BÖLÜM 6

132 52 11
                                    

Sabah yatagımdan oturur vaziyette kalkdım . Her tarafım tutulmuştu.
Yatagımdan kalkıp lavaboya gittim.
Yüzümü yıkadıktan sonra lavoban çıkıp geri odama döndüm aklıma birden dünki olaylar geldi .
İzmir'e gitme olayı.
Daha fazla bu konulara aklımı takmayıp yatagima geri donmek istedim fakat bugün cumartesi oldugu için ve en önemlisi temizlik günü oldugu icin yatagıma dönme fikrimi aşagi inme fikrine çevirdim ve aşagı indim.
İndigimde kahvaltı masası hazır degildi bu demek oluyorki annem daha uyanmamış.
Mutfaga girdim ve kahvaltılıklari cikarmak icin dolabı açtım.
Kahvaltılıkları cikarip masaya koydum bir şeyin eksik oldugunu fark ettim vee tabi ya peynir, olmassa olmazım.
Mutfaktan cikip odama girdim
Uzerime şort ve askili giydim.
Evden cikip markete gittim peynir alıp eve geri dondum.
Direk mutfagı girip kahvaltı masasını hazırladım ve yukari anamların odasına çıktım.
Annemleri kahvaltiya cagirip asagi indim ve sofraya oturdum ve annemlerde gelmişti bugun ilk defa babam işe gitmemişmii şaşırdım gitmedigine ve sordum :
"babaa sen hergün erkenden işe giderdin ne olduda bugun gitmedin ?? "
"kızım bugün gidiyoruz haberin yokmu ?"
"nereye gidiyoruz babacım ?"
"kızım annenle bu konuyu konuştugunuzu sanıyordum
İzmire gidiyoruz "
"konuştuk amaa bu kadar erken olacagìnı sanmıyordum
Neden bu kadar erken ?"
"öyle olması gerek kızım hem bebegimiz icin hem senin icin bunu yapmamız gerek"
"benim için ?"
"evet kızım senin için, buradaki okul senin gibi ogrenciler icin uygun bir okul degil "
"benim gibi ögrenciler ?"
"çalışkan ve güzel "
Daha fazla bu konuya katlanamayip sadace babama kafa sallamakla yetindim ve kahvaltıma sessiz bir şekilde devam ettim.
Kahvaltımı bitirip odama çıktım
Babamın kahvaltıda söylemesine göre bugün saat 03:00 de uçaga binicezz ve saat 01'30 hemen hazırlanmam lazım
.........
Bavulumu hazirladiktan sonra salona gecip oturdum son saatlrimi kanepede oturarak gecirmeyi tercih ettim.....
Annem :
"aleyna hazİrsan bir an önce çıkalim evden yoksa uçagi kaciricaz "
Bende içimden inşallah dedim ama...
Bavulumu odamdan alıp aşagi indim babama bavulumu verip arabanın.arka koltuguna geçtim.
Kulaklìgımı takip muzik actim
Ve dinlemeye basladim.
Başımi cama dayayıp yolu seyrettim
..........
Şuan uçaktayız ve istanbuldan ayriliyoruz arkadaşlarım,ögretmenlerim,komşularımız hemde hepsini geride birakarak....
Cama başimi yaslayip bulutlari ve muhteşem guzellikte olan gökyüzünü izlemeye başladım umarım gittigimiz.yerde buradaki gibi duzenimizi yine orada kurariz....

Vote yorumm istiyorumm.
İyi okumalarrrr

ORMANDA SAKLI EV #wattsy 2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin