1

811 25 2
                                    

Ik zat lekker te slapen totdat ik helemaal werd wakker geschud door me broer hicham (21). Ik voelde me gelijk al chagrijnig en zag een glimlach op zijn gezicht. Ik negeerde hem en liep naar de badkamer om mezelf op te frissen en om te kleden en mijn hoofddoek op te doen. Ik liep naar beneden de trap op, en voor ik het wist zag ik dat er een foto van me werd gemaakt. Ik keek weer voor me en zag me ouders een taart vast houden met daarop "chaimae inou 17!". En me broer en zussen salima(20)&farisa(19). Ze waren allemaal blij en keken me glimlachend aan, ik rende naar ze toe en gaf ze allemaal een knuffel en kus. En toen hadden ze een heel feest voor me georganiseerd. Het was echt topdag om nooit te vergeten. Het was al avond en besloot om alles op te ruimen en te gaan slapen weer.   

De volgende ochtend besloot ik om vroeg wakker te worden wat helaas bijna nooit lukt. Ik werd wakker op een tijdstip na 13:00 ik zag dat ik laat was en moest me gaan haasten, want ik had afgesproken met mijn beste vriendin Merve. Ik pakte mijn telefoon en raakte al snel weer rustig, er stond een sms'je van Merve in met " hey schat doe rustig aan ik blijf werken tot 15:00 jammer genoeg ik zie je dan Bye xxmerve". Ik liep naar de spiegel en zag een meisje met lange zwarte krullen tot aan mijn kont, met mooi gevormde wenkbrauwen, een zachte huid, grote lichtbruin-Groene amandelvormige ogen met volle roze lippen. Maar dat allemaal verberg ik onder mijn hoofddoek en abaya. Ik besloot mezelf op te frissen om straks langs Merve te gaan, ik kleedde me om en liep de deur uit. Ik kwam aan bij het huis ban Merve en gaf haar een dikke knuffel, al snel feliciteerde ze mij en haalde ze een cadeau te voorschijn het was een armband, die ik al zo lang wou. Ik was echt blij met het cadeau en bedankte haar al snel liepen we richting de Mac en namen we plaats, en kletsten we over alles en nog wat. Tot op een gegeven moment Merve naar de wc moest, en net toen ze de tafel verliet kwamen er 2 marokaanse jongen zitten voor ons. 1 van de jongens keek me heel strak aan, hij had licht grijze ogen en zag er gespierd uit hij had een stoppelbaardje en had spierwitte tanden als hij lachte. Ik betrapte me zelf dat ik hem aanstaarde en keek gelijk weer naar de grond, maar ik voelde zijn ogen nog steeds op me prikken. Ik zag Merve en we besloten te gaan, voordat ik de deur uitging keek ik nog even om en ik zag de jongen me steeds aan kijken, ik draaide me weer vooruit en ging weer verder. Ik had allerlei gemengde gevoelens wat moet ik doen?!

Geduld word beloond!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu