Geçmişin izleri

2 0 0
                                    

Umutları beklemek kadar heyecanlı bir yaşam çerçevesinin içinde yaşamak güzeldir güzel olmasına .
Arkasında getirdiği doğal afetler farklı farklıdır, her ne olursa olsun ilkinden daha bir sert daha bir kasvetli oluyormuş .
Buna ne şüphe ki çıplak gözle Güneş'e bakınca yaşadığım acı kadar anlamsız bir o kadarcık da gerekli gibi hissediyordum. Telefonu açmaya dahi mecali yoktu biran içinde yere düştü . Mistiği yerde gören çevre sakinleri koştular hemşire ve olayı duyan telsizdeki Sait bey bile koşarak ilerliyordu o güzel yüzlü masum ilham perisine birşey olmasın diye dua ederek koşuyordu onu yerde soluk bir şekilde görünce hemen yanına ilerledi ve dizlerinin üstüne çöküp kontrol etmeye başladı . Tansiyonu düşüktü nabzını hissetmekte güçlük çekiyordu .
Steye gelip acil odasına götürmüşlerdi Sait bey ilk defa birini kaybetme korkusunu tekrar yaşıyordu bu ilham perisine olan hisleri git gide artıyordu ne yapsa kaçınılmazdı . Aldığı nefesi hissedebilmek için yakınında olmak için mesleğinden bile vazgeçebilirdi tek isteği mistikti .
Hemşire odaya girip hastanın telefonu doktor bey diyince Sait bey düşünlerinden sıyrıldı ve hemşireye anlamadım diyerek hemşire söylediğini tekrarladı ve telefonu Sait beye uzattığı gibi odadan çıktı. Sait bey telefon ekranı açtığı gibi gelen mesaj gördü "Meleğim ölmedim yaşıyorum ailem öldü biliyor gizli operasyondayım " mesaj okuduğu anda Lidya anlattığı eski sevgili yüzüne duyduğu o acı haber gerçek değilmiş demek dedi ve mesaj sildi numara aradı ama meşgule düştü hat Sait bey telefonu cebine koyup odadaki çıktı . Lidya ve eslim duymuştu mistik acil odasında olduğunu bilgileri vardı .    Sait bey düşünüyordu odasında sevdiği kadını kendine saklamayı . Onunla yaşamak istiyordu düşünlerinden sıyrılıp çalan telefon sesini duydu telefon Mistiğindi rehberde ekli değildi cevaplama tuşuna baştı .📲
Alo meleğim
-Kimsiniz?
Ben mistiği aramıştım siz kimsiniz?
-Ben doktor Sait
Mistiğe birşey mi oldu ?
-Hastamızı kaybettik
-Alo orda mısınız?
📱
Boşluk beni benden alıp karanlığımda boğan o boşluk nasıl olur gittin sen benden mistik , söyleyin ben onsuz neylerim nefes alamıyorum nefesim kesildi .
Gözümün nuru gönlümün yari nerde şimdi aynı dünya da bile değiliz onu benden nasıl alır bu acımasız dünyada sensiz yaşarım Mistiğim . Soner kendini toplamak için bir güç göstermiyordu bile . Mistiğin Soner den bir parçası olsun isterdi hep bunu sonere söylerdi Soner kabul etmezdi evladım bensiz büyütemezsin derdi şimdi Soner onsuz kalmıştı sigarası bile acısına eşlik edemiyordu hiç bir şarkı sözü acısını anlatamazdı . 

📌 Sizce Soner  gerçekleri öğrenecek mi?⁉️
👁‍🗨

Yalnızlığın Son KadehiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin