Ne münasebet

10 1 0
                                    

😃 sorun bendemiydi yoksa evrende olan olayda olma ihtimali kaçta kaç oranına sahipti ?
24 senedir tanıdığım kuzenim Ldiya mutfağa girmişti 2 sene olmuştu ailesindekileri kaybedeli 2 senedir müzik bile söylemiyorken şimdi hem söylüyor hem dinliyordu ve kahvaltı hazırlıyordu.
Bana sorduğum o soruyu duymamış gibi bana "Günaydın Mistik hadi Eslim çağır da oturalım masaya ".
Sadece günaydın olur diyebildim ve koşarak merdivenleri tozu dumana kattım bağırıyordum Eslim !!!
Hanım efendi hele şükür sekizinci ismini çağırmamla bana "Ne var buyrun benim " diye bildi.
Yuhu be kızım yan komşunun Köpekleri duydu sesimi senin o beyninde saman mı dolu ne var merak ettim cidden Ldiya diyim seni beyin cerrahına baktıralım !
"Mistik senin üstünde belli oluyor solundan kalkmışsın bu sabah v ayrıca NE MÜNASEBET 😏 "
Aman Ldiya kahvaltı hazırlamış bize çağırıyor bizi .
"Mistik şakalarını başka güne sakla "
Ciddiyim saman beyininli avukat hanım !
Eslim yüzüme ciddi misin der gibi bakışını analiz ederken bir kahkaha patlattı . 😂😅
"Mistikk bakk bunaa halaa inanaa öhüüü"
Sakin ol Eslim sanırım eskiden sıyrıldı bu bir gelişme hem 2 sene bittirmiş 3 seneyi dolduruyordu oda anladı boşuna bekliyordu hiç birşey eskisi gibi olmuyacağını anladı .
"Mistik açıkcası Ldiya söz konusu olan hadi unutmamış bizi unutmuş rolüne inandırmaya kalkışıyorsa ne olacak ?"
Hiç öyle olacağına sözüm yarıda kalmıştı .
Hadi Mistik Eslim nerde kaldınız çaylarınız soğuyor !!!
"Geliyoruz !"
Eslim Mistikle itiş kakışarak aşağı iniyorlardı .
Eslim dur bi düşecem o koca gövden yüzüne .
"😕 hadi ordan kızım senin kocaman vücudun asıl beni düşerecek"
En sonunda aşağı indiler ve tekrar akıllarına el yıkamak geldi .
Eslim kızım ellerimizi yıkamadık Eslim kıkırdadı .
"Mistik ben ellerimi yıkadım "
Hadi ordan kızım sen ne ara yıkadın ellerini ?
"Sen Eslim Eslim diye inlerken 😊"
Kafamı bıraktın kızım .
Mistik yukarıya doğru yönelip ellerini yıkarken ayna daki yansımasına bakmaya başladı ve sanki herkes varmış gibi bir o yanlız gibi hissediyordu çok yanılız olduğu o anı fark edip hissetti aile sevgisi hiç tatmamıştı Ldiya dan başka kimse kalmamıştı akrabalarından ailesi o ve Eslim olmuştu .Ldiya benden kötü durumdaydı annesi yani teyzemdi doğumda kaybetmişti .Babasına Ldiya bakamıyacağın dan onu bırakıp kaçmıştı .Ldiya yurtta büyümüştü ıngiltere doğumlu olduğu için Türkiye vermemişti konsolosluk reşit olmuştu üniversiteyi Türkiye de bizim yanımızda okumuştu .
Yalnızım son kadehini yudumlamak isterdim bu yalnızlığım keşke bitse .
"Mistik!"
Adımı duymamla düşüncelerimden sıyrıldım .
Gördüğüm kişi Eslimdi  bana tuhaf anlamsızca bakıyordu .
Olayı toplamak adına geliyordum dedim.
"Mistik iyi misin 25 dakikadır gelemeyince birşey mi oldu ?"
Hayır ne olacakta geliyordum  hadi çıkalım .
Kapıdan çıkar çıkmaz kendimi topladım tabi Eslim buna inanmamıştı kız sanki psikoloji doktoru mu ne avukat mı ne olduğu belli değil.
Ve Ldiya homurdandı "çaylar soğudu uyuşuklar sizi"
Hemen masaya oturduk afiyet olsun dedim.
"Afiyet olsun "
Afiyet olsun
Dedi Ldiya ve Eslim .
Bi anıda bu kadar çok yalnızlıktan bıkmıştım.
En son lisede korkuyordum yalnızlıktan ve şimdi de korkuma ya başlamıştım .
Ama sorsan günahı yok kimsenin çok günahlarım var sığmıyorum sevgiye .
Telefonumun çalmasıyla düşüncelerimden bir kez daha sıyrıldım.
Ldiya ve Eslim bana ürkek bakışlarını yollarken hiç birşey yokmuş gibi çalan telefonumu yanıtladım .
📲
Alo
-günaydın Mistik
Kimsiniz?
-Ben
Evet siz
-Sevgi
Buyrun Sevgi teyze
-kızım başımız sağ olsun

Ne demek bu Sevgi teyze?
-Soner'i şehit oldu...
Hayat benim belimi bir kez daha kırdı.
Telefonu elerimin arasından kayıt yerle buluştu ve ben boşluğa düşmüştüm karanlık ve soğuktu adeta ruhum üşüyordu göz yaşlarım tenimi yakıyordu ardı ardını sıralayan göz yaşlarım devam ediyordu ve bi çığlık attım "Hayır beni yine bıraktın!" diye. Sonra Ldiya telefonu elline alıp oda şaşırmıştı Eslim ne oldu diye Ldiya soruyorken Ldiya so -ner öl-müşş dedi .
Karanlık ve soğuk beni mecburiyetten burda tutuyordu .
Kaçan tren Yetişmemim kansızdı ve hızlıydı enerjim yakmamıştı.
Yüreğim dargın sabahlara uykusuz akşamlar beni bekliyordu canına yandığım yoktu.
Ve nasıl unuturdum Canımdan kopanı.
Yok bu bir çaresi Allah ım içim yanıyor yok mu bir dermanı .
Ayrılmıştık ama hala kalbimi ondan sonra kimseye açamamıştım .
Bir ömür boyu sürecek yangınım .
Ayağa Kalkıp Havalimanı'na gidip Türkiye dönüş bileti almalıydım ama ayaklarım beni yarı yolda bıraktılar . Yere düştüm vücudum beni yere koyu verdi .
Ldiya Mistik bayıldı yardım et neyi var !
Eslim sakin ol kımıldatma nabızı yavaş atıyor nefes alıp verişi çok hızlı atak geçiriyor.
Hemen başına yastık getir soğuk su getir .
Mistiğin başının altına yarığı koydular soğuk suyla boyun Bölgesi'ni serinletip nefes alışını normal hale getirdiler.
Yastığın sebebi nefes borusunu nefes alış yeri çöküntü yapmak için soğuk su kalbi atışını hızlandırıp nabızını hızlandırmak içindi .
Eslim arabanın anahtarını getir hastane gitmeliyiz bu geçici atak değil .
Getiriyorum Ldiya .
Anahtarı alıp arabayı kapının önüne getirdi Eslim .
"Hadi Ldiya getirdim taşıyalım mistiği arabaya"
Arabaya mistiği taşıdılar ve arabayı en iyi Mistik hızlı kullanıyor ve seri şuan ikinci Ldiya kullanıyordu Ldiya sürücü koltuğuna oturdu ve Eslem dikiz aynasından kemerini tak bakışını yaptı .
Eslim taktı ve Ldiya taktıktan sonra Arabanın kontağını çalıştırdı arabayı 3 viteste kaldırdı aslında normal olarak 1 viteste kaldırması. İyi olurdu ama durum açıldı bi yandan gaz verip vites attırıyordu ve depraja basıyordu öyle hızlı kullanıyordu ki ışıklarda durmuyordu .
Arabanın dörtlülerini yakıp acil durum olduğunu bildiriyordu ve otomatik Arabanın telefon cihazına hastanesini aramasını talimat verdi .4 'üncü zilde açıldı .
-Alo
Ben Ldiya Uçarok
-Buyrun efendim
Hemen Dahile doktorunu ve Beyin cerrahını acil Kapısında hazır beklesinler Hastamız var durumu STABİL.
-Peki
Telefon görüşmesi son buldu vardıklarında bir grup sağlıkçı bizi bekliyordu hemen sedye aldılar ver acil odasına aldılar .
Gözlerine baktı atakta hala dedi beyin cerrahi Sait bey .
Ldiya kalbi atışını ve nabızını makine bakarak bir kaç hesaplama yaptı hemşireye damar yolu açın serum içine panoloji 4 verin dedi .
Dahileye doktoru olan Jenny  nabızın yavaşladı kalbi duracak hemen şok cihazını getirin .
Ldiya şoka girmişti eşini kaybetmişti ve Bebeğini sıra Mistikte olamazdı bunu kaldıramazdı.
Şok cihazı geldi ver bana !
Ldiya herkes bakıyordu .
Ver dedim sana!
Jeli sürüp çünkü yüksek şok verecekti
250 şarj et
Ama kalbi kaldırmaz?
Sana şarj et diyorum!
Hemşire Sait ve Jenny bakıp onay bekliyordu onlar kafasını saladı .
Şarj edildi
Çekilin!
Ve durum aynıydı
400 şarj et !
Bunu yapmasına şuan yetkisi yoktu ama umursamıyordu
Şarj edildi
Çekilin!
Durum aynıydı bekledi hayır izin veremem bu kez ordan elline büyük kocaman şırınga alıp içine boş havayı çekip Mistik Göğüs boşluğuna batırdı ve havayı boşaltı Sait bey yapma boşuna dedi duymadı.
Ve hadi Mistik sende gitme diyip elleriyle kalbi masaj yapıyordu bir iki üç dört beş diyor devam ediyordu .
O Sırada Mistik Soner benide götür gitme Soner seni seviyorum lütfen Soner yerini kimse doldurtmadım Soner dur gitme bu kez Bırakma beni gitme Soner korkuyorum sensiz günüler Soner üşüyorum gitme
- Mistik beni güzel hatırla böyle olması en doğru şey güven bana
Ldiya ağlıyordu ve kalbi masaj devam ediyordu bir iki üç dört beş hadi başımı ütülüyecen daha hadi  yakışmıyor böyle gidemen diye haykırıyordu .
Sait bey Ldiya yeter diyip onu kollarının arasına aldı .
Ldiya hayır yetmez bırak beni gidemez izin vermiyecem diyordu.
Jenny hanım Ldiya hasta nabızı cihazda göründü dedi .
Ldiya arkasını dönüp hemen oksijen maskesini takın dedi .
Ve mutluluktan gülüyor mu ağlıyor mu belli değildi.
Ve mistiğe eğildi benden bu kadar kurtulamazsın güzellik tek ailemsin bu koca hastanem de bir ailemde kaybedemem seni seviyorum 😂💕

📍Gitmek kolay mı ? 

📌Sevdikleriniz sizin için ağlarken gitmek kolay mı olur ?

✏️Seviyorken gitmek ne kadar basit olabilir ki?

✒️Gitmek yakışır mı herkes?

Yalnızlığın Son KadehiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin