sabah uyandığımda

90 4 0
                                    

O gece o kadar güzeldi ki... o kadar güzel uyumuşuz ki... Ahh o geceyi asla unutmayacağım. Birbirimize sımsıkı sarılırken liam uyandı ve tatlı bir sesle
"Günaydın"
"Günaydın"
"Beni neden bu kadar çok sıktın kemiklerim ağrıyor."
"Özür dilerim. Ben hayatımda ilk kez bu kadar ilgi ve sevgi gördüm. Bu gece çok kötüydüm. Kendimi asmayı yada bileklerimi kesmeyi falan düşünüyordum. Sen gibi güçlü bir idolum var ve bunları düşünüyordum. Sana ne kadar Özür dilesem az gelir. "
"İyiki bu gece yanında olmuşum. Kendini falan asmanı yada bileklerinde kesikler olmasını istemezdim."
"Ahh liam teşekkür ederim."
"Ee bu gün seninleyim ne yapıyoruz."
"Liam bunu daha sonra düşünsek. Acil Tweet atmam gerek bu gün 29 ağustos. Tweet atarak doğum gününü kutlamam gerek ayrıca bir çok fan çalışması ve girmem gereken bir gündem var."
"Ah hadi ama liam Payne yanında Tweet bu kadar onemlimi yanındayım direk bana soyleyebilirsin."
(omg liam yanimdaydi mal durumuna düştüm.)
Sadece gülümsedim☺
Hemen kalkıp elimizi yüzümüzü yıkadık. Ona harika bir Türk kahvaltısı hazırladım. Ve bir kaç türkçe kelime öğrenmesi gerekti.
"Liam"
"Efendim?"
"Türkçe biliyor musun? Bir kaç kelime falan."
"Bunu üzülerek söylüyorum ama hayır."
"Tamam sorun değil. Merhaba demek ile başlayalım."
Dedim ve onun kahvaltı başında koyu bir Türkçe öğrenme sohbetine kapıldık. O harika türkçe konuşuyordu. Yani bir kaç pratik ile. Daha sonra kendimizi sokaklara attık. Hem geziyor hemde ona birkaç şey anlatıyorum. Daha sonra hava kararmaya başladı ve bir yerde oturduk. Bir kaç türkçe telefon görüşmesi yaptım. Liam pek anlamadı ve bana sürekli ne olduğunu soruyordu.
"Kimdi onlar ne diyorlar. Bir seymi oldu."
"Liam boşver. "
"Eve gidelimmi? "
"Hıhıı." Diyerek başımı onaylarcasına salladım.
Evimin yanında küçük tatlı bir kafe vardı. Bir kaç sakin arkadaşımı çağırdım. Kafeyi kapattirdim. Bu gece eğlence vardı. Onu kolundan tutup kafeye çektim.
"Hey napiyorsun."
"Gözlerini kapat liam." Gözlerini eli ile kapattı ama aradan parmaklarını açıp bakıyordu.
"Hihihihiih"
"Hadi liam. Seni yaramaz cocuk.
Çok tatlı bir şekilde ve sesini incelterek."tamam tamam" dedi.
Kafeye girdik. Girdiğimiz an kapının iki yanından patlama sesleri geldi. ohuu çok cool. Liam şok liam iptal. Çocuk gitti. Şaşkınlığı geçtikten sonra bana o kaslı ve en sevdiğim dövmeleri taşıyan kolu ile sarıldı. O anı hiç bir şeye degismem.

Partinin nasıl geçtiğini daha sonra anlatacağım. Happy birthday liam
Ben çok eglendim eğer sizde eglendiyseniz ne mutlu bana

Liam ile bir gece konuşmasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin