Liam bana sarildiktan sonra pasta geldi. herkes happy birthday liam diye bagriyordu. Liam birden ağlamaya başladı.
" benim 16. Doğum günüme kimse gelmemişti. Bu kadar fazla sevenim olmasını hiç beklemiyordum. Teşekkür ederim."
" oo liam iyiki doğdun."
Diyerek ona sarıldım. Daha sonra partiye karistik. Çok eğlenceli geçiyordu. Ona hediyesini getiriyordum ki birden ayağım takıldı ve üstüne düştüm.
L: çok güzelsin
Me: :)
L: seni öpebilirmiyim
Me : ta ta tabiki
Ve o an olanlar oldu. Herkes bize bakıyordu ve alkisliyorlardi. Daha sonra liam onların önünde egildi. Ben sadece hayalimi gerceklestirdigim için saskindim. Bir anda niall partiye girdi.
N: burada koca bir pasta var ve beni cagirmiyormusunuz
Daha sonra harry louis ve zayn de içeriye girdi. Liam çok saskindi. Onlara twitter den me şın atmistim ama gorecekleri hiç aklıma gelmemişti liam diğerlerine sarıldı. Ben ağlamaya başladım.
H: aaa maria
Me: 5 yıldır bunu bekliyorum cry yy
N : hadi gelin gelin
Diyerek tüm çocuklar etrafimi sardı. O an kadar güzel bir şey yoktur bu dünyada. Çocuklar sahneye çıkarak night changes i söylemeye başladılar. Bu şarkıya bayılıyorum. Harika söylüyorlar. Ve birden louis beni çekerek sahneye çıkardı. Benden soylememi istercesine hareketler yapıp mikrofon u uzatuiyordu. Ben ise salak gibi sesim berbat dercesine harekentler yapıyordum. Ve daha sonra büyük ısrar üzerine louis in solo larını birlikte seslendirdik. Harika bir andı. Tabiki louis in orjinal formasını imzalattirmadan yollamadim. Çocukların kalacak yeri yoktu ve onlar burada kalacaklardi.
Me: çocuklar Nerede kalacaksınız?
Z: hiç bir fikrim yok sanırım bir otel tutariz.
Me : ben kocaman bir evde tek başıma yaşıyorum. Otel tutmaniza gerek yok bence ne dersiniz bende kalın.
Lou: tabiki bunu çok isteriz.
:):)
Parti bitti ve eve gittik. Niall elinde abur cubur lar ile hala yemek yeme telaşesindeydi. Harry Louis Ve Zayn kafalarına göre takiliyorlardi. Liam in kafasında ise bugün benim doğumgünüm yazan bir şapka var di . Çok yorgunduk. Eve geldik ve harry
H: vay canına burada tek basinami yaşıyorsun.
Me: malesef ama dün gece yanlız değildim. Liam hala anlatmayacakmisin.
L: tamam tamam nasıl girdigimi bir sonraki bölümde anlatacağım.
Eve girdik herkes istediği odaya girdi liam benim odamda kaldı . Ve bu arada çok gecikti sorry. Vote ve yorum bekliyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Liam ile bir gece konuşması
Fanficyanlızdım. kendimi hiç bu kadar kötü hisetmemiştim. Birine sımsıkı sarılmaya ve seni seviyorum demeye ihtiyacım vardı. yanımda olan tek şey yastığım ve yorganımdı. yada ben öyle sanıyordum. okuyun