Uykusuz Meteli Gece

72 6 0
                                    


''Bugün ki çocuk karşısında yaptığımızdan dolayı kendini nasıl hissediyorsun?''

''Değişikti. Yaşamadığım birşeydi. Umarım tekrar yaşamam.''

''Hmm neden daha önce öpüşmedin mi?''

''Bu seni ilgilendirmez.''

''Anlaşılan tam bücürmüşsün sen.''

''Off egonu tavan yapmak için mi mesaj attın?''

''Yoo öylesine. Neyse by.''

Allah ım delileri mi çekiyorum nedir anlamadımki. Bahçede biraz sallanayım sonrada işleri yapıyım madem uyuyamayacağım.

Mete'den :

Sanki öpüşmeyi bilmiyor gibi. Acaba biliyor mu? Amaan banane ya.Ahmet şurdan bi kahve yapın oğlum.Başım çatlıyor. Ya da yapmayın ben gidiyorum. Tam arabaya binmişken mesaj atıp gitsem mi? Neden merak ediyorum ki bu kızı. İnanmıyorum deli bu kız. Nasıl bir kız evine hırsız girdikten sonra bahçede uyuya kalır? Hayır birde korkuyordu.

''Uyan bücür akşam oldu uyan hırsız girmiş evin bahçesinde uyulunur mu?''

''Bücür?''

Mesajlarıma bakmıyor ya delirtiyor beni.Off neden bu kıza bu kadar tepkiliyim ben?Kızım bari aramanın sesine uyan be. Bu nasıl bi uykudur böyle anlamadımki.Mmm aklıma bir fikir geldi.

''Gel kedicik gel.Pisi piisi pisiii.''

''Gitte sırnaş hadi ablaya al hadi kedicik.Akıllı kedi senii''

En iyisi arabadan izlemek bu keyifli görüntüyü.Sanırım kedide eğitimli gittiğine göre anlamış gibi benim demek istediklerimi.

''Allaaah noluyor o sırnaşanda nee anneciiiimmmm.''

''An annneee ke kediii anneee hoşt şşt gitsene be git git salak şey seni annneee''

''Yaa uslu kedicik akıllı kedicik gitsene.''

Allah allah bu kız deli gibi bağırıp neden ağlıyoki alt tarafı kedi. Ne var ki bunda. Off eğlenicektik boka sardı ya.

''Eylül tamam sakin ol Eylül sakin olur musun tamam yanındayım ben''

''Me Mete kedi kediyi götür burdan lütfen.''

''Kızım sadece bir kedi niye bu kadar korktun ki ya''

''Benim fobim ve alerjim var kedilere karşı kaşınıyorum falan çok değişik lütfen önce şunu al götür burdan''

''Tamam tamam sakin ol bakalım.''

''İşte götürdüm o kadar bağırmana değdi mi küçük hanım hadi sakinleş artık.''

''Hayır ben sakinim Mete ama anlamıyosun alerjim var fobim var korkuyorum''

''Senin ne işin var bu arada Mete?''

''O kadar aradım açmayınca bende bir şey oldu sandım geldim ne var bunda neyse gidiyim ben''

''Yok hayır kalabilirsin önemli değil. Gitmen için söylemedim ben zaten.''

''Yanında mı istiyosun beni?''

''Ya Mete! Hemen şımarıyosun. İşin yoksa kal işte konuşuruz falan diye dedim ben.''

''Tamam ne hakkında konuşalım.Hmm sen öpüşmeyi bilmiyordun dimi?''

''Mete!''

''Tamam bağırma sakin sakiin.Sadece dalga geçmek istedim bücürük.Ben gideyim işlerim var.O telefon ilk çalışında açılacak.''

Arzulanan Hayaller -ASKIDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin