Bölüm 10

119 50 14
                                    

Medyada aleyna

şuan dumandan bogulabilirdim.çünki tam karşımdan ailemizin büyükleri barbekü yapıyorlardı ve ben tam karşkısında oldugum için,e dumanda yüzüme vurdugu için boguluyordum hızlı bir şekilde oldugum yerden 5 adım uzaklaştım ve derin bir nefes aldım....

acaba barbekü olana kadar ormanda doloşsamıydımm hımmm olur neden olmasın kii hehehe hadi keşfe çıkalım aleynacımm..aa bn anneme dolaşcamı söylemedim.hiihii ne kadarda unutkanım demii.neyse annemin yanına gittim ve 'ANNECİĞİM ORMANI DOLAŞMAYA ÇIKABİLİRMİYİM'dedim.

annem 'AMA KIZIM TEK BAŞINA BİŞEY OLURSA,ISSIZ ORMAN,ŞEYY YANİ BİRAZ TEHLİKELİ KIZIM'dedi.

ben 'AMA ANNE,BİŞEY OLMAZ YAA,BAK VALLA UZAKLAŞMIYCAM'dedim ve iki elimi annemin yanaklarına koyarak 'LÜTFENN'dedim.annem dayanamayıp 'TAMAM KIZIM,AMA FAZLA UZAKLAŞMAK YOK'dedi ve bende 'TAMAM'dedim ve ormanın derinliklerine dogru ilerlemeye başladım.burası çok güzeldi yeşillik,orman,kuşlar,etrafta top koşturan çocuklar,hamakta sallannan insanlar,ailesiyle sohbet eden insancıklarla doluydu ben onları gördükçe çok mutlu oluyordum neden diye sorarsanız ben insanları mutlu görmeye bayılırdım.biraz daha ilerlediğimde karşıma iki yol çıktı biri saga biri ise sola gidiyordu.bu arada hava kararmaya başlıyordu,açıkcası biraz tırsıyordum.geri dönmek aklıma geldi ve tam geri dönüyordum kii sag tarafdak yoldan bir çıtırtı sesleri geldi.o yöne dogru baktım,ama kimse yoktu biraz daha ileerledim ve sag taraftaki yola girdim karanlıktı ve ben nesnelere az çok ayırt edebiliyordum ama oradaki sessi çok merak etmiştim ve yolu yürümeyi devam ettim.....

ve hala yürüyordum ormanın sonuna geldim ama nedense hiç bişey çıkmadı karşıma.bu aradada annemler beni çok merak etmiştir.bence en iyisi geri dönüyüim ama ben nasıl geri döncem.

"AMAN ALLAHIM GELDİĞİM YOLU UNUTTUM !!!"

ne ytapıcam ben şimdi yaa.allahım noolur yardım et noolur.of ya offff boku yedim ya benim burda ne işim var ya annem başına bi iş gelir gitme dedi bende bok gibi bişey olmaz felan dedim ya of ya off...ayy deliricem kimsede gelmiyo

acaba bagırsam beni duyarlarmı ?

"İMDATTTT !!!"

"YARDIM EDİNNN !!!"

"KİMSE YOKMUU !!!"

"HEYYY !!!"

ühühüüü (aglama hissinde ühühü ) allahım çok korkuyorum yardım ett ühühühüüü.ne yapıcam bu ıssız ormanda.

"ANNEE,BABAA,RÜYA,ARDAA KİMSE YOKMU YA KİMSE YOKMUUUU YARDIM EDİN ÜHÜHÜHÜ HEYYY YARDIM EDİN LÜTFEN !!! " sonlara dogru sesim kısılmıştı ama bagırmaktan başka çarem yoktu.oldugum yerden kalktım ve biraz daha yolu takip etmeye başladım.biraz daha yol kat ettigimde önüme bir ev çıktı. vee aman allahım evin ışıkları yanıyordu

"HEY HEY KİMSE VARMI HEYYY !!"

koşarak evin kapısına geldim kapıyı hızla çaldım.çaldım.ve bir kez daha çaldım.kimse çımıyordu bir daha bagırdım

"HEYY LÜTFEN ORADAYSANIZ AÇIN KAPIYI LÜTFENN KAYBOLDUM YARDIM EDİN !"

dememe ragmen kimse çıkmıyordu.allah kahretsin !!!

en iyisi kapıyı kırmaktı.başka şans yoktu.

evin kapısından uzaklaştım ve hızlıca koşarak kapıya ayagımla çarptım.ve açıldı ayy yarabim şükürler olsun en azından geceyi geçirebilecegim bir EV vermiştin.içeriye girdim ve telefon aradım.yoktu burada sessiz bir şekilde beklemekten başka çarem yoktu.koltuga oturdum ve sessiz bir şekilde beklemeye başladım.bekledim,bekledim.bekledim ve en sonunda ayaga kaltım ve evi dolaşma kararı aldım.üst kata çıktyım ve rastgele bir odaya girdim.burası bir kız odası olmalıydı çünki her yer pembeydi odadaki gardurobu açtım ve elbiselere göz gezdirdim.hepsi fevkuladeydi.çok güzellerdi..............

ORMANDAKİ EVDE 2.GÜN

sabah yüzüme vuran güneşle uyandım.ormanda bi evde oldugumu bi saniyeliğine unutmuştum ama güneş yüzeme vurdugunda ve ben uyandıgımda ormandaki evde oldugumu tekrar hatırladım.oldugum yerden dogruldum ve etrafıma bakındım aynı şeylerdi neyse bugün annemleri bulmam lazımdı.üstümdeki tozları çırtım ve yerdern kalktım.dışarı çıktım ve orman yoluna girdim.yürüdüm,yürüdüm,yürüdüm... artık öbür eve dönemezdim çünki o evden çok uzaklaşmıştım.barınacak bir yer blmalıydım.eger bulamazssam aman allahım yerlerdi beni aaaaaa kaç kaç kaçççç hızlı hızlı yürüyordum ve ter içinde kalmıştım hem çok acıkmıştım şuracıkta bayılıp ölebilirdim.2 gündür bişey yemiyordum.önüme çok yaşlı bir agaç çıktı.birden içimden o agacaın altına oturma istegi geldi agacın dibine oturdum.agacın dallarında kuş sesi geldi ve oraya kafamı çevirdim.aman allahım burda bir agaç ev vardı.ve çok şirindi ışıkda yanmıyordu.agaca tırmanmaya çalıştım ve heleşükür agaca çıkabilmiştim.evin içine girdim ve etrafıma bakındım.tozlanmıştı ve her tarafı böceklerin agıyla doluydu.bu geceyi burada geçirebilirdim.kendime yer yaptım ve güzel bir gün dileğiyle uykuya daldım..

ORAMANDAKİ AGAÇ EVDE 3.GÜN

sabah kuşların cıvıltı sesi eşliginde uyandım.yerimden kalktım ve tahta sandalyeye oturdum.burası temizleginde ve eşya koyuldugunda çok güzel bir ev olabilirdi.bu evin sahibide yokdu.o zamn bu ne anlama geliyoduuu.bu ev aleynanın anlamına geliyodu.evet artık bu ev benimdi..... :)

uzaktan sesler geliyodu.bi kadın sesi.yerimden kaltım ve agaç evimden aşagı indim.o ses dahada yaklaşıyodu aman allahım bu annemin sesiydi

"KIZIMM,KIZIM,ALEYNAAAA,NERDESİN,ORDAYSAN SES VERRRRR !!!"

bende anneme bagırdım

"ANNE BURDAYIM ANNE,ANNE !"

ve annemi gördüm

"ANNE"

diyerek boynuna atladım.ğöz yaşlarımı tutamadım ve göz yaşlarım sel olup aktı.

"ANNE BEN SENDEN ÇOK ÖZÜR DİLERİM.BEN SİZİN YANINIZDAN AYRILMAMALIYDIM ÇOK,ÇOK ÖZÜR DİLERİM"

"TAMAM KIZIM ÖENEMLİ DEİL.SEN İYİSİN DİMİ İYİSİN BİŞEYİN YOK"

"İYİYİM ANNE HİÇ BİŞEYİM YOK"

"TAMAM O ZMN EVİMİZE DÖNELİM"

"TAMAM ANNEM DÖNELİM "

dedim ve annemle yürümeye başladık.aklıma agaç evim gelmişti...ve bundan sonra oagaç ev benim ORMANDA SAKLI EVim olcaktı....

ORMANDA SAKLI EV #wattsy 2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin