HASTANE

40 4 0
                                    

Allah'ım sadece rüyaymış çok şükür. Babamın bizi bastığını görmek. Ölümlerden ölüm beğenmem için çok geçerli bir sebepti sahiden.Oyy Mete uykusunda ne kadar da tatlı oluyormuş böyle. Şuna bak şeker ya. Ama bir saniye ne arıyo benimle aynı yatakta bu sapık?

''Hey! Uyan hey!!''

''Ne Eylül ne noluyor yine mi hırsız girdi?''

''Ne ne hırsızı uyansana ya! Sen ne arıyosun benimle aynı yatakta.!''

''Kızım beğenmiyorsan koltuğa gitte sus ya. Bende biraz daha uyuyabiliyim.''

''Off gıcık şey. İyi gidiyorum!''

''Kalkmışken kahvaltı hazırlada öyle uyu ya.''

''Allah'ım sabır ver.''

Ne hazırlasam şimdi ben buna uyuyamam ki koltukta da. Omlet mi yapsam sucuklu yumurta mı? Hımm sucuklu yumurta yapıyım her erkek sever. Yanına da çay salata. Birazda patates kızartsam tamamdırr.

''Metee mete mete mete uyan hadi yemek hazır.''

''Mete napıyosun bıraksana kolumu!''

''Birazda beraber yatalım hadi.''

''Mete saçmalama ve bırak beni hadi yemek diyorum huu.''

Koltuğunun altınada alsan senden hoşlanmayacağım. Hoşlanamam. Büyüksün bir kere. Sana güvenemiyorum ki hem. Hakkında bilgim de yok. Off Mete off.

''Metecim uyanıp kolumu bırakır mısın?''

''Saçlarının kokusu Eylül çok güzel. Kendi kokunu çok seviyorum.''

''Ne dedin sen?''

''Hı? Nolmuş? Ne demişim? Yemek hazır mı hadi Eylül ne sırnaşıyosun bana bıraksana beni sarmalamışsın.''

''Aaa bi kere sen kendi üzerine çektin beni. Hem ben seni niye sarmalıyım. Niye sırıtıyosun sen. Hem saçım güzel kokuyormuş teşekkür ederim.''

''Ne güzel mi kokuyormuş. Kendine biraz özen göster kızım yemek falan tamam da bu tiple işin zor. Olmaz yani ben bile bakmam.''

''Salak şey. Elini yüzünü yıkada aşağıya gel.''

Gerçekten o kadar çirkin miyim ben? Saçlarım güzel mi kokuyor kötü mü? Haklı buraya geleli 2 hafta oldu ne bakım ne kendime özen hiçbir şey yapmadım kuaföre gitsem iyi olcak. Baştan sona yenilenmek istiyorum.

''Yavaş ye yavaş arkandan atlı kovalamıyor.''

''Acıkmışım kızım ne yapayım.''

''Bulaşıkta yardım et bari.''

''Ben ve sana yardım etmek? Ben kime yardım etmişim de sana yardım edecekmişim ki ahahah güldürdün Eylül.''

**

İnsan bir teşekkür eder de gider değil mi? Bu öküzde oda yok. Gidiyorum dedi ve gitti resmen. Neyse bende bilgisayarda saçlarıma ne yaptırabilirim diye bakayım.

''Evet kırık fön istiyorum uçları iyice maşalı görünsün inceden inceden lütfen. Manikür pedikür de olursa sevinirim.''

Kendimi baştan aşağıya yenilenmiş gibi hissediyoruumm heheytt.Birde beni böyle gör Mete bey. Ağzın açık kalacak. Hıh. Bende kız arkadaşlarımla alışverişe çıkıp elbise alıyım biraz vakit geçer.

''Alo Fıstık? ''

''Ooo siz beni arar mıydınız Eylül hanım..Açıkçası size çok dargınım.''

Arzulanan Hayaller -ASKIDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin