Bölüm 2

239 61 20
                                    

Sabah kör olası alarmın sesiyle uyandım yani uyanmaya çalıştım .Yataktan kalkıp pencerenin yanına gittim .ve dışarıya baktım .~hava nasıl diyee~ hava biraz esiyordu .yani bu demek oluyordu ki hırkamızı alıcaz.
Pencerenin önünden ayrılıp lavobaya gittim yüzümü yıkayıp lavobadan çıktım.
Dolabımdan okul kıyafetlerimi alıp yatagımın üzerine bıraktım .ayakkabı dolabımdan konverslerimi alıp onuda yatagımın yanına koydum. ve kiyafetimin ve ayakkabilarimin ustunde gozlerimi gezdirdikten sonra
'Güzel' dedim. ve okul kiyafetlerimi alip giyindim. altına siyah muz çorap ve converslerimi giydim.
Ayna'nın önüne geçip saçlarımı açtım
Ve ardından taradım.
Saçlarımı yan tarafıma alıp kılıç örgüsü ördüm.
Ve çantam ~aaa çantam.ben dün akşam ders programımı ayarlamayı unuttum ~Hemen aşagı salona inip çantamı aldım ve odama çıktım.
Hemen 5 dakikaya ders programımı ayarladım ve saate baktım aman allahım geç kaldım !!!
Offf hadi aleyna hadiiii !!!
Hemen çantamı ve ayakkabımı alıp aşagı indim annem kahvalti hazirliyordu anneme :

"Annee ben çıkıyorumm,
Okula geç kaldım neden uyarmadın yaa"

"Bana laf yetiştirecegine okula git okula, geç kaldin hadiii "

evden apar topar çıkıp duraga gittim. ahh kafam .bu saate otobus kalırmi hiç uff yaa nabicam ben şimdiii gözumden yanagima bir damla düştu ~ noluya ya agliyomuyum ben ~yok ya aglamıyormuşum yagmur yağıyormuş hiç fark etmedim evden çıkarken ahaa sıçtık Dedim.

~Uff kimsede geçmiyoo şansıma tükiriyim ben yaa.Neyse hadi aleyna yagmur hızlanmadan tabana kuvvet~

Okula kadar koştum..koştum...tam yolun karşısına geçecekken sagıma ve soluma bakmadığım için gelen arabayıda görmedim. ve adam korna çaldı sol tarafıma  döndüm ~araba dibime kadar girmiş ~içinden bir adam çıktı vee ben adammı dedim yaa içinden benim yaşlarımda bir çocuk çıktı ve bana bağırdı :

"Manyak mısın kızım sen ?
Sabah sabah arabanın önüne niye çıkıyorsun.kafayımı yedin !?!?!? "

"Sabah sabahmı ?
Farkındamısın bilmiyorum ama bunun sabahı akşamı olmuyor.
Gerizekalı !!
Acalem vardı birden atıldım yola ne biliyim senin gibi gerizekalı çıkıcak karşıma.bilseydim yolumu degiştirirdim....
uff çık git başımdan yaa !!

Diyip tam gaz okula devam ettim arkamdan bagiriyodu ama ben aldırmıyordum sabah sabah onu çekecek değildim
.....................
Şuan evde yatagımın üzerine uzanmış sekilde yatmaktayım.
Okula vardigimda sınıfa çıkıp beyzanın yanına gittim ve bütün olayları anlattım beni azı açık dinledi. derslerimizi görüp okuldan çıktık vee evlerimize dağıldık.
Ve annem beni aşağı yemege çağırdı

"Kızım hadi aşagı gell sofra hazırr! "

"Tamam anne geliyorum !"

Dedikten sonra yatağımdan kalkıp aynamın karşısına gectim. yatakta yattigim için saçlarım dağılmıştı. saçma bir topuz yapıp aşağı indim.
Aşagı inmemle azımın açık kalması bir oldu.annem sofrayı öyle bir hazırlamıştı ki sanki dersin bize mafya babası geliyo.ben ağzım açık sofraya bakarken annem konuştu

"Kızım ağzını kapat sinek kaçıcak"

"Valla kaçıcak anne.Neden bu kadar yemek yaptın misafirmi gelecek ? Yada kim gelecek ? "

"Aaaa senin üstün ne öyle git hemen üstüne birşeyler giyin misafirlerimiz var"

"Anne üstümde ne var !.şort ve kısa kollu tişört.hem kim gelecek söylesene bana "

"Babanın iş arkadaşları gelcek çabuk git giyin hadi gelmek üzerelerdir"

"Ufff tmm yaaa !"

Dedikten sonra apar topar yukarı çıktım. beyaz dar paça. üzerine beyaz kahverengi çizgili gömlek giydim.ayakkabı olaraktan siyan vans'larımı giydikten sonra. Saçlarımıda tarayıp açık bıraktım. ve aşağıya indim.inmemle kapının çalması bir oldu.

"Kızım kapıya bakarmısın ? "

"Tamam bakıyorum"

Dedim ve kapıyı açtım.kapıyı açmamla vücudumun bir alev topuna dönmesi bir oldu.bugün bana az kala çarpacak olan çocuk karşımda duruyordu.niye gelmişti bu çocuk.niyee !!

ORMANDA SAKLI EV #wattsy 2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin