Mistik iyi olmuştu endişe edilecek tek şey Mistik telefonda konuştuğu konuşmaları hatırlarsa aynı olacağından korkuyorlardı .
Soner'in şehit olduğunu hatırlarsa ne olacaktı sonrası boşluktu sevgi hanım tekrar arasa mistiğe tekrar konuşursa korkulan gerçek olunca göz yaşılar kurumuyacak Ldiya ilk defa kırılmıyordu ailesinden tek kalan kişiydi ve gidenlerin yeri hala dolmuyordu.
Ldiya mistiği normal odaya aldılar taburcu işlemleri yapmasını Eslim den istedi .
Mistiğin yanında olan Ldiya ve Sait bey mistiğe sıkıntıdan uzak durmasını istemişti . Ldiya Sait beyin yüzüne bakamıyordu hata sesini duyunca bile yüzü önce gülüşler açıp sonra yüzünü buruşturuyordu .
Mistik bunun farkına vardı sanırım artık yanılız açıldığı gemileri yakmıştı.
Mistikten başka yanılız olan yoktu Eslim bile yanılız olmuyacak kadar mutlu hareketliydi.
"Peki dediklerinize uyum sağlıyacam"
Sait bey mistiğin bu sözüne karşı gülümseyip "geçmiş olsun " dedi hiç fark etmemişti mistiğin bu kadar güzel ve masum olduğunu gözleri içi gülüyordu gözleri gözlerine bakıyorken kendini mutlu ve huzurlu hissediyordu.
Mistik Sait beyin ona baktığını fark edince utandı kızardı kafası yere eğip "müsade ederseniz hazırlanayım ?"
Diyerek bir anlamdan da Sait beyi postalama çabasındaydı .
"Tabi ki kusura bakmayın Mistik hanım"
Diyerek son kez içten baktı mistiğin yüzüne derin duygularıyla Sait bey ilk defa utanan biriyle ve bu kadar masum ayrıca utanınca al yanakları sarı saçlarına renk katıyordu.
Odadan dışarı çıktı koridorun duvarına kendini bıraktı onunla beraber çıkan Ldiya hanım Sait bey "iyi misiniz?"
Yanına varıp koluna dokunarak sordu Sait bey tebessüm ederek yanıtladı "teşekkür ederim ilginiz için iyiyim "
Ldiya gülümseyip gelen acil çağrıyla 375 oda daki hastaya doğru koşmaya başladı .
Sait bey ise hülyalı hülyalı bakıyordu Ldiya ona dokunması içini titretiyordu Mistik utanması ise kalbinin atışını hızlandırıyor terletiyordu eriyordu sanki ona bakınca bakmaya da doyamıyordu .
Aklına Ldiya öpüşmeleri geldi ve bir kez daha "çok tatlıydı" söylendi .
Kafası karışıktı bu iki kuzen nasıl birşeydi ikiside birbirinden güzel ve tatlıydı .
Düşüncelere dalmışken acaba hangisinin dudakları çok tatlı Ldiya mi Mistik mi diye düşünüyordu Ldiya öpüşmesi bunca sene öpüştüğü hiç bir kadına benzemiyordu sıcak ve Islak dudakları Sait beyi hapsetmişti Ldiya istiyordu onu saatlerce öpmek istiyordu.
Mistik nasıldı acaba Ldiya göre saç rengi farklıydı Ldiya kızıl iken Mistik sarıydı Ldiya göz rengi koyu kahve siyah tonundaydı Mistik ise kendine çekiçi bir yüz mimikleri ve göz rengi vardı kehribar rengi olan göz rengi adeta nikoteyin kahvesiydi .
Ldiya göre küçük dudakları çekici gözleri ten rengi ise Alman bayanların kına benziyordu Ldiya mistiğe göre biraz daha koyu tenliydi .
Sait bey düşünceler içindeyken kapı açılmasıyla düşüncelerinden sıyrılmak zorunda kaldı .
Mistik hazırlanmış saçlarını topuz yapmış önüne düşen bir kaç saçları vardı .
Çok sexy bir görünüşe sahipti şimdi onu duvara yaslayıp öpmek istiyordu .
"Merhaba bir sorunuz mu var"
Mistiğin bu sorusuna boş bulunup "evet güzeliğiniz " dedi Mistik kaşlarını önce havaya kaldırdı sonra hızla kaşlarını çattı .
"İyi günler dilerim"
Diyerek ilerlemeye koyuldu , yürümesine engel olan birşey olduğunu fark etmesi uzun sürmedi bileğini mi tutuyordu bu yabancı şahıs .
"Mistik hanım kusura bakmayın özür dilerim"
Mistik yüzünü döndürmeden "hattinizi aşıyorsunuz bileğimi bırakın hemen şimdi ve bir daha yoluma çıkmayın "
Sait bey ne demesi gerektiğini bilmiyordu ve mistiğin bileğini bıraktı.
Mistik sinirle ilerliyor söyleniyordu dengesiz kendini ne sanıyor Ldiya dese Ldiya üzülürdü hemen kendini topladı Eslim aramak için cebindeki telefonuna elini yönlendirdi ve anında telefonu çaldı arayan kişi ....
📌 Sizce arayan kişi kim olabilir yoksa Soner in annesi Sevgi hanım mı?
📌 Sait bey kimi seçecek bu seçim kimleri hayat akışını etkiliyecek olabilir ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalnızlığın Son Kadehi
RandomHayatı boyunca yanılız olan Eslim yaşama ümitlerini kaybediyordu git gide . Taki gerçek umut rüyalarının içinde saklı olana denk , sihirli bir değnek dokunmuştu adeta hayatına baştan sona heyecan ve gizemlere hazırlayın kendinizi .