Mistik üniversite öğrencisiydi ıngilterede yüksek lisans yapıyordu genç kız yazılım mühendisiydi adeta okumak için Dünya'daki en güzel hislerden olaylardan vazgeçmişti.
Doğuma büyüme Türk'tü Türkiye de yaşamıştı onca sene ama hiç bir zaman kendini oraya ait hissetmedi .
Mistik Türkler'e benzemiyordu teninin rengi beyaz soğuk benizliydi gözleri kehribar rengi saçlarının rengi ise açık kumraldı güneşte altın sarısına dönen o .
İnce telli saçları o kadar düz ve yumuşaktı ki farklıydı herşeyi gülüşü bile farklıydı hal ve tavırlarını demiyorum bile .
Onunla beraber kalan arkadaştan öte olan Ldiya ise uzman bir kalbi cerrahıydı 32 yaşında .Eslim ise savıcı 24 Yaşında Türk liseden beri yanımdaydı onunla beraber kuzeni Ldiya nın ülkesinde lisans görmeyi.
Kafasına koymuştu ama Eslim siz gitmek istemiyordu onu da ikna etmişti.
Ldiya ise kuzeni Mistik kadar yanılız olmasada yaşama isteği dolu olan genç bir kadındı . Dediğim gibi kadındı evlenmiş eşini kurtaramamıştı kalbi doktoru olsa bile ellinden gelen her türlü şeyleri yapmış olmasına ramen kurtaramamıştı ve ondan olan emanetine de sahip çıkamamıştı koruyamamıştı 2 aylık olan bebeğini düşük yaparak kaybetmişti eşinin ölümüyle stres ve yüksek alkol yüzüne Edvırt (Edward) olan parçasını koruyamamıştı tam tamına 4 sene geçmesine ramen ne kendini affede biliyordu nede eşine arabayla çarpan katilini kendini toparlamış sayılmazdı ama artık kabusları çok yoktu iyi gibiydi tabi buna iyi olmak denirse yaşamak denirse .
Mistik babası olacak Şahıs daha o doğuma dan annesini terk edip başka kadından nikâhsız çocuk yapmıştı .
Annesiyle yanılız yaşayan ama annesi Türkiye de kalmak istemişti ve evlenmişti annesi saygın bir iş adamıyla evlenmişti Can amca Mistiği kızı gibi görüyordu onun Türkiye de kalıp onun holding çalışmasını teklif etmişti ama Mistik kabul etmemişti Eslimle birlik olup Ingiltere kararınından vazgeçmediler .
Mistik buna birşey demeye hiç bir hakkı yok olduğunu kendine diyerek ıngiltere gitmeye kararını adeta Ölümden başka hiç birşey çevirmeyeceği kadar kararlıydı .
Yanılız olması son günüler onu üzüyordu zaten çocukluğunu aile mutluluğuyla yaşamamış olan Mistik evliliğe olan istekleri tuzla buz olmuştu .
En son lisede aşık olmuştu 3 sınıfta kalbindeki derin yaralar kapanmıştı korkuyordu sevmeye yavru kedi gibiydi ürkek bir o kadar sevgiye muhtaçtı.
*
Kırılan bir bardaktan su içe bilir misiniz ?
Peki ya bardak kırıldı diye su içmekten hiç vazgeçilir mi? *🔎Sizce Mistik te kırılan kalbi sonsuza denk aşktan vazgeçecek mi ?
📌Sevmek çok zor sevilmemek daha bir zor ?
💕💕💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalnızlığın Son Kadehi
RandomHayatı boyunca yanılız olan Eslim yaşama ümitlerini kaybediyordu git gide . Taki gerçek umut rüyalarının içinde saklı olana denk , sihirli bir değnek dokunmuştu adeta hayatına baştan sona heyecan ve gizemlere hazırlayın kendinizi .