Hangi kitap size huzur verir bilemem.Veya hangi yazarın satırları sizi anlatır.Belki de kitap okumayı hiç sevmiyorsunuzdur? Bir müzik açın ve sadece düşünün o zaman.Olanları ve olacakları...
Harry'le üşütmeden önce evlerimize gitmeye karar vermiş ve birbirimizden sarılarak ayrılmıştık.Bana sorarsanız ne olduguna dair en ufak bir fikrim bile yok.Sadece telefonumdan çalan müziği dinleyerek notlarımı nasıl yetistirecigimi düşünüyorum.
Harry 6'ya doğru beni almaya gelecekti ve film izlemeye gidecektik.Bende o zamana kadar hem annemin gözüne girmek için, hemde babamdan izin koparabilmek için ders çalışmaya karar vermiştim.Düşüncelerimi bölen kücük kardesim elindeki oyuncağını saçlarıma sallayarak yemeğe gelmem gerektiğini söyledi.Onun küçük bedenini kucağıma alarak sulu öpücüklerimi dudaklarına kondurdum.
Sessiz yemek masası..
Tabağımda oynadığım domates dilimlerini incelerken annem babamla konuşuyordu.Cümlesinde ki tanıdık isim, çekirdekli domatesimde ki bütün dikkatimi dağıtmıştı o an.
"O iyi birine benziyordu." Tebessüm etti.
"Harry.Babana onu anlattım tatlım." Kaşlarımı kaldırarak ona saçma olan bakışlarımı yolladım.
"Ailesiyle mi yaşıyor?"
Babamın aile merakı beni hep kuşkalandırmıştı.Acaba evlenmek istediğim zamanda böyle şeylere takılıp evde kalacak mıyım diye merak ediyordum!!
"Evet.Yani bir bakıma öyle, sadece annesiyle babası ayrı, annesi ve kardeşleriyle birlikte yaşıyorlar." Cümlelerimi dikkatle dinlerken ağzındaki lokmaları yavaşca ciğniyordu.
"Annen, seni sinemaya götüreceğini söyledi." Saclarımı gerginlikle geriye iterken, annemin boş boğazlılığına sövdüm.
"Evet.Öyle bir şeyler konuştuk ama kararda değiştirebiliriz, yani biz birlikte vakit geçirmek amaçlı sadece." Soğuk terlermi döküyordum? Sanki yalan söylüyormuş gibi bir his oluştu içimde.
"Gec kalma tatlım.Uyumayı seviyorsun.Bir arada benimle tanışma şerefinde bulunursa sevinirim." Babamın iması beni zorla gülmeye teşvik etmişti.Annelerin meraklı bakışları...
Harry'i beklerken işlek caddede gitar çalan genç çocuğun yakınında onu dinliyordum.(Jimmy Wahlsteen - It's your favorite)
Ona bir tebessüm yolladım ve gitar çantasının içine bana güzel müziğiyle eşlik ettiği için bozuk paralar bıraktım."Sanırım film izlemek istemiyorum." Harry'e gülümseyerek baktım ve çaresiz olduğumu belirttim.
Saçma olduğunu düşündüğüm dolu filme boşa para verip vaktimi harcamayı tercih etmeyecektim.Harry koluma girip beni yürümeye zorladı.
"Senin evinmi?" Kaşlarımı kaldırarak evin dış cephesini inceledim.Dışarıda noelden kalma ışıklar duruyordu ve hala yanıp sönüyorlardı.
"Ailemle tanışmak istersin diye düşündüm?" kapıyı açmaya calışırken durdu ve bana döndü.
"Evet bu güzel olur sevinirim." Gülümseyip kıçımı kıpırdattım ve içeriye girdim.
Yemek kokuları evin her köşesini sarmışcasına burun deliklerime vuruyordu.Harry ayakkabılarını çıkartıp beni bekledi.İçeriye geçerken kendimi biraz çekingen olarak belirtmiştim.
"Uhm.Misafirimiz varmış Gemma, bir servis daha lütfen tatlım." Büyüleyici gülüşün sırrını şimdi anlayabiliyordum.Annesini incelerken Harry koltuğa oturmus ikimize bakıyordu.Onunla tanışmak istedim.Bana en içten kucaklamasıyla sıkıca sarıldı.