SENDEN KORKMUYORUM

32 2 0
                                    

Tabiki karsilik verecektim ki sanirim dogru bisey yapmadim bana cok kotu bakiyordu devam ettim " Boyle tehditlerle senden korkacagimi mi zannediyorsun yaniliyorsun bayim Senden korkmuyorum" korktugum halde boyle soyledim ben tam bi aptalim basima neden boyle bi bela aldimki

Yine ayni siddetle yanima yaklasti
"Ne dedin sen?"
"Korkmuyorum iste " yine ayni kolumu tuttu gozlerime nefretle bakti oyle bi bakiyodu ki ben bile kendimden nefret ettim. Evet pisman olmustum ama asla sozumden donemezdim sozumun arkasinda durmusumdur her zaman
Simdi de oyle olacak.
Ben asla bu serseri yuzunden degisemem.
Hala bakiyordu tabi bu sirada merakli sinif arkadaslarim son dikkat bizi izliyorlardi. Geri cekilde ve yerine oturdu. Sasirdim ama belli etmedim havali bi sekilde bende oturdum icimdeki korkuyu saymazsak . okul cikisi eve yalniz gitmek zorundaydm.okuldan cikarken bi ses duydum "Yagmurrr ! " dondugumde o manyak cocugun gurubundan biri oldugunu hatirladm "Ee meraba yagmur ben Atakan olaylardan dolayi  tanisamadik ama ben aslinda Rüzgar adina cok ozur dilerim o hep oyledir emreder ve herkes yapmak zorundadir" dediklerinden cikardigim tek sey psikopat cocugun adinin Rüzgar olduguydu " şey ya sorun degil ben alisigim boyle tiplere"
" bence ugrasma zararli cikarsin bi sorun olursa da ben her zaman birdaym"
" cok tesekkur ederim ama ben halledebilirim. Neyse ben kactim tanistigima memnun oldum. Gorusuruz:) "
"Gorusuruz"
Hava kararmisti ve ben hala eve dogru yuruyordum. Bir sesle irkildim. Genc bi cocuk nefes nefese kosuyordu az ilerimde durdu. Bende salak gibi kalakaldim bos bos bakiyordum.
Arkamdan gelen sesle birden kafami donredim.
Yok artik bu kadari da olmaz yani. Rüzgar tam karsimdaydi.

***

" noluyo ya !"
"Yagmur sen bi cekil yoluna bak bide senle ugrasmayayim" sinirliydi Rüzgar ama onun o hali oyle etkileyici ki gülümsemekten sogudum
"Yapma Rüzgar yapmaa bak pismanim lutfen yapmaa" genc cocuk bildigin yalvariyodu.
Sonra hic beklemedigim bi sey oldu.

Bogazima bicak dayanmis oylece korkuyla Rüzgara bakiyodum o manyak Rüzgari tehdit etmek icin beni kullandi. "Bana bak Rüzgar eger beni birakmazsan bu guzel arkadasin ölür. Ben cok ciddiyim" ohaa gercektn ciddiydi.
Ama yapamaz Rüzgar izin vermez
vermez demi (!)

***

" bak o kiza zarar vermen umrumda degil hatta benim icin öldurebilirsin ama sonrasinda sende yanina gidersin. beni salak mi sandin lan sen! Birak kizi cezana razi ol" ya inanmiyorm beni umursamadi .
Nasi bi yerdeyim ben kendimi birden film cekiyomusuz gibi hissettim. ic sesim susmaliydi ve hemen biseyler yapmam lazimdi.
" cocuk bicagi yere firlatti ve son surat kosmaya basladi. Rüzgar in yakalamasi imkansizdi.
Cok korkmustm yere bakiyordum tabi birde kolumu tutuyordum. En sevdigim kolum ikinci kez bu kadar cok acimisti.
" Manyak misin kizim sen. Sana git dedigimde gitmek zorundasin. İlla olaylara girmek zorunda misin her yerde karsima cikma sana son kez soyluyorum " of biktim ama bu tehditlerdenn " benim seninle alakam yok. Ayrica her yerde karsima cikan sensin bela da sensin ve bidaha sakin bana emir verme. " gercektn cok sinirlenmistim ve sanirim ilk defa korkmuyodum.

Ama sonraa.. Elindeki bicagi bana dogru tutunca irkildim
" ne yapiyosun sen ya. Dusundugum seyi yapmicaksin heralde "
" seni uyardim ama dinlemedin bence cezani cekmelisin"
. " ya..ya hayir " cok korkmustum bana dogru yaklastı duvara yaslandim.
Cok yakindik ve ilk defa bi erkekle bu kadar yakindim .
Her ne kadar sinirli olsada kahverengi gozleri cok guzel ve derindi. Kim etkilenmezki. cok farkli bi konuma gectik daha yakindik gözgözeydik dudaklarimi incelemeye basladi ve sonra kolumda bi sicaklik bi aci hissettim, bagirdim.

AŞKIN EN KOYU TONUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin