar.
Me: louis biraz konuşabilirmiyiz.
Lou: tabi
Liam bana dönerek sesizce
L: bir sorun mu var.
Me: Hayır sadece konuşacağım.
Ve dışarıya çıktık. Cantamdan notu çıkarıp.
Me: louis bu ne açıklarmisin
Lou:sen çok güzelsin sende farklı birsey var sevgilim ol seni çok seviyorum.
Me: delirdin mi sen bunu kardeşine nasıl yaparsın.
Lou : maria lütfen seni çok seviyorum.
Ve beni öptü. O kadar sertti ki. Onu itmeye çalıştım ama olmadı. Daha sonra sert bir şekilde ittim ve yüzüne yumruğu geçirdim. Ağlayarak eve girdim. Çantami aldım ve çıktım. Kate nin yanına gidecektim. Liam arkamdan gelerek
L: hey noldu dur bakalım nereye gidiyorsun?
Gözlerimi silip arkami döndüm. Ona ağlayarak sarıldım.
Me: louis i iyi birisi sanmıştım
Beni geri iterek
L:ne oldu sana kötü bir seymi yaptı.
Cantamdan notu çıkarıp ona verdim ve herseyi anlattım. Liam burnundan soluyordu. Çok sinirliydi koşarak eve doğru gitti.
Me: liam dur yapma lütfen liam
Liam eve girdi ve louis in üstüne yürüdü.
L: ne yaptığını sanıyorsun sen uzak dur ondan.
İş kötüye gidiyordu. Aralarına girdim.
Me: bana zarar vermeden birbirinize zarar veremezsiniz. Lutfen yapmayın.
Liam ayrıldı ve oturduk. Liam derin bir nefes aldı ve ben odama çıkacağım dedi. Bende yanında gittim.
L:seni nasıl zorla opebildi.
Me: böyle
Diyerek liam I kendime çektim ve onu öptüm. Sonra uyuduk.
Liam uyudu ama ben hala louis I düşünüyorum. Kulakligimi taktım ve diana yi açtım. Yavaş bir şekilde lavaboya gittim. Küvet i hazırladım. Moralim çok bozuktu. One direction şarkıları ve bir duş iyi geliyor herzaman, ama kendimi tutamiyorum sürekli ağlıyordum. Daha sonra aşağıya indim. Birkaç süs mumu yaktım. Işıkları acmadim. Gitarimi aldım. Sadece bakıyordum. Artık eskisi gibi şarkılar yazıyordum. Şarkı sözlerimin olduğu defterimi çıkardım. One direction için yazdığım sadece bir hayal şarkısını söylemeye başladım. O şarkıyı söyleyince eski directioner lik günlerim aklıma geldi ve ağlamaya başladım. Birden merdivenden ayak sesleri geldi. Hızlıca arkami döndüm. Liam di.
L: harika bir şarkı
Me : yoksa duydunmu
L: evet. Ne işin var burada saat 4 olmuş.
Me : sadece uyku tutmadı.
L: şarkı bu kadar mı ?
Me: Hayır. Ama devamını duymasanda olur. Pek iyi değilim.
L : aa hadi ama benimi kıracaksın.
Iste yine o yavru köpek bakışları.
Me : tamam.
Şarkıyı çalarak söyledim. Söylerken de kendimi tutamadım. Aglamamak için yukarıya bakıyordum.
L: harika bir şarkı ama neden ağlıyorsun.
Me : çünkü bu şarkı senin için 1d için. Sizi görebilmek için herşeyi yapıyordum ve şimdi evimde yaşıyorsunuz. Liam 2010 u çok özledim.
.................................
Uzun bir sesizlik oldu. Birden kapı çaldı. Kapıyı kıracakmis gibi çalıyor ve çıkın dışarıya diyordu. Hadi hayırlısı

Devam edicem okuduğunuz için teşekkür ederim. Lutfen kitabım hakkında düşüncelerinizi yorum olarak bırakın. Oylarınızı bekliyorum.

Liam ile bir gece konuşmasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin