KAREOKE

38 4 0
                                    

Multi:Dilara kareoke yaparken. Bu bölüm kurgulanmıştır. Oy ve vot yapmayı unutmayın.

Kamila bu grubun ismini "Tatil Uzadı" olarak değiştirdi
Kamila Dilara kişisini gruba aldı

K:Arkadaşlar!!!
C:Ne la ne? Güzellik uykumu bozdun!
E: Valla gerizekalı ya noldu kanka??:)
C: :/
K:Ben bir hafta sonra tatile çıkcam. Diyoduk ya hani buluşalım işte,bence uygun bir gün buluşalım ve kareoke'ye gidelim hem sizi özel biri ile tanıştırmam lazım...
C: Destan yazmışsın lan.
E:Bana uyar.
C:Ohaaa! Kalbim kırıldı,ben senin için en özel kişi değilmiydim. Pepee şarkılarımız boşunamıydı.
K:Üzgünüm daha özel biri var. Aldattım seni Can.
E:Tencere yuvarlanmış kapağını bulmuş.
D:Bana uyar buluşak. Ve kim bu özel kişi...
K: Öncelikle bu bir sürpriz. İkincisi tamam. Ne zaman buluşuyoruz.
E:Bende özel birini getircem. Cumartesi günü
A: Ben varım.
K: tamam Ayşegül var,Elif var,Ben varım,Dilara var,iki özel misafir var,Can ?.
C:Bende varım. Cumartesi 14:00 da olsun?
D:Ok baby.
K:Uygun
E:Uygum
A:Uygun. Fotolarımı beğenin lan
K:Ayarlar>Engelle>Kişi Engellendi.
C:Ben beğenirim. Değerli arkadaşım.
K:Laf atma lan. Hı ben tvd izliycem.

Saat 13:00 sularında Kamila

Öldürme Klaus'u lan. Öldürme,öldürme. Öldürdü lan Klaus'u öldürdü. Öksüz kaldım. Laned olsun bu hayat. Laned olsun bu sevgi. Ben seni çok sevdim,ama sen beni sevmedin. Ölmem gerek. Nayır o zaman da TVD'siz kalırım. Ohaaa saat 13:00 olmuş. Ben zor hazırlanırım şimdi acaba ne giysem...
Üzerime siyah,kırmızı gömlekle birleşik siyah beyaz kısakollu tişört giydim. Altına diz kapakları yırtık kot pantolon giydim son olarak ta siyah ayyakbılarla kombinimi hazırladım. Çantama telefon cüzdan mendil ve gözlük koydum. Daha zamanım olduğunu görünce sosyal ağlarda dolaştım. Ve Mete'ye de mesaj attım.

Aynı anda Can:

Çok heyecanlı sevgilim ve iki yakın arkadaşımın özel misafirleri vardı ki ben meraktan ölüyordum.
--------------------

Mete beni aldığında çok heyecanlıydım. Hatta ölmek derecesine geldim kareoke yapacağımız yere geldik. Çok hoş bir ortam sakin falan...

************************************

Can'ın gerizekalı anlatımından:

Aman tanrım didim. Arkadaşlarımın sevgilisi var ve benim haberim yok, aslında benim de var ama..ama işte yaaağğğğ. Dilara çok şık olmuştu ne de olsa benim sevgilim. Egomu da tatmin ettim.

Mete'nin anlatımı:

Kamila beni arkadaşları ile tanıştıracağı için çok mutluyum. O benimkilerle tanıştı ama ben onun arkadaşları ile ilk defa tanışıcam. Yolda bana arkadaşlarıyla ilgili herşeyi anlattı. Can'nın çok gereksiz espiri yaptığını,Dilara'nın ne kadar anlayışlı olduğundan,Elif'in en yakın arkadaşı olduğundan,Ayşegül'ün ise tatlı bir kız olmasından bahsetti. Kareoke söyleyeceğimiz yere geldiğimizde normal bir insan nasıl "geldik" derse Kamila'da "OHA ELİF'İN YANINDA ERKEK Mİ VAR LANN!!" diye böğürmesine eş değerdi.

Elif'in böğürerek anlatımın'dan:

OHA BİZİM KAMİLA'NIN ERKEK ARKADAŞIIĞĞĞ VAR. OHAAAAA YA BANA NİYE SÖYLEMEDİ Kİ. TAMAM BEN DE ONA SÖYLEMEDİM AMA O BANA SÖYLESEYDİ KEŞKE BEN ŞOK BEN İFLAS BEN WEFAD.

Kamila'nın çok sakin anlatımı:

Elif'in bir sevgilisi var. Hem sevindim hem üzüldüm,insan arkadaşına neden söylemez. Ben sürpriz olsun diye uğraştım yani ama offf ne biliyim piskolojim bozuldu....

Dilara'dan:

Şarkı ilk ben söyliycem yessss. Övünmek gibi olmasın ama sesim muhteşem. Fazla mı oldu ne herneyse
Seçtiğim şarkı Santa Tell Me idi.

Santa, tell me if you're really there
Don't make me fall in love again if he won't be here
Next year
Santa, tell me if he really cares
'Cause I can't give it all away if he won't be here
Next year...

Kamila'dan

Lanet olsun şarkıyı harika söyledi ben bile böyle söyleyemem bu buluşma benim için veda gibi geldi dört gün sonra tatile gidiyorum. Gazam mübarek olsun...

Asosyal BFF'ler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin