Evet sıkıcı yazar konuşmasını yapma vakti kitap 28 Eylül'de son bulucak ama ben hem seri hem de uzun bölümler yazıcam. Size bir soru sormam gerek okul açıldığında ikinci kitap yazıp okulda olanları yazıyım mı yoksa 15 tatil de mi yazıyım mı? 15 tatilde 15 bölüm olucak,ve kısa olur. Okul açılınca günü gününe yazamam ama 28 Eylül sonra 29 da yazamam ama diğer bölüm de 29 Eylül de olanları yazarım. Fazla konuştum lütfen ya mesaj ya da yorum yazın.....
BİLİYORUM YUKARIYI OKUMADINIZ. O YÜZDEN OKUYUP BANA GÖRÜŞ BİLDİRİN LÜTFENNN=(:)
Yaşadığımız semnt her yere eşit uzaklıkta ama biz araba alıp park edemiyoruz. Babam araba kiraladı. Onun gelmesini bekliyoruz... Eşyaları yerleştik ben kontrol ediyorum her şeyi aldım mı diye:
-Kulaklık√
-Tablet ve babamın tableti√
-Telefon √
-Filmlerin yüklü olduğu flash disk√
Herşey tamam kendi tabletimde 4gb internet var. Bilinçli kullanmam gerek her gün bir dizi izliyoruz o yüzden. Ne kadar bilinçliyim...Huhuuuu ne kadar da güzel yolculuk milimetreden bile daha az hareket ediyoruz. Bu nasıl trafik anasını satayım. 1 saatlik film bitti biz halen yoldayız. Sanırım Afyon civarı burası,5 saat sonra iftar var. Hadi bakalım.
Kiralaığımız eve ayın yirmisinde giricez. Bana göre ev almak daha avantajlı ama babama göre arsa almak daha avantajlı.
Bir petrol ofisinde durduk. Yüzümü yıkayıp,ayık olduğuma karar verdikten sonra dondurma almak için dışarı çıktım.Uzun mu oldu bilmem ama ayşegül kişisi artık yok shiline woodley de yok ayşegül yerine hazel hazel yerine serra var...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asosyal BFF'ler
ChickLitEN İYİ ARKADAŞLAR BİR FAZLALIK VE KOMİKLİK DOLU HİKAYELERİ MACERA GARİP ARKADAŞLAR DİP NOT: Bu hikaye gerçeklere dayanmaktadır....Ama birazı