-Küçük bir kız çocuğu olduğum günlerden beri bana hep aynı şeyi söylediler: "Gerçekleri gör, gerçek dünyaya dön!" evet ama beni mutsuz eden gerçeği görüp de ne yapayım? Siz ne isterseniz düşünün, ben hayal kurmayı severim. Hayalleri, düşleri, kimseye zararı olmayan hayalleri..
İşte hikaye böyle zorlu bir aile ile başlıyor hikayem hayallerime bile karışan ailem, ailem..
Herkes şimdi hayallerini düşünsün evet düşünün ne yapmak istersiniz ne olmak istersiniz amacınız hedefiniz nedir? Tek istediğim oyuncu olmaktı benim fakat tam hayallerime yakınlaşmışken tam dibe vuruş yaptım.. Bugün evimizden taşınıyoruz herşeyi burada bırakıyor sadece evimizden değil şehirden gidiyoruz.. Ki bugün oyunculuk için seçimler varken buradan gitmek insana ayrı bir koyuyor ne yazıkkii..
Şimdi hayallerinize tekrar odaklanın. Onları gerçekleştirmek için neler yaptınız? Sanırım ben bugün birşey yapacağım pişmanda olmayacağımm.. Bugün koşarak seçimlere gittiğim gün. Yolculuk gece nasılsa.
-Hadi anne valizlerde hazır sayılır gidiyim lütfen arkadaşlarımla vedalaşıcam bak lütfen
+Hayır kızım buluşmadın mı sınıftakilerle zaten birşey gerekir unuturuz sende bulun olmaz bugünümü buldun hem
-Ama annecim bunlar tiyatrodan arkadaşlarım lütfeeeeen
+Hayır dedim konu kapanmıştır
-Ya off babam nerde??
+Bi valiz daha alıcak bunlar doldu taşıcak kamyonda nolur nolmaz diye gitti
-Peki ben kapının önündeyim.
+Bir yere gitme sakına
-Tamam dedim anne.
5 dakika sonra kapının önü..
-Baba baba baba lütfen tiyatrodan arkadaşlarımla buluşayım bak lütfen sende geldin halledersiniz annemle işleri lütfen
+Off tamam kızım 1 saate burda ol gecikirsen çok kızarım
-Tamam canımın içiii teşekkür ederiiim
+İşte başlıyoruz yardır Eylül kızımm
Okul yaklaşık 20 dakika uzaklıktaydı ve bizim okulda olacağı için koşarak gitsem yetişirdim Allah ım lütfen yetişeyiim
Seçmelerin yarısındaydık ve babamın verdiği yarım saat bitmişti eğer gitmezsem arkadaşlarımı arayıp bura olcaklarını biliyordum ki şansıma katılım belgemi almak aklımdayken nasıl telefonu unuturum off of ha ne sıra bende mi Allah ım sen yardımcı ol lütfen..
-Evet canım adın Eylül müş tanıt bakalım kendini
+Adım Eylül 16 yaşındayım lise 2.ye gidiyorum bu okulda okuyorum
-Peki Eylül oyunculuk hakkında ne düşünüyorsun neden seçmelere katıldın?
+Oyunculuk mimikler tiyatro sahne benim için çok değerli ailem yüzünden kendi hayallerimi yaşayamadım onların bana sunduklarını seçip seçimlerin arkasına saklandım fakat oyuncu olursam kendi istediğim rollerde istediğim rolü canlandırabilirim. Benim için kaçış olduğu kadar kurtuluşta..
+Şey efendim sonuçlar ne zaman açıklanır bugün burdan taşınıyorduk ve ben gizlice geldim benim için burası çok önemli burdan gideceğim için sonuçlara nasıl ulaşabilirim?
-Bize evinin adresi ve numaranı ver biz seni ararız canım
+Peki efendim..
Tam 1 buçuk saat mi olmuş ben evden çıkalı? Allah ım beni öldürecekleeer!!
Babam mı o ? Aha yandık. Yakalanmadan gitmem lazım nerden gitsem of şurası şurası iyi tamam koş Eylül off ne koştum ya yeter ama. Bari arkadan eve giriyim şimdi burda bulurlarsa babam herşeyi anlar ve engel olur.
Allah ım bu yağmurda nerden çıktı ama yeter ya babam şimdi arabayla evede döner ben kaldım yine sokaklarda telefonumda yokki of of offf o zaman napsam napsam şu markete giriyim bari.
-Kollarımla yüzümü gizleyip markete giderken araba mı çarptı kaya mı ?
-Bu sert şeyde ne böyle?
-Nerdeyim ben?
Merhaba arkadaşlar adım Beyza. Umarım ilk bölümümü beğenmişsinizdir.İlk kez kalemi elime alıp kurcalıyorum satırları.. Daha öncesinde aklımdan bir ton hikaye kurdum fakat göze alıpta yazamadım.Umarım kalemi elime aldığım için hevesim kırılmaz ve hikayemi beğenirsiniz..
Lütfen düşüncelerinizi dile getirir misiniz? Çok memnun olurum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arzulanan Hayaller -ASKIDA
General Fiction-Küçük bir kız çocuğu olduğum günlerden beri bana hep aynı şeyi söylediler: "Gerçekleri gör, gerçek dünyaya dön!" evet ama beni mutsuz eden gerçeği görüp de ne yapayım? Siz ne isterseniz düşünün, ben hayal kurmayı severim. Hayalleri, düşleri, kims...