Şişe Çevirmece

1K 71 24
                                    

Bölüm 5

Multimedia'da Kızlarımız.

Kızlarla, bu hafta sonu odadan çıkmama kararı almıştık.

"Kıpırdanma." diye söylendi Ahsen.

Suratıma yeşil bir maske uyguluyordu.

"Gıdıklanıyorum ne yapabilirim?"

"Buna değer bekle az kaldı." Çeneme de sürüp kalktı ve yatağın yanında duran kesik salatalıkları alıp gözlerime yerleştirdi.

Suratıma çimento dökülmüş gibi hissediyordum.

Odanın kapısının çalınmasıyla gözlerimdeki salatalığı aldım.

Kızlarla aramızda kısa bir bakışma geçtikten sonra kapıyı açmaya gittim.

Aslı'nın paranoyaklığı yüzünden üç kere kilitlediğimiz kapıyı sesli bir şekilde açtım.

"Beyaz Saray'a giriyoruz sanki. Kapısına da ışın yerleştirseydiniz." Ege beni kenara itip tüm çetesiyle içeriye girdi.

Kızlar hemen toparlanıp ayağa kalktı.

"Sapık mısınız oğlum siz? Odaya niye dalıyorsunuz belki ben üstümü giyiniyordum."

Aslıyı ayaklarından başlayarak sırıtarak süzdü Cem.

"Biz çok şansız adamlarız, keşke üstünü giyinmiyor olsaydın." Cem Aslı'ya göz kırptığında Aslı suratını buruşturdu.

"Neden geldiniz?" İrem'in kuşkucu ses tonuyla hepimiz onlara döndük.

"Sizi kırıntı kafe'ye davet ediyoruz." Alican -Tunç- heyecanla konuştu, samimi görünüyordu bu grupta en çok sevdiğim çocuktu, kendimi ona yakın hissediyordum.

"Gülsem mi ağlasam mı bilemedim." Dedi Ayşe.

"Ciddiyiz, karşı atak için şişe çevirmece oynamayı teklif ediyoruz." Dedi Arda. Bu çocuk çok korkunçtu. Geldiğimden beri hiç gülerken görmemiştim onu.

"Bunu neden kabul edelim?" dedi Ahsen.

"Kabul ediyoruz." Diye atıldım hemen.

Kızlar bana, babam su aygırı demişim gibi bakıyorlardı.

"Bir az gelir misin Gececiğim biz şurda konuşalım." Aslı kolumdan çekiştirerek beni odanın en köşesine sürükledi.

"Kızım saçmalama kim bilir ne abazalık yapacaklar." Dedi sinirle Ayşe.

"Ayşe en fazla ne yapabilirler ki? Böylesi daha iyi en azından ne istediklerinden haberimiz olacak. Bir anda kıyafetlerimizi boyalı bulmayacağız." Dedim, o sırada da en fazla ne isteyebileceklerini düşünüyordum.

"Bak, bana da böyle söyleyince mantıklı geldi." Dedi İrem. Ahsen de kafasıyla onayladı.

Aslı ve Ayşe hala kararsız görünüyordu.

"Hadi yapalım bir çılgınlık." Dedi Aslı en sonunda.

Hepimiz Ayşe'ye döndüğümüzde, "Tamam, ama onaylamıyorum ısrarlarınız yüzünden gidiyoruz."

Tekrar kapının orda bekleyen erkeklerin yanına döndük.

"Kabul ediyoruz." Dedi İrem.

"Aşağıda bekliyoruz." Deyip çıktılar odadan.

Aslı, altına bileğinde biten kırmızı bir jean giymişti. Üstüne de beyaz bir yüzücü atleti geçirdi. Siyah kalın bir kemerle kombin ettiğinde kesinlikle motorcu gibi duruyordu. Özellikle kolundaki kalıcı dövmeler onu bir ayrı göstermişti.

100 Erkek 5 KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin