Şutlanma

1.8K 75 9
                                    

Bölüm 1

Multimedia'da Aslı

Müdürün odasında saygıyı bırakmış beş kız bir sağ bir sola yürüyorduk.

Ahsen şaçlarını hışımla geriye atarak konuştu.

"Bari biz beşimiz gitmeyelim, onlar dördü gitsin. Ben kalıyım. Beşimiz bu okulda çok sorun çıkardık şimdi orda da bir arada olmayalım."

" Hayır Ahsen, ailelerinizin de iznini aldım. Bu yıl değişim programıyla beşiniz erkekler lisesine gidiyorsunuz. Yaptıklarınız bardağı taşırdı artık istemiyorum sizi okulumda." Otoriter sesiyle gözlüğünü çıkartıp konuşmuştu müdür.

En son yaptığımız neydi ki?

Aslı içerideyken, Ayşe kızlar tuvaletine biber gazı atmıştı sanırım.

Aslıda fazla kaşınmıştı.

"Hocam yüz erkeğin içine beş kız gönderiyorsunuz daha büyük sorunlara yol açacaksınız" dedi İrem.

Haklıydı dağ başındaki bir okula gönderiliyorduk. Hem de erkek okuluna.

"Evet hocam sonuçlarını da düşün göndermeyin bizi." Hızlıca İrem'i onayladığımda bunun şaşkınlığını yaşayamayacak kadar sinirliydik hepimiz.

Lisenin başından beri okulda düzensizlik yaratmış olabilirdik fakat erkeklerle dolu bir okula gönderilmeyi kesinlikle hak etmiyorduk.

"Konu kapanmıştır kızlar çıkın odamdan!"

"Biz çıkalım da rahat rahat kağıt oyna bilgisayarından değil mi?" Diye müdürün duyamayacağı şekilde homurdandı Aslı.

Odadan çıktığımızda koridorda her kız bize bakıp gülüyordu.

"Neye gülüyonuz lan dönün önünüze." Diye bağırdı Ahsen.

Adının Ceren olduğunu hatırladığım kız önümüzde durup kollarını göğsünde bağladı.

Hepimizin kaşları alayla kalkarken ne diyeceğini beklemeye başladık.

"Kızlar ağır abla havaları bitti gidiyorsunuz okuldan. Bitti kızım bu okuldaki havanız."

"Hazır gidiyoruz disiplin cezası da almayız. Seni tüm okulun önünde rezil etmeyelim ikile Ceren." Dedim.

Ceren bozulsa da kendini çabuk toparlayarak güldü.

"Etmeyelim?" Dedi sorarca. "İki yıl boyunca birbirinize düşman kesildiniz, okulda yapmadığınız kalmadı şimdi birlikte kavga mı etceksiniz?"

"Ben seni tekte döverim kızım sıkma canını" dedi Ayşe.

Ahsen kızı kenara ittirip yanından ilerledi. Bizde aynısını yaparken arkamızda kızarmış bir Ceren bırakmıştık.

Hepimiz kantine gidip farklı masalara oturduk. Sanırım hiç birimizde derse girecek hava yoktu.

Yüz erkekle dolu okula gitmeme annem izin vermişti ve benim bundan okulda haberim oluyordu. Kesinlikle bir açıklaması olmalıydı.

Çantamı aldım ve hızlı adımlarla okuldan çıktım.

Ev okula birkaç dakikalık yürüme mesafesindeydi. Ben sinirle koşarak bu yolu yarı süreye indirmiştim. Anahtarlarımı aramayla uğraşmadan zile hızlı hızlı basmaya başladım.

"Gece geldim kızım, anahtarını mı unuttun." Diye içeriden bağırarak kapıyı açtı annem.

Hızla içeriye girip kapıyı kapattım.

100 Erkek 5 KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin