Part 28

196 28 6
                                    

Thea uyandığında şişmiş gözlerini kaşıdı. Karman çorman olmuş saçlarını geriye itip yattığı yataktan ayaklarını aşağıya salladı. Ellerini iki yanına koyup gözlerini kapattığında dün gece olanların sadece bir rüya olmasını diledi. Calum'un gelmiş olmasını ve az sonra içeri üstsüz bir şekilde geleceğini ve ona sarılacağını bekledi ama içeri giren kırmızı saçlı bir Michael oldu.

Yanına gelip yere çöktüğünde Thea'yı inceledi. Bir zamanlar gerçekten aşık olduğu kızı. Aslında hala itiraf edemediği bir hoşlantı vardı içinde Thea'ya karşı fakat onun gözünün önünde başka bir çocuğa bu şekilde aşık olması bütün duyguları içinde saklamasına sebep oluyordu.

''Thea biraz bir şeyler yemek ister misin ?'' diye sordu. Thea onu pek umursamadan oturduğu yataktan kalkıp üzerini değiştirme gereği bile duymadan valiziyle birlikte kapıya doğru ilerledi. ''Michael her şey için teşekkür ederim. Yarın okulda görüşürüz. Abim beni bekliyor gitmek zorudayım.'' Thea Michael'in ne diyeceğini bile beklemeden çıkıp gitti.

Alt geçitte metro bekleyen Thea çantasından telefonunu çıkardı. Kimden geldiğini bilmediği ve birkaç da mali'den mesaj vardı. Önce Mali'nin mesajlarını açtı.

Mali: Thea dinle beni hiçbir şey düşündüğün gibi değilmiş

Sabaha karşı Jack aradı beni

Luke trafik kazası yapmış

Calum seni almak için yola çıktığında ona haber vermişler

Benim sabah haberim oldu

Bu hiç aklıma gelmezdi ama Calum masum

Hatta şu anda Luke'un başındaymış bende oraya gidiyorum

Jack'in dediğine göre Calum köşeye oturmuş bir Luke bir de Thea diye sayıklıyormuş

Lütfen ara onu

Of onlar ne güzel şarkılar öyle^^

Mercy//hoodHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin