Third Person's POV
Jakmile Louis položil uplakaného chlapce se zakrvavěným obličejem, jenž byl vždycky tak krásně bledý a jemný, na postel, vydal se do koupelny a zanechal jej o samotě. Nebál se, že by se kučeravý chlapec pokusil utéct, Louis měl jistotu, že potom, co mu tak nelítostně zdeformoval tvář, zůstane zelenooký brunet v klidu ležet díky bolesti, která nyní proudila celou jeho tváří. Navíc byl Harry tak slabý, že by se pravděpodobně při prvním kroku zhroutil na zem, nebo by se možná ani nepostavil na vlastní nohy.
Po necelé minutě se starší vrátil do ložnice a v rukou držel vlhký ručník a malou bílou lékárničku s červeným křížkem, kterou položil na postel vedle tiše oddechujícího kudrnáčka, a poté si sedl vedle něho. „Ošetřím ti to," špitl Louis a začal ručníkem otírat krev z Harryho obličeje, jenž se několikrát během počínání staršího svraštil do bolestné grimasy, avšak mladší kromě tichého syknutí nevydal ani hlásku. Jakmile byl mladíčkův obličej očištěný, vytáhl Louis z lékárničky velkou béžovou náplast a lesklé stříbrné nůžky, kterými nastříhal náplast na několik částí různých velikostí, jež poté nalepil na pomalu zasychající rány na obličeji jeho milovaného chlapce. Modrooký moc dobře věděl, jak hodně ublížil chlapci, který právě ležel nehybně vedle něho, avšak podle něho si to onen chlapec zasloužil.
„Tak moc jsi mě zklamal, Harry," vydechl Louis smutně. „Myslel jsem, že si se mnou rád, že jsi se mnou šťastný," pokračoval ve stejně zničeném tónu a přitom pozoroval, jak se Harryho hrudník nadzvedává v pravidelném intervalu. „Víš, moc jsi mi ublížil, koťátko," naklonil se modrooký ke tváři kudrnatého chlapce, „takže teď zase já ublížím tobě." „A-le ty už jsi mi ub-lížil," popotáhl kudrnáček a rukou si přejel přes natržený ret, který nechtěl přestat krvácet. „To ještě nic nebylo, Curly," pohladil ho Louis po líčku, na němž bude brzy nepěkná modřina. „Teď teprve poznáš, co je to bolest," usmál se brunet s ledově modrýma očima, vzhlížejíc do dvou uslzených smaragdů a strhávajíc oblečení z Harryho třesoucího se tělíčka.
***
„P-prosím, Loui, prosím přestaň," vzlykal mladší chlapec a snažil se vyprostit své ruce z pevného sevření staršího bruneta, jenž právě nemilosrdně přirážel hluboko do jeho nitra. „Do-ost!" křičel Harry z posledních sil, avšak Louis jeho prosby ignoroval a tvrdě si vychutnával jeho mladé tělo. „Pro-sím," zajíkal se chlapec s kučeravými vlasy, které se mu lepily na jeho potem lesknoucí se čelo, a možná by i pokračoval v prosení, jenomže Louis mu zakryl ústa rukou, čímž ho plně umlčel.
Když po pár minutách, jež se mladšímu jevily jako hodiny, Louis vyvrcholil do těla uplakaného kudrnáčka, neopatrně z něho vyšel a bez jediného slova se odebral do koupelny, nechávajíc ho pošpiněného v tichu a tmě. Harry se schoulil do klubíčka a zavřel oči, snažíc se nemyslet na ostrou bolest v jeho zadečku, ale ať už se snažil sebevíc, cítil, jako by jeho vstup a nitro spaloval nezastavitelný oheň.
Louis' POV
Zavřel jsem za sebou bílé koupelnové dveře a přešel jsem k velkému zrcadlu se světlým rámečkem, pozorujíc v něm můj obličej. Prsty jsem přejel přes odraz v zrcadle a poté jsem sklopil pohled k umyvadlu. Nemohl jsem se na sebe dál dívat. Tiše jsem si povzdychl a popošel jsem k vaně, sedajíc si na její studený okraj. Chtěl jsem Harrymu ublížit, ale teď jsem měl výčitky svědomí, že jsem to přehnal.
Po pár minutách sedění a přemýšlení jsem se zvedl a vrátil jsem se k zrcadlu, otevírajíc šuplík skříňky pod ním a hledajíc dětský krém. Jakmile jsem pod tou vrstvou mastiček a různých krémů, které se nacházely v šupleti a které jsem nepotřeboval, ale přišlo mi líto vyhodit je, objevil nebesky modrou tubičku s potiskem usmívajícího se miminka, vítězně jsem se usmál a uchopil jsem ji do ruky. Poté jsem zásuvku zavřel, rukou jsem si prohrábl vlasy, jež mi padaly do obličeje, a s krémem jsem se vydal za mým kudrnáčkem.
Harry ležel stočený do klubíčka a nejspíš spal, protože na moji přítomnost nijak nereagoval. Pohladil jsem ho po zádech a poté jsem si na dva prsty vymáčkl dětský krém, avšak když jsem se jimi dotkl jeho vstupu, prudce sebou cukl a znovu se rozplakal. „Prosím už ne-e," vzlykl a já jsem se cítil jako ta největší zrůda na světě. „Shh, broučku, tohle ti pomůže. Nechci ti teď ublížit," vydechl jsem a znovu jsem prsty přiložil k jeho dírce, čekajíc na jeho reakci. Harry zůstal ticho a pevně zavřel svá víčka, otáčejíc se na záda a roztahujíc jeho nohy, abych měl lepší přístup. „Děkuju, koťátko," usmál jsem se, „chci ti pomoct od bolesti, neboj se." Jakmile jsem to dořekl, potřel jsem prsty jeho bolavý vstup a trochu krému jsem nanesl i na jeho vnitřní stěny. Harry tiše zakňučel bolestí, ale i tak zůstal nadále ležet s nohama od sebe, nechávajíc si svůj zadeček hladit a krémovat mými docela malými prsty.
***
Hladil jsem jeho tvář, vyhýbajíc se náplastem a modřině, která už byla poměrně vidět, poněvadž venku svítalo, takže ložnice už nebyla pohlcená černočernou tmou. Harry klidně oddechoval a já jsem si byl jistý, že teď doopravdy spí, takže jsem se ho mohl dotýkat bez toho, aniž by mu to bylo nějak nepříjemné a aby se pod mými doteky třásl. „Takhle jsem to nechtěl," špitl jsem, nepřestávajíc hladit jeho líčko. „Nikdy jsem ti nechtěl ublížit, ale tvůj naštěstí nezdařený pokus o útěk a touha po ublížení a tvém dokonalém těle mi zatemnily mysl," vydechl jsem tiše, abych ho neprobudil, a podíval jsem se na jeho pravé zápěstí, kolem kterého byl utažený provaz, jenž byl silně přivázaný k čelu postele.
„Musíš prostě pochopit, že patříš mně," šeptl jsem po několika dalších minutách, kdy už se mé oči pomalu zavíraly únavou. „Jsi a vždycky budeš jen a jen můj, Curly," špitl jsem a políbil jsem ho do tmavě hnědých kadeřavých vlasů, tulíc se k jeho hubenému tělíčku a vdechujíc jeho překrásnou sladkou vůni.
Tento díl tady měl být včera, ale něco se stalo a já jsem se domů dostala až kolem půl jedné ráno, takže jsem ho přidala až teď. Co si o tomto dílu myslíte? Já mám z něho smíšené pocity. Další díl bude večer :). Jo a taky chci, abyste věděli, že i když Vám na komentář neodpovím, tak si ho přečtu, čtu si totiž všechny komentáře a vždycky mě zahřejí u srdíčka ♥.
ČTEŠ
My Little Curly Boy (new update)
FanfictionPříběh o Larry Stylinson (Louis Tomlinson a Harry Styles z One Direction), který bude obsahovat sex, sprostá slova a trochu násilí. Louis Tomlinson (28) Harry Styles (16)