Bugün okula gitmedim çünki,
Annemle hastaneye gidecegiz.
Kahvaltımızı yapıp yola çıktık.
Hastaneye geldigimizde annem doktor beyin odasına çıktı ve bende dışarıda annemi bekledim.
20 dakika geçtikten sonta annem doktor beyin odasından çıktı.
Suratı asıktı,çok korkdum ,nooldu acaba.
Daha fazla merak etmeyi bırakıp anneme" anne nooldu,bebegemi bişey oldu yoksa"
Dedim ve annem konuştu
"kızım allaha şükür bebegimize bir şey olmadı ama....
Doktor bey dogum için izmire gitmemi söyledi
Yani izmire gidiyoruz "Şook oldum,ne izmirmi,yok yaa,ben burayı , arkadaşlArımı , en önemlisi evimi çok sevdigim evimi nasıl bırakip gidicem
"anne hayır gitmeyelim,burda dogum yap,ha burası,ha izmir
Hem dogdugumdan beri burdayim cocuklugim burda gecti anne benim, lutfen beni kırma gitmeyelim lütfen :-( ""ama kızım kardeşinide düşünmemiz lazım,biliyorum senin için buradan ayrilmak zor olucak ama bunu kardesin icin yapmak zorundayiz,lütfen ısrar etme artık,karar alınmıştır en yakın zamanda izmire gidiyoruz"
~Son söz izmire gidiyoruz !~
Ben nasil arkadaşlarımı, evimizi ve en önemlisi buradaki düzenimizi bırakip gidicem.uff yaa yardım et allahım."kızım daldın gittin,hadi artik evimize gidelim daha akşam yemegi yapıcam"
Bende buruk bir gùlümseme ile
"tamam anne gidelim"
Dedim.hastaneden çıktık ve dışarıda bizi bekleyen arabaya bindik.ve eve dogru yol aldık.arabaya bindigimizde en son saate baktigimda saat 20:00'di.
3 SAAT SONRAA :
şuan saat 23:00 ve ben tavanı seyrederek zaman öldüruyorum.
Daha fazla bu işkenceye dayanamayıp yatagimdan kalktim ve mutfaga abur cubur almaya gittim çünkü film izliycem.~ abur cubur olmadan tv keyfi çikmaz dimi ama~ geri odama çıktım ve yatagima kuruldum. televizyonuda açıp izlemeye başladım. izlediğim şey ise bir belgeseldi. Şahsen hayvanları çok sevdigim icin belgesel seyretmeye bayılıyorum.
Bir yandan abur cuburlari mideme tikarken bir yandanda gozlerimi televizyondan alamiyordum.
Biraz daha izledikten sonra göz kapaklarimda bir agirlik hissettim
Ve agir agir gozlerim
Kapandi...kapandi....kapandi...
En son hatirladigim şey aslanın bir ceylanı yakalama çabasıydı....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ORMANDA SAKLI EV #wattsy 2015
Roman pour AdolescentsBuraya ne yazacağımı bilmiyorummm