4

67 3 0
                                    

Küçük birdaha nedeniyle 4 ve 3 un yeri karışmış kb eğer okumadiysaniz ilk 3 u okuyun
Herkes çok yorgundu. Odalarimiza geçip uyuduk.
Liam: iyi geceler
Me : sanada iyi geceler
Daha sonra derin bir uyku çektik. Sabah uyandığımda yanımda liam yoktu. Terliklerimi giydim ve liam liamm diye seslenerek merdivenlerden indim. Mutfağa gittim ve tum çocuklar kahvaltı hazirlamislardi. Herşey vardı sofrada ben mutfağa girer girmez ağzım açık kaldım.
Liam: gunaydin
Me: Günaydın
Liam sandalyemi çekti bende oturdum. Tüm 1d üyeleri bana kahvaltı hazirlamislardi. Onlarla aynı havayı soluyordum. Yanimdalardi. Yemeği yedikten sonra ben toplamakta ısrar ettim ama harry elimi bile surmeme izin vermedi. En yakın directioner arkadaşım olan kate yi aradım.
Çalıyor. ..
Kate: alo
Me: a meraba kate ben maria
Kate: selam maria
Me: bizim eve gel ama kimseye haber vermeden tek başına gel
Kate : bir sorun mu var .
Me : yo Hayır seni tanistirmak istediğim bir kaç arkadaşım var.
Kate : iki dk ya oradayım.
Me: tmm bb
Kate : bb
Ben hemen
Me : çocuklar
Niall: uçan pizzalar aşkına neden bu kadar bagriyorsun
Me: hepiniz oturun
Louis: bir sorun mu var
Me: Hayır . Sizi cok seven bir directioner arkadaşım var. Tek hayali sizi görebilmek. Siz buradayken onu çağırmak olmazdı. Iki dk ya burada bir sorun olmaz dimi
Zayn: ne sorunu maria çok memnun oluruz.
Derken kapı çaldı allah tan ki üstümüzu giyinmiştik.
Tam kapıyı açarken
Me: bu arada en sevdiği üye louis
Louis : o kız bende
Kapıyı louis açtı. Kate nin ağızi açık kaldı ve rüyada fln olduğunu dusunmeye başladı.
Louis: aa kate di dimi ben louis louis tomlison 1d den
Kate: (ağlarken ) inanmıyorum.
Ve louis ona sımsıkı sarıldı. Kate içeri girdi ve diğerleri ilede tanıştı. Kate hala ağlıyordu.
Kate: maria noluyor bu nasıl oldu.
Me: bende bilmiyorum liam bir gün yatagimdaydi
Liam: tamam tamam anlatıyorum. Senin twitter hesabina baktım. Benimle ilgi şeyler paylasiyordun. Bir arkadaşımın yardımıyla evini buldum. Ve bir hırsız gibi girip yatağına yattım. Daha doğrusu annen evdeydi .
Ahh bunu nasıl unuttum annem o gün bizde kalmıştı.
Liam: işte odani gösterdi ve girdim. Iyiki yanına gelmisim
Me: iyiki diye fisildadim.
Liam gülümseyerek bana sarıldı.
Kate nin ağızi açık kalmıştı. Benimde. Louis kate den hoslanmis gibiydi. Hep ona bakıp guluyordu.
N: justin bieber konserine biletim var gelmek istermisiniz ?
Justin Bieber den nefret ederidim ama niall I kiramazdim.
Me: bana uyar ya siz çocuklar
H: işimiz yok
N:tamam o zaman bu gece eğlence var.
Ben çok heyecanliydim. Iki günde hem 1d ile hemde justin bieber ile tanisacaktim.
Me: odama çıkmam gerek
L: iyimisin
Me: evet
Odama çıktım Karnım feci bir şekilde agriyordu. Hareket edemiyorum. Canım çok fazla yaniyordu. En iyisi bağırmaktı. Tüm gücümle çığlık attım. Attığım çığlık ile evdeki herkes odama geldi. Baygindim. Liam beni kucağına alarak hastaneye götürdü. Tüm çocuklar ağlıyordu. Liam in suratı bembeyazdi. Kendimi bu kadar çaresiz hissettiğim için nefret ediyordum, hastaneye gelmiştik. Hemen bir kaç hemşire geldi ve beni aldı. Başımda binlerce şey soyluyorlardi ama anlamiyordum. Daha sonra gözlerimi hastane odasında kolumda serum varken uyandım. Liam ve diğerleri camdan bakiyorlardi. Liam bağırarak " uyandı" diyordu. Sanırım onları çok korkuttum. Hemşire yanıma geldi.
Hemşire : iyimisin ?
Me: ne oldu ?
Hemşire: bayilmissin ya dün gece çok alkol almış olmalısın
Me: sanırım evet.
Hemşire : şu Kıvırcık saçlı çocuk sesin için sürekli ağlıyordu.
Me: yanıma gelebilirlermi ben iyiyim
Hemşire: tabiki
Hepsi yanıma geldi. Harry nin gözlerinin altı morarmisti. Liam in suratı bembeyaz olmuştu. Diğerleri ise gerçekten uzgundu. Liam girer girmez yanıma geldi. Elimi tuttu.
Liam: iyi misin
Me: ne oldu bana
Liam başımdan geçen her şeyi anlatmıştı . Çok korkmuslardi.
Me: bunun için Üzgünüm. AA harry ağlama artık ben iyiyim
Harry gulumser
Me: teşekkür ederim. Sadece dün gece fazla alkol aldım. Sizi korkuttugum için Üzgünüm.
Hemşire girdi.
Hemşire : evine gidebilirsin
Ben gülümsedim. Çocuklarla birlikte eve gittim. Kate de yanımızda ydi.
Kate: eve gitmeliyim yarın gorusurmuyuz
Niall: justin konseri ne olacak
Me: gideceğiz aksama hazır olmamız gerek kate
Kate: eve gidip ne giyecegime bakmaliyim
Me: aa hadi ama yukarıda kocaman bir gardırop var.
Kate: o zaman yukarı çıkalım
Me: çocuklar bu arada sizin kıyafetlere benzer kıyafetleri alıp louis in odasının yanındaki dolapta sakliyorum. Istediginizi giyin.
Zayn: ne bizim kiyafetlerimizin aynisinimi alıyorsun.
Me: sanırım öğle cikmaliyim.
Ve hazirmanmaya gittik.
Emeğe saygı için lütfen vote ve yorum bırakın

Liam ile bir gece konuşmasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin