Het was een saaie middag ik zat voor de tv op de bank. Mijn moeder die aan het koken was mijn vader die aan het rommelen was met de afstandsbediening. Ik verveelde me dood totdat.. Yes een Appje kreeg. Ik zag dat hij van Soufiane was en las hem in me hoofd op.
Soufiane: hey chaimms met mij ik wou vragen of je met me wil voetballen want ik verveel me best wel.?
Ik smste hem terug met dat ik aan de zelfde probleem lijd en mee instem om te gaan. We hadden om een halfuur afgesproken bij het parkje.
Ik deed me routine en ging de deur uit. Ik liep opweg naar het parkje en zag daar niemand, ik nam plaats op een bankje en wachtte op Soufiane.
Ik zag Soufiane al aankomen en zag hem glimlachen, ik moest daardoor automatisch ook glimlachen. Hij kwam naar me toe en gaf me een hand.
S: hey hoe gaat het
Ik: goed met jou
S : alhamdoulah ook
Ik: dus waar is je voetbal dan ?
S: jij zou hem toch meenemen?
Ik: nee soufian gewoon niet.
S: haha ik heb hem wel meegenomen maar het is een kleine.Ik zag dat hij de bal uit zijn broekzak haalde en het is een kleine stuiterbal.
Ik keek hem serieus aan en zei "meen je dit nou of maak je een grap".
Hij keek me lachend aan en zei " zo jij wilt erg graag voetballen".
Hij vertelde me dat hij me hierheen haalde voor een reden. Hij zat naast me op de bank en keek me diep aan. Ik kon gewoon in zijn ogen lezen dat hij iets had. Wat geen ander had iets speciaals. Zijn gezicht kwam dichterbij en dichterbij. Tot de moment dat zijn lippen op mijn lippen waren.
we bleven zo wel 10 seconden.
Maar dat waren de mooiste 10 seconden die ik had.
Ik keek hem rood aan en vroeg hem waarom hij dit deed. Hij antwoorde met" chaimae.. Begrijp je het dan niet. Je bent het prachtigste aardigste slimste meisje dat ik ooit heb gezien in mijn hele leven, vanaf de eerste dag dat ik jou zag werd ik helemaal verkocht, chaimae ik ben in korte tijd zo hard voor jou gevallen, ik wil je als de moeder van mijn kinderen Insha Allah. Ik hou van je....."
Toen ik het verhaal hoorden wist ik het gelijk. Ik hou van deze jongen. Hij keek me aan wachtend op een antwoord. Ik zei " ik voel het zelfde voor jou". Hij trok me naar zich toe en drukte een kus op mijn lippen.
Ik voelde me het gelukkigste meisje op aarde.Maar het was voor even, voordat ik mijn broer hicham tegenover me zag aanlopen richting mij. Oh nee wat heb ik gedaan. Ik was bang en gefrustreerd tegelijkertijd. Ik vertelde Soufiane dat dat mijn broer was. En Soufiane vertelde me dat ik geen zorgen moest maken want hij was bij me.
Voor ik het wist was hicham voor me neus aan het schreeuwen ........
JE LEEST
Geduld word beloond!
RomanceHet verhaal gaat over een meisje genaamd chaimae (17) ze heeft een goed leventje met haar beste vriendin Merve (18) en haar ouders en broer hicham (21) en zussen salima (20) &farisa(19). Tot dat er een jongen op haar pad komt en alles veranderd voor...