Biraz daha yürüdük. Hala onları bulamıyorduk. Sesler bile kesilmisti.
Korkuyordum. Onlara bir sey olmasından çok korkuyordum. Ya birşey olduysa dediğimde ağlamam hızlanıyordu.
Ben Su'ya Mete Aslı'ya sarılmış yürüyorduk. Hepimizin surat ifadesinden anlaşılırdı korktuğumuz.
Şişmiş kırmızı gözlerimiz. Neden biz? Ne yaptık ki? Biz kimseye zarar vermeyiz ki. Veremeyiz.
Düşüncelerimi Aslı'nın çığlığı bölmüştü. Ne olduguna bakmak için arkamızı döndüğümüzde Su da çığlık atmıştı.
Can bize dogru geliyordu. Ama yüzündeki morluklar daha da dikkatimi çekmişti. Ne olmuştu ona?
Su koşarak Can'ın yanına gitti. Hicbir şey demeden Can'a sarıldığında şaşırmıştım. Su ve Can?
Aslında aralarında son bir kac gündür birşeyler vardı. Birbirlerine bakışları bile değişmişti.
Hepimiz Can'a dogru yürüdük. Çok korkmuştu. Yüzünden anlaşılıyordu. Bunu ona nasıl yapmışlardı?
Aramızda en masum görünüşlü olan oydu. Aslında konuşması ve hareketleri de öyleydi. Yalan bile söyleyemezdi o. Ne yapmıs olabilirdi ki? Bunu ona yaptıracak ne yapmış olabilirdi?
Can biraz kendine gelince olanları anlatmaya başladı.
"Biz buraya yer bulmaya gelmiştik. Sonra yer ararken Burak birden ortadan kayboldu. Onu aramaya başladık Derin'le. Birşey olmamıştı ona karsımıza çıktığında. Yer ararken dalmışım dedi.
Yüzünde anlam veremediğim bir duygu vardı."Sustugunda bir yudum daha su içti. Sonra anlatmaya devam etti.
"Sonra yürümeye başladık. O sırada etrafımızı yüzü kapalı birileri sardı. Üstümüze üstümüze geldiler. Ben vurmaya çalıştım. Ama çoktan saldırmışlardı."
Diyip sustu. Ağlamaya başlamıştı. Onu cok görmüştüm ağlarken ama bu sefer farklıydı. Acı çekiyordu. Su kulağına birşeyler söyleyerek sakinleştirmeye çalıştı Can'ı.
Can ağlamayı bıraktıktan sonra anlatmaya devam etti.
"Uyandığımda garip bir evdeydik. Eski püskü bir yer. Sonra Burak'lar uyandı. Burak'a bişey olmamıştı ama Derin'de baya dayak yemişti." dedi.
Hızlı hızlı anlatıyordu. Bu yuzden arada nefes almak icin duruyordu. Suyundan bir yudum aldı ve devam etti.
"İşte sonra odaya biri girdi. Simsiyah giyinmişti. Arkasında iki kisi vardı. İkisi beni evden çıkardı. Sonra diğeri de dışarı çıktı."
"Ne oluyor böyle ya!?!" bağıran kisi bendim. Hicbir şey anlamamıştım. Bugünün rüya olması icin elimden geleni yapardım.
Benim söylediğim seyden sonra Can devam etti.
"Bana sizin burada olduğunuzu söyledi. Onları alıp buraya getir dedi. Eger kaçmaya çalışırsam Buraklar ölürmüş. "
Can'ın anlattıkları bitince Mert elini yanında ki ağaca vurdu.
"Ne bu ya ne bu?!" Sinirlendiği her halinden belli oluyordu. Onun bu hareketinden sonra Aslı küçük bir çığlık atmıştı.
Mert özür dileyerek Aslı'ya sarıldığında biraz da olsa sakinleşmişti.
Su bize bakıp "Gitmeliyiz." dedi. Zaten onları o halde bırakamazdık.
Can ve Su önde , ben Mete ve Aslı arkada Canları takip ediyorduk. Şuan onlara bakıyorum da cok yakışıyorlar.
Aralarında birşeyler oldugu da kesin. Ben bugün yalnız kaldığımda Burak'a açılacaktım. Sözde.
İlk kez bu kadar emindim. Ama bu durumda iyi olmaz once buradan çıkmamız lazım.
Uzun bir sure yürüdükten sonra karşımıza eski ama büyük bir ev cıktı.
Can burada olduklarını söylediğinde koşarak eve dogru ilerledim. Kapıya dokunduğum gibi Burak karşıma cıktı.
O heyecanla boynuna atladım. Ondan beklemediğim bir hareketle beni geriye iktirdi.
Ben daha olayın şokunu atlatamadan gözlerim dolmuştu bile. Su beni görünce hemen yanıma geldi.
"Gel hadi Derin'i de dövmüşler galiba yanına gidelim." dedi. Burak'ı takmadan Derin'in yanına dogru ilerledim.
Daha bir adım atmadan Burak sertçe bileğimi tuttu. Sessizce "Ne yapıyorsun? Burak canım acıyor." dedim. Sinirliydi. Neden? Ne yaptım ki?
Kulağıma eğilip "Sen yaptın. Bunların hepsini sen planladın!" Sesi cok ürkütücüydü. Ama şuan sadece beni suçlaması acı çektiriyordu.
Ne bileğim acımıştı ne de sesi korkutmuştu beni. Sadece, sadece beni suçlaması canımı yakmıştı.
Ne yapacağımı bilmiyordum. Ağlamaya başlamıştım bile. Gözyaşlarım teker teker akmaya başlamıştı.
Yanından koşarak uzaklaştım. Tam kapıdan çıkacaktım ki Su arkamdan bağırdı. "Nereye?."
***
İkinci bölümünde sonuna geldik. Yazım yanlışlarım için özür dilerim. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum. Medya da Arya var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Kamp
Mistério / SuspenseHerşey o kamp ile başladı. Büyük bir heyecanla gittiler o kampa. Ne ile karşılaşacaklarını bilmeden. Acaba hayallerinde ki gibi muhtesem mi olacaktı. Yoksa onları farklı seyler mi bekliyordu? Gizli bir kişi , ses kayıtları, yazılar... Onlara zarar v...