Ik zag de meest prachtige jongen die ooit in mijn leven zag, toen ik me realiseerde dat ik mijn mond open had deed ik het weer snel dicht.
Hij had licht groene ogen, zwart haar, een bleke huid, rode volle lippen.Ik bedacht me opeens dat het uiterlijk alleen maar schijn is.
Ik wil zijn innerlijke leren kennen.
Ondertussen had ik iedereen gegroet die binnen kwam.
Ik gaf hem enkel een hand.Ik ben Soufiane Gewoon plotseling vergeten.
ZZZZZZZZZZZZZZZ
Over de duivel gesproken, ik kreeg een sms van de enige Soufiane.
Soufiane:
Hey chaimae hopelijk vergeet je me niet, ik hou van je en zal altijd zo blijven, ik ga binnenkort je hand vragen :*.Ik liet hem op blauw staan,
Want in hem had ik geen zin, door hem zit ik hier in de problemen en heb ik mijn familie ten schande gezet.Ik nam plaats naast mijn moeder op de bank, toen kwam de jongen naast me zitten die van de andere bank kwam.
Hij glimlachte naar mij, ik schonk hem een glimlach terug.Paar uren verder was iedereen druk in gesprek met elkaar.
Mijn vader keek naar mij,
Hij gaf me een sein van ga naar de keuken.
Ik liep er heen en zag mijn zus farisa.
Ze deed de afwas.
Ik vroeg haar waarom papa mij in de keuken wou hebben.
Ze zei me dat ik het dienblad vol koekjes en drankjes naar de eettafel moest brengen.
Ik knikte en deed mijn taak.
Op een gegeven moment moest ik langs iedereen om het eten uit te delen.Maar ik met mijn domme hoofd liet een glas bijna vallen terwijl ik starend naar de jongens ogen keek.
Wat een geluk dat hij het net oppakte.
Hij zei " ik ben nordin, en jij moet zeker chaimae zijn die zo onhandig is". Zei hij giechelend.
Ik werd al gelijk rood en antwoorde met: " ja".Ik snelde me naar de keuken en liet het dienblad rusten op de wastafel,
Ik ging al snel weer terug naar de woonkamer.
Tot ik mijn vader en Nordin zijn vader hoorde praten.
Ik bleef bij de muur om ze af te luisteren.
..........
JE LEEST
Geduld word beloond!
RomanceHet verhaal gaat over een meisje genaamd chaimae (17) ze heeft een goed leventje met haar beste vriendin Merve (18) en haar ouders en broer hicham (21) en zussen salima (20) &farisa(19). Tot dat er een jongen op haar pad komt en alles veranderd voor...