Kaybettiklerim

2 0 0
                                    

Sonerin sözleri                               Karanlık o kadar derinlerime işlemiş ki iki yakamı bir uçuna getirmiyor bile !
Özlem içimi yakabilen tek şey , onsuzluğumu hissediyorum hiç bir yaşam belirtim yok !
Nasıl olurda benden önce gider ben bırakıp gittim onu o beni bırakamaz buna inanamıyorum dilim gönlüme bu acımasız kelimeleri sarfı edemiyor !
İlham perim yoktu aldığım nefesim yoktu aynı dünyada bile yaşamaya razıydım ondan bir parçam dahi yoktu !
Bana paha biçilmezim derdi bana içme şu sigarayı diyen o kız nerdeydi deli gibi seven hırçın sarışın nerdesin?
Uykularım seninle birlikte yok olmuştu , buna alışamıyordum bebeğim nerdesin anılarımız beynimde canlanıyor ,bu içtiğim kaçınca paket bilmiyorum napalım be güzelim sensizlik çok zor ölüme yaklaştırsın diye içiyorum sana gelmek istiyorum sana kavuşmak istiyorum kadınım meleğim !

Mistiğin sözleri                                                  Kalbimin bağrışlarını duyar gibiyim nefesim kesiliyor Can'ımdan can gidiyor gibi hissediyorum!                            Anlayamadığım bir his var içimde hatırlayamadığım birşeyler var buraya ahit hissedemiyorum neden böyle hissediyorum ben kimim neyim kafamda canlanan anılar ne ve o kişi kim o gözler o koku o el kimin özlüyorum onları !                                          Aşkın ne olduğunu biliyor gibi hissediyorum ama kelimelerin yetmiyor !
Neyim kimim hatırlamıyorum tek bildiğim şey dudaklarımdaki o tadı hiç bir bildiğim neyse ye benzemiyor sürekli istiyorum nedeni neydi o tadı istememin .
Hatırlıyorum birkaç anı anılarımın içindeki o erkeği hatırlayamıyorum ama kokusunu biliyorum ve o kokuyu istiyorum ciğerlerimin patlayasıya kadar çekmek istiyorum o kokuyu hatırlayamadığım o  erkeği düşünüyorum buna engel olamıyorum .

📌 Mistiğin düşündüğü akılından çıkaramadığı erkeğin kim olduğunu tahmin edebiliyor musunuz?

📌 Soner bu acıyla nasıl  dayanacak , Sait bey mistikle düşündüğü gerçekleştirebilecek mi?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 30, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yalnızlığın Son KadehiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin