Misafir Mete Olursa

74 7 4
                                    

''Hayallerinin peşinden koş birgün mutlaka yorulacaklardır.''

''Artık hayallerim suya düşecek diye kaygılanmıyorum.Çünkü, onlar düşe düşe yüzmeyi öğrenmişler.''

-Hı? Geldik mi? Nerdeyiz?

+Kalk kızım kahvaltı için mola verdik 3 saatimiz kaldı. Sende daha fazla uyuma yolu izle biraz kendine gel.

-Off gelmedik mi ya. Neyse az kalmış en azından.

-Ohh çok doydum valla midem düzeldi ya. İyiki telefonuma bakıyım dedim bu ne ya? 10 cevapsız 15 mesaj töbest. Çocuğa bak ya azimli borcuna düşkün.Noldu ki acaba? Allah allah

''Alo?Hayırdır ya uyumuşum gelene kadar aramış yazmışsın ama?''

''O telefon bundan sonra açılacak mesajlara bakılacak. Nerdesiniz? Yanına gelicem işimiz var.''

''Oha ailemleyim. Nereye geliyosun napıyon sen olmaz asla sakına gelme babama ne diyeceğim?''

''Nerdesin gelicem dedim ne diyeceğin beni ilgilendirmez!!''

''Saçmalama kapıyorum babam çağırıyo. Uyuduğumu söylemek için aramıştım şarjımda yok kapıyorum by by.''

Bune ya gelicem diyo deli midir nedir ya. Babama ne diyeceğimi düşünmüyor.Salak.

''Bir daha o telefonu ben kapatmadan kapatırsan sonuçlarına hazırlıklı ol.Konumunu at bana.''

Ulan en iyisi telefonu kapatmak yoksa ben zararlı çıkıcam.

Ohh şükür artık gelebildik.Oha burası cennetten mi düşmüş.Şu eve bak.

''Anne baba odamı ben seçebilir miyim?''

''Bizim odamız belli kızım diğer odaları seç.''

''İnanmıyorum şu odaya bak baba burası burası benim olsun lütfen.Hem banyosuda var????''

''Olsun kızım zaten burası değil bizim odamız.''

''Ayyy inanmıyoruum ya baba sen tüm birikimi bu eve mi yatırdın bu evin güzelliği nedir yaa''

''Beğenmene sevindim o kadar laf yapıyodun kuzum''

''Bilseydim bu cenneti gelmez miydim laf söz etmeden bea''

''Hadi uyuyalım biraz akşam eşyaları yerleştirmeye başlarız''

''Tamam canımın içleri ya yatağa bak odaya bak ya bal dök yala''

''İyi geceler kuzummm''

''İyi geceleeer''

Şu telefonuda şarja takıyım bari ya. Aklım kaldı çocukta.

Allahımm bu arama ne ya arama tuşunu bozdumu acaba çocuk? 35 arama mı olur ve hayret mesaj yok bu sefer. Arasam mı aramasam mı acaba of korkuyorum iyice nasıl birisine bulaştım ben yaaa.

''Alo?''

''Telefonunu bilerek kapattın dimi? Doğru söyle bana. Bilerek kapattın dimi?''

''Yok hayır dedim ya sana şarjım yok diye o yüzden kapandı ben kapatmadım yani sen neden 35 kere aradın ve bana neden bağırıyosun sen!?''

''Kızım o telefon kapanmayacak bir daha.''

''Sende müsait değilken halden anla o zaman ve bana kızım deme.''

''Nasıl konuşucağımı sana mı sorucam ben?''

''Evet bana soracaksınız Mete Bey. Ben sizin oyuncağınız değilim.Şimdi izin verirseniz uyuyacağım. Daha bir sürü bavul yerleştirmesi var.''

Arzulanan Hayaller -ASKIDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin