Gitme

6 0 0
                                    

Mistik yoğum bakım odaya alındı ama Mistik çok yorgun görünüyordu.
Ve durumu hala ciddiydi Ldiya onu kurtarmak için pes etmedi durum hala kötüydü kalbi bir daha dursa ne şok cihazına nede kalbi masajı onu kurtarabilirdi .
- Mistik !

Soner

-Mistik gelme dur orda

Soner seni özledim

-Biliyorum meleğim

Gitme Soner

-Biz bittik unuttun mu ?

Biliyorum gitme

-Daha öncede gittim

Gitme be adam gitme!

Mistik Soner Soner diye sayıklıyordu .
Hemşire hemen Ldiya çağırdı .
Ldiya koşarak yoğum bakıma ilerliyordu.
Nefes nefese maskesini taktı içeri girdi .
Mistik "Soner gitme"diye sayıklıyordu .
Ldiya bunu duyunca gözlerinden yaşlar süzüldü ellini tutup .
"Ben burdayım güzellik " dedi ve alına bir öpücük kondurdu .
Cihazlardan ses geliyordu Ldiya hemen kafasını kaldırdı cihaza baktı .
Tansiyonu yükseliyordu bu iyi değildi
Beyininde hasar kalabilirdi ve hemen hemşireye bir tane daha damar yollu açmasını istedi o sırada ilaçları hazırlıyordu ve hemşire damar yolunu hazırladığını bildirdi Ldiya elindeki şırıngayı açılan damar yoluna enjekte etti durumu değişmemişti.
Hemen elline neşteri alarak nefes borusunu dikkatlice deldi oraya kocaman bir şırınga yerleştirip içine boş havayı biraz Altın'da olan jele benler sıvıyı sıktı ve biraz bekleyip "hadi benimle kal gitme "  diye söyleniyordu .
Hemşire Ldiya efendim hastanın nabızını alamıyoruz dedi .
Ldiya hemen Mistik elini eline alıp nabızına baktı ve oldukça normal atıyordu .
Ldiya hemşireye dönerek cihazda sorun olmalı kontrol et dedi.
Hemşire mistiğin vücudunda takılı olan  cihazları kontrol ediyordu baş parmağında takılı olan cihaz çıkmış olduğunu fark edip sorunu halettim yanıtını Ldiya verdi .
Ldiya o esnada cihandaki bilgileri dosya ya yazarken bazı hesaplar yapıyor ilaç ve serum dozunu serumun hızlı mı yavaş mı olacağını hesaplıyordu.
Bir yandan da oksijeni ayarlıyordu .
Hemşireye bunları lütfen itinayla uygulayın diyerek odan çıktı.
Çıkar çıkmaz ağlıyordu Eslim geldi aklına onu kantine gitmesini söylemişti kantine ilerliyordu bir yandan durulmayı bilmeyen göz yaşlarını siliyordu.
Düşünceler boğulacak beyni ise göz yaşlarını daha bir şiddetli yapıyordu .
Yanından geçen Sait beye çarpmış adeta birbirlerine sarılmışlardı.
Ldiya Sait beyin kokusunu tanıyordu hiç yabancı biri değildi .
"Bu koku" dedi
Sait bey "pardon şefim" dedi.
Ve ardından "ne kokusu şefim?"
Ldiya hala kokunun etkisinde kalmıştı.
"Şefim iyimisiniz ?"
Ldiya kendini kontrol edemeyerek Sait beyi öpmüştü.
Herkes koridorda durup onlara bakıyorlardı .
Sait bey de bu durumdan şikayetçi değil gibi görünüyordu.
Eslim merdivenleri aşıp tam koridora çıktığı anı Ldiya tanımadığı bir adamla öpüşken. "Görmüş olamam yok ya kafayı yiyorum" diyordu .
Gözlerini yumdu be beşten geriye sayıdı .
Beş  dört üç iki bir nefes alıp gözlerini açtı "bu olamaz"  diye bildi.
Ve onlara ilerledi öksürdü Sait bey hemen Ldiya sardığı kollarını çekti Ldiya o anı kendine gelip gözlerini açıp Sait bey görünce gözlerini açıp kapadı .
Sait beye tokadı yüzüne bastı koridorda tokadın sesi adeta yankılandı .
Sait bey yüzsüz bir şekilde gülümsedi ve Ldiya "çok tatlıydı" dedi Ldiya koşarak oradan ayrılmaya çalışıyordu hastanenin yangın merdivenine kendini attı ardından Eslim ona yetişti ve oda yangın merdivenlerine kendini bıraktı.
Korkuyordu Ldiya birşey demeye Endişe ediyordu Ldiya öpüştüğü adama bi de tokat atıyordu .
Ldiya ağlıyordu nasıl olur Edvırd (Edward) ihanet ederdi onun kokusu Sait denilen adamın üstünde nasıl olurdu .
Hıçkırıkları gittikçe artıyor ellerini yüzüne kapamış adeta utanıyordu.
Eslim yanına gitti ama ne yapacağı ne diyeceği hakkında kafasında en ufak fikir dahi yoktu.
Ve bir anı derin bir nefes alıp Allah ne verdiyse ağzına gelenleri söyleyecekti.
"Ldiya canım ağlama orda ne olduğunu bilmiyorum en ufak fikrim yok bana içinden geçenleri anlat rahatla ve bir sonuç bulalım biz bir aileyiz "
Ldiya küçük bir çocuk gibi kafasını eğik dudakları titriyor ve konuşmaya Çalışır gibi içini çekti .
" hı şey ben çok utanıyorum Sait beyi Edward sandım ,yani onun gibi kokuyordu ağlıyordum çarpıştık birbirimize çarpışma esnasında sarılmışız kokusu Edward sandım öptüm"
Eslim duydukları hakkında biraz şok olmuş bir yandan da Ldiya üzülmüştü ölmüş eşinin kokusu sanıp onu özlediğini anlamıştı Hemde çok özlemiş bu çok belliydi ama niye ağladığı kafasına taklidi çarpışmadan önce neden ağlıyordu ki.
"Ldiya sakin ol neden çarpışmadan önce ağlıyordun ?"
Ldiya daha çok ağlıyor hemen Eslim sarıldı.
"Çünkü Mistik için onu kaybediyordum"
Eslim Gözlerinden süzülen yaşlara engel olamamıştı titriyordu oda Ldiya gibi.
"Şuan durumu nasıl?"
Ldiya gerçekleri söylemeye dili varmıyordu.
"Durumu hala ciddi "
Çalan telefonla konuşma son buldu arayan sevgi teyzeydi Mistik telefonu o esnada Ldiya da kalmış telefonu yanıtladı.
📲
Alo

-Mistik kızım sen misin?

Ben Ldiya sevgi hanım

-mistiği konuşacaklarım var

Mistik yoğum bakımda

-neyi var kızımın

Soner in haberini alınca atak geçirdi

-durumu nasıl?

Kötü kalbi durdu ve nabızı zayıf sürekli gitme Soner diye sayıklayıp gözleri kapalı halde yaşlar akıyor

-sonerim den emanet o gelmek isterdim ama Soner'in defnetme işleri var kızıma iyi bakın.

Sevgi hanım kusura bakmayın oğlunuz yıllar önce Mistik yüz üstü bırakıp gitmişti onu neden aradınız yaşamla ölüm arasında şuan kurtulsa bile yeninde hasar kalacak ya beyin ölüm geçir yahut felçi kalacak oğlunuz onu bırakmıştı neden aradınız ?

-oğlum hala onu seviyordu ondan oda Oğlumu bilmiyordum böyle olacağını.

Şimdi oda oğlunuzun yanına gitmek istiyor sürekli kalbi duruyor oğlunuz sevse gitmezdi ona acıdan başka birşey tattırmadınız !

-geçmiş olsun kızıma iyi bakın haberdar edin .

Ldiya telefonu kapatı ve bom boş duvara bakıyordu.
Ve Edward özlediğini en derininde hissediyordu .
Ve sesli olarak aslında içindeki dışa vurdu .
"Sus be yüreğim bende biliyorum özlediğimi , susta bilmesin özlediğimi " dedi .
Eslim bunu duydu ama duymamış gibi yaptı .
"Hadi Ldiya ben Mistik özledim göster onu bana"

📌Özlemek kadar acıtan bir his yoktur.😔

📌Aklım hiç almıyor nedense yaşanan onca şeyden sonra gidenleri.👣🐾

📌 Gitme demek zor gelir deseniz bile gitmek isteyen bir kez aklına koyduysa eninde sonunda gidecek.💔

Yalnızlığın Son KadehiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin