Parka geldim ve çocuklarla bir kaç yaşlı adam ve kadın dışında kimse yoktu oturacak bir bank buldum ve parkta oynayan çocukları izlemeye başladım. Karşıdan genç bir çocuk geliyordu. Sanırım oydu. Yanıma kadar geldi ve elini uzattı .
-Merhaba
-Merhaba
-Gelmezsin sandım.
- Ama geldim.
Gerçekten şaşırdım ve büyülendim...
....................................................................
Bu o sarışın çocuktu onu hiç bu kadar yakından görmemiştim. Gözleri çok güzeldi. Hemen bir banka oturduk. Bana klişe sorular sormaya falan başladı. Doğru cevap veriyordum yalana gerek yoktu aynı şeyleri bende ona sordum falan. Ve çok şaşırmıştım Lucas'ı bekliyordum. Adını öğrendim ve adı Marshall'dı. Baya bir konuştuk. Bana numarasını verdi ve soğuk davranarak suratıma bakmayarak uzaklaştı.Neden böyle yaptığını bilmiyordum. Bende hemen kalkıp evin yolunu tuttum.Eve girdim üzerimi değiştirdim ve yatağıma yattım. Bir süre tavana bakıp düşündüm. Telefonum titredi onunla birlikte bende sıçradım. Telefonuma Dora mesaj atmıştı.
-Yarın boş musun?
-Evet ne oldu?
-Ben okulun son katını merak ediyorum oraya gidelim mi?
- Düşünmeliyim ben seni yarın sabah ararım.
- Peki.
Bende merak ediyordum orayı bu hoca ne saklıyordu bizden. Ailemden izin alıp yarın bir şekilde Dora ile oraya gitmeliydim.Televizyonu açıp annem ile babamın gelmesini bekledim. Bir süre sonra geldiler. Ve akşam yemeği yerken yarın için izin almaya çalıştım annem izin vermese de babam izin verdiği için gidecektim. Telefonuma kulaklığı takıp uyumaya çalıştım. Fakat Marshall aklımdan çıkmıyordu.
Saat 09:43 idi. Hemen kalktım yüzümü yıkadım ve yatağıma oturdum. Telefondan hemen Dora'yı arayıp 11:00'de okulun bahçesinde olacağımı söyledim. Tamam diyerek telefonu kapattı. Annem ile babam bu gün buraya yakın bir piknik alanına gideceklerdi. Mutfağa gittim ve hazırlık yaptıklarını gördüm annem bana 'Kahvaltını hazırla güzelce kahvaltını yap biz piknikten sonra büyük annene uğrayacağız gece anca geliriz dışarılarda fazla oyalanma! ' diyerek kapıya doğru yöneldi ve babamla birlikte dışarı çıktılar. Hemen kahvaltı için kendime sosis kızarttım. Kahvaltımı yedikten sonra bulaşık makinesine bulaşıkları doldurdum. Hemen odama geçtim. Üzerime oduncu gömleği ve altıma da beyaz bir pantolon giydim saçlarıma hafif dalgalandırmak için saç maşasını kullandım ve saçlarımı omzumun arkasına attım telefondan saate baktım saat 10:55 idi hemen parfümümü sıktım telefonu cebime attım ve dışarı çıktım. Bir kaç dakika sonra okulun bahçesine vardım. Ve dorayı gördüm. Okula doğru ilerledik okulun kapısı yarım bir şekilde açıktı. Hemen içeri girdik en üst kata çıkıyorduk ve garip bir ses duymaya başladık.Hocanın söylediği yere yavaşça girdik ve heryerde siyah perdeler koltuklar vardi ortada mumlardan bir çember vardı. Ve kapı çok hızlı bir şekilde çarparak kapandı.Korkmuştuk Doranın gözleri resmen bana çıkalım hemen kaçalım buradan diyordu. Arkamı döndüm ve Lucas ile göz göze geldim çok ama çok derin bakıyordu. Elinde bir makas vardi ne içindi bilmiyordum ama hemen kolumdan tutup beni ve dorayı oradan çıkardı. Ona soramadım ama makas yanlışlıkla bileğimi çizmişti. Bu derin bir çizikti ve bir damla kan aktı lucas sanki bunu bilerek yapmiş gibi bileğimdeki kanı eline sürüp beni itti ve kapıyı kapattı sonrada kilitledi bu nedemek oluyordu ? Bilerekmi çizdi acaba bileğimdeki kanı eline sürüp napicakti çok merak ediyordum ama malesef kapı dışarı edildim bu hiç mi hiç hoş değildi. Dora bana şaşırmış bir şekilde bakıyordu.Okulun giriş katına indik ve hemen okuldan ayrıldık.Dora bana 'eve gitsem iyi olacak' dedi ve uzaklaştı. Bir süre yolda dikildim ve onun uzaklaşmasını izledim.Ve eve doğru yöneldim yürümeye başladım.Eve geldim ve kapıyı açtım sonradan aklıma arka bahçemizdeki çamaşırların asılı olduğunu hatırladım , ve hemen koştum çamaşırları topladım ve sepete koydum tam eve girecektim ki yerde iki çift ayakkabının olduğunu gördüm.
Hemen içeri girdim ve boğazıma birisi bıçak dayadı ve bıçağın soğukluyla elimde olmadan titredim elimdeki sepet yere düşmüştü ve arkamdaki kişi bana 'yakaladım seni küçüğüm' dedi. Ve omzum da onun soğuk nefesini hissettim. Ben bu sesi biryerden tanıyordum ama bir türlü çıkaramıyordum.
Bu ses...Umarım bölüm hoşunuza gider ne kadar az kişi okusada bir kaç kişi bile benim için çok degerli eger yanlislarim varsa lutfen bunlari yorum atarak belirtin sevgilerle -maviojeli-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAF KAN
Teen FictionDerin ve farklı bir vampir hikayesi. Bakalım Zoey Lucas'tan kurtulabilecek mi yoksa Marshall onu koruyacak mı? daha fazlası hikayede sevgilerle -maviojeli-