Multi: Ayşegül ve hazel.Bu kitapta anlatılan bazı olaylar gerçektir. Karakterlerin isimleri değiştirilmiştir. Ve hiçbir şekilde gerçek isimler söylenmeyecektir...
KARNEDEN SONRA AYŞEGÜLÜN ANLATIMINDAN:
Hazel ile okuldan sonra etüte gittik öpretmenlere karnemizi gösterdik,tebrik ettiler. Ordan çıkıp Kızılay'a gitmek için metroya bindik. İstasyonda indiğimizde ilk önce Hazel'in annesinin iş yerine gittik. Sonra dolaşıp bir şeyler aldık. Yemek, yemek için oturduk. Sohnet ettik. Hazel annesinin yanına gitti. Ben de dolmuşla eve gittim.
O sırada Can'ın evi:
Ayağım zedelendiği için koltukta yatıp hem televizyon izleyip hem de telefondan haberlere bakıyodum, Ayşegül'de sürekli özür diliyo zaten,dileme diyorum diliyo. Canım fıstık ezmesi çekin böğürerek anne diye bağırdım.
-ANNEEEEEEEEEEEĞĞĞ!
-Efendim.Can
-Fıstık ezmesi verseneğğ.
- Ekmeğe mi sürüyim yoksa kavanozda kaşıkla mı?
- Kavanozda kaşıklağğ...
- Tamam.Bir daha böğürmeden iste.Birkaç dakika sonra annem elinde bir kavanoz fıstık ezmesi ile geldi. Tabiki teşşekür ettim. Sinir bozucu bir de kardeşim var. Pepee izleyip duruyo. Yine pepee saati gelince izlemeye başladı bende mecburen izlemeye başladım. Okulda pepee şarkısı söyleyince mal diyolar bir tek kamila eşlik ediyo sonra biz pepee,leliko,pokoyo falan konuşuyoruz.(yazar pepee,leliko ya da pokoyo izlemiyor tabiki de kuzenlerimde zorla izliyorum.)
Elif,Ayşegül,ilayda,selin,arya bize uzaylı görmüş köpek gibi bakıyo falan,o sırada telefona mesaj geldi Kamila atmıştı baktım-Naber. Ayağın nasıl?
-İyi,basınca biraz acıyo ama iyi yinede.
-Nasıl başarabildin???
-Ya bilmiyorum
-Bi de poponun üstüne düşüyorsun ayıp be.s.s
-Off. Zaten Ayşegül sürekli "özür dilerim,pardon." Diyo abi sinirlerimi bozdu.
-Sakin ol şampiyon.
- asasas. Herneyse by öptüm canım.
-Byy
- Oldu mu bu???
- Öptüm canım.. Oldu mu?
- Oldu by.
- By...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asosyal BFF'ler
Chick-LitEN İYİ ARKADAŞLAR BİR FAZLALIK VE KOMİKLİK DOLU HİKAYELERİ MACERA GARİP ARKADAŞLAR DİP NOT: Bu hikaye gerçeklere dayanmaktadır....Ama birazı