Yine bir güne alarm sesine lanet ederek uyanırken aklıma o kadar da monoton bir gün olmadığı geldi. Evet bugün 14 şubat her yerde sevgilisine hediye almamak için yalanlar uyduran ergenler ya da hediyesiyle gösterişe çıkan barbie bebek görünümlü ruhsuz kızlar.
Böyle konuşmam sevgilimin olmadığı anlamına gelmez. Var ve henüz 3.ayımız. Adı mürsel benim dengim olmayan çok yakışıklı ve romantik bir adam. Bizim ilişkimiz de odun olan taraf benim. Neyse bu kadar yeter daha konuşmaya devam edersem servise geç kalıp dolmuşa para vermek zorunda kalacam. Her zaman ki gibi özentisiz giyinip rastgele saçımı yapıp çıktım evden. Hala anlamış değilim bu çocuğun neyimi sevdiğini.Saat 7.00 ve servis hala gelmedi en iyisi bi sigara yakmak. 2 yıl oldu sigaraya başlayalı ve pek bırakmaya niyetim yok gibi. Sanırım benim en yakın arkadaşım sigaram. Şans olsaydı erkek olurdum zaten aha servis geliyo yine sigaram yarım kaldı. Her zamanki gibi önde zehra var ve ben onla oturuyorum yakın arkadaşlarımdan birisidir kendisi. Hafif çatlağımsı taşkala bir kanka işte. Ben önde müziğimi son ses açarken arkalardan "ders çalışıyoruz kısar mısın" dendiğini duydum. Her zamanki siklemez tavrıma devam ettim. Servisten inip sıraya girdik müdürün konuşmasını bitirmesini bekliyorduk. Öyle sıkıcı bir okul gününün ardından çıkışta yakışıklımla buluşacaktım. Her zamanki parkın önünde beni almasını bekledim. Evet gördüm onu gri babasının arabasıyla geliyor işte. O cool tavırları yok mu ? Deli eder adamı. Ne o ne de ben 14 şubatla ilgili hiç bir şey konuşmadık. Gitme zamanım gelmişti tam veda öpücüğünü aldım iniyordum ki bekle demesiyle durdum. Arabadan inip bağajdan bir poşet tutuşturdu elime. Sevgililer günü içindi sanırım teşekkür bile etmeden çıktım. Eve geldiğimde poşeti açtım ve o an deli gibi mutluydum. Kalp şeklinde üç kutu vardı. Büyük orta küçük. Bunlar iç içe girip birbirini tamamlıyordu. En büyük kutuda bir sürü çikolataa. Ortanca da güller romantik notlar ve bana yazdığı şiirler. En küçüğüne ise iskambil kartları koymuştu. Her kartta beni neden sevdiği yazıyordu. Şimdiye kadar aldığım en güzel hediye buydu sanırım. Ben hiç bi şey almamıştım ona aslında biraz utandım salaklığımdan ama napiyim abi odunum ben. İlişkimiz gayet güzel gidiyordu çok mutluyduk evlenirim lan ben bundan diyordum taki o lanet güne kadar.