2

506 20 1
                                    

Ik hielp mijn moeder in de keuken, er zouden vandaag mensen op bezoek komen voor mijn vader over zijn bedrijf enzo. Toen ik klaar was met me moeder helpen ging ik weer naar me kamer, ik moest nog steeds denken aan de jongen die me aankeek. Hoe heet hij? En waarom keek hij me zo lang aan? Ik zat vol met vragen. Mijn zus farisa kwam binnen in me kamer. Ze vroeg of ik met haar meeging naar de Albert hijen. Ik vond het goed en we gingen de deur uit. Mijn zus heeft een vriend die daar bij de Albert hijen werkt, ik heb haar vaak achtervolgd en gezien wat daar speelde hihi. Maar ze hoeft niet te weten dat ik het ook weet. We kwamen daar aan en ze zei dat ik maar wat moest gaan uitzoeken en we zien elkaar bij kassa 3. Ik deed wat ze zei en pakte 1 pak milka en wat te drinken. Hmm ik twijfelde of ik chips of ijs zou halen? Weet je wat ik neem ze allebei. En toen ik net klaar was met alles uitzoeken kreeg ik een sms. Ik opende me telefoon en las wat er in stond.

Mama; chaimae als je bij de winkel bent wil je dan dit halen
- eieren
- melk
- bloem
-suiker.....

Ik ging maar weer verder en de benodigdheden zoeken. Na dat ik klaar was ging ik opzoek naar mijn zus, tot ik opeens een harde botsing voelde. Ik keek op en zag prachtige groene ogen, het was de zelfde jongen van de Mac. Hij keek me aan en zag dat hij best nerveus was. Hij was aan het stotteren en zei " uh uh Ss sorry ik ik zag je nn niet" . Ik vond dat zo schattig om te zien. Ik antwoorde terug met "het is geen probleem ". Ik ging weer door met de rest. Totdat mijn arm werd vastgenomen. Ik draaide me om en zag de jongen weer. Hij zei " hoi ik ben Soufiane en ben 20 jaar en jij?" Ik keek hem beetje raar aan van wtf. Maar ik deed mee en stelde me ook voor. Hij glimlachte naar me en ik schonk een glimlach terug. Soufiane vertelde me dat hij me al een tijdje in de gaten houd want hij wilt me graag leren kennen en dus gaf hij zijn nummer aan mij. We hadden een leuk gesprek en het bleek een aardige jongen te zijn. Nee chaimae niet verliefd worden gedraag je. Ik nam afscheid van hem en ging naar kassa 3 ik zag farisa daar al staan met een kwaad gezicht.

Farisa: waar was je al die tijd
Ik: mama wou dat ik wat boodschappen deed dus ik moest gaan zoeken.
Farisa: niet liegen ik zag je wel met die jongen.
Ik: hij is gwn een vriend meer niet.
Farisa: oke beter, kom laten we gaan.

Ik ging met farisa afrekenen en ging weer richting huis met mijn zus. Ik ben niet bang dat ze me zal verraden ofz want me zus is niet zo. Ik kwam aan thuis en ging naar me kamer. Ik grijpte naar me telefoon en zag dat ik een onbekend sms'je had.

Onbekend:"heey met mij Soufiane ik kon niet wachten totdat jij mij zou sms'en dus ik moest je nummer wel krijgen via via. Haha niet denken ik ben stalker enz. Ik spreek je weer veel liefs Soufiane."

Ugh wat doet deze jongen met mij. Ik heb nog nooit contact gehad met jongens maar deze doet me echt wat. Ik sloeg hem op mijn telefoon als sousou. Niemand kan toch me telefoon in, ik heb een topgeheim wachtwoord hihi.  Ik wat op de computer films kijken en na een tijdje vond ik dat ik maar naar bed moest.

Geduld word beloond!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu