-Tanıtım

110 18 12
                                    

Sonunda yaz tatili gelmişti. Ve şuan kampa gideceğimiz icin heyecandan yerimde duramıyorum.

İlk once kendimi tanıtayım. Ben Arya. Arya Sayın. Şu bahsettiğim kamp ise okul kampı falan degil.

En yakın arkadaşlarımla beraber gidecegiz. Tatil yapmak icin gibi birşey yani.

Arkadaşlarım Su , Burak, Can, Mete ve Aslı , Derin. Çocukluğumdan beri arkadaşım olan Su ve 3 sene önce tanıştığım 5 arkadaşım.

Burak, Can, Aslı, Mete ve Derin baska okuldan okulları yandığı için bizim okula gelmişti. Su annem ve onun annesinin cok yakın olmasından dolayı en yakın arkadaşım.

Ben bunları anlatırken Su, Aslı ve Mete gelmişti. Diğerleri yeri seçmek icin önceden çıkmış.

"İçecek birşeyler getiriyim mi?" diye bir soru attım ortaya. İçmeyeceklerini söylediklerinde bavuluma son kalan kıyafetlerimi koydum.

Ortam sessizliğe bürünmüştü. Sessizliği bozan ise telefonumdu.

Mesaj gelmişti. Ama numarayı bilmiyordum. Açıttıgımda şok olmuştum.

Gönderen: 0505****
Oyun başlıyor.

Neydi simdi bu? Kimin sacma sakası. Ben bunları düşünürken Su "Gidiyoruz hadi kalk" dedi.

Bilmiyorum içimde lanet olası bir.kötü his vardı. Bu mesajdan ve arkadaşlarımın soguk davranışlarından da birsey anlamamıştım.

Giderken Mete'nin yanına yaklaştım. Kulağına "Su ve Aslı neden boyle?" dedim.

Mete "Bilmiyorum bugün çok sessizler. Ne oldugunu sordum ama cevap vermediler." dedi.

Aslı'lara yaklaştığımda Aslı'nın gözlerinin kıpkırmızı oldugunu farkettim.

Su farkettiğimi anlamış olmalı ki "Bugün birsey olcak diyip duruyor. Ne oldugunu anlamadım." dedi.

Birsey demeden Aslı'ya sarıldım. Afallamıs gibi suratıma baktı. Ben de ne var bakışları attım ve yürümeye devam ettik.

Arabaya bindigimizde Aslı ve Mete'nin birbirine baktığını farkettim. Birbirlerini sevmediklerini söylüyorlar ama aralarında birsey var gibi.

Kamp alanına girdiğimizde Burak'ları aramaya başladık. Tam bir saattir yürüyorduk. Ama bir türlü bulamamıştık.

Bağırma sesleri duyduğumda irkilerek etrafıma bakmaya başladım. Aslı ağlamaya başlamıştı.

Yine bir ses gelmişti. "Yardım edin" diye bağıran bir erkek sesi. Bu bu Burak'ın sesi!

Burak'a karsı birsey hissediyordum. İlk gördüğümden beri ve bu aşktı sanırım. Hoslanmaktan daha ileri bir şeydi çünkü.

Acı çeker gibi bağırması yüreğimi parçalamıştı. Burak hariç herkes onu sevdigimi biliyordu.

Gözyaşlarım akmaya başladığında bende bağırmaya başladım. "Burak! Derin! Nerdesiniz ses verin lutfen bir ses verin."

Biraz daha yürüdük belki buluruz umuduyla. Yürürken bir şeye takılmamla yere kapaklanmam bir oldu.

Ayağa kalktıgımda yerdekinin bir ses kayıt cihazı oldugunu farkettim. Mete elini uzattığında cihazı ona verdim.

Düğmesine bastığında degisik bir ses konuşmaya başladı.

"Demek buldunuz. Bunu bulduğunuza gore sıra diger arkadaşlarınız da onları da bulursanız oyun baslar. Ha eger önemsemiyorsanız onları çekip gidin. Onlarda burada ölsünler!"

Ağlamam daha da siddetlenmisti. Su daha fazla bağırıyordu. Aslı ise yere çökmüş korkudan konusamıyordu. Mete. Mete'nin ağladığını görmemiştim hic. Hep gülerdi o. Bu hali çok değişikti. İlk defa gördüğüm icin garip gelmişti belkide.

Mete Aslı'yı ayağa kaldırdığında "Onları bulmalıyız. Korkmayın tamam mı? Belki, belki sadece kötü bir oyundur." dedi.

Bilmiyorum burada bir hafta kalacaktık. Ya uzarsa ya ölürsek. Ailelelerimiz cok merak eder. Eger bu bir şakaysa bunu ağır ödetirim.

Yola koyulduğumuzda aklıma telefonum geldi. Elimi cebime attım ve telefonumu çıkardım. Tam o sırada mesaj geldi.

Yine aynı numaraydı. Açmakta tereddüt etsemde okumak zorundaydım.

Gönderen:0505******
Bence o telefonu yerine kat yoksa çok sevgili Burak elden gider yani.

Bir dakika nasıl?! Bu. Bu benim Burak'ı sevdigimi nerden biliyor ki?

Koşarak Aslı'ların yanına gittiğimde telefonu Mete'ye gösterdim.
Mete de şaşırarak suratıma baktı. Hepsi aynı anda telefonunu çıkardı. Üçüne de aynı mesaj gelmişti.

Bu nasıl olur? Kim bizden ne ister ki. Ne yaptık da bizimle uğraşıyorlar.

***
Tanıtım böyleydi. +10  görülmede  yeni bölüm gelir.Vote ve yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden tesekkurler.

Karanlık KampHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin