Love, Harry 5. Bölüm

48 11 6
                                    

Fotograf icin @goodluckharry adlı kullanıcıya cookk tesekkür ederim beni cok mutlu ettinn

Uzun şekilli tırnaklarıma sürdüğüm siyah ojelerim, parlaklığıyla beni mutlu etmişti.

Bethany ile uzun bar taburelerine benzer sandayelerde otururken, karpuz aromalı kokteylimin kırmızılığını inceliyordum.Gürültüyle çalan John Dahlback eşliğinde, burnumda tüten ter kokularını salgılayan bedenler, sarhoşluklarından dolayı sallanmalarını engelleyemedikler için sırtıma vuruyordu.Her vuruşlarında attığım bakışlar beni bile korkutmaya yetmeyecek gibiydi.Neden sallanmayı beceremiyorlarsa çuval kadar içiyorlardı?

Kate'in amaçsız doğum günündeydik işte.Onu severdim, yüzü güzeldi ve iyi bir kızdı.Buğday tenine hep kıskançlıkla bakardım.Kırmızı rengi kendimden sonra en çok ona yakıştırıp, kendimi mutlu etmesini biliyordum.

Sadece nezaketen 1 saatliğine uğramak için gelmiştik, eğer Aldrich ve Kendra'yı bulabilseydik bir dakika daha durmaya katlanmazdım.Ses gittikçe yükselince, benimle ilgilenmeyen Bethany'e göz gezdirdim ve arka bahçeye adımladım.Kate köşede bir kaç garsonla konuşuyordu.Beni görünce gülümsedi.Karşılık olarak dudaklarım kıvrıldı.

"Güzel dans ettiğini duydum" Oturduğu çimenlerde, içtiği sigarayı inceliyordu.Gözleri benimle buluşmadı.

Küçük adımlarla onun yanına ilerledim ve oturdum.Sigara içtiğini bilmiyordum? Ve içebileceğide aklımın ucundan geçmemişti.Onu çalıskan ineklere benzetmiştim hep.Şimdi hayallerime karışıyordu.

"Evinde ders çalışıyorsun diye düşünmüştüm.Bana haber verseydin birlikte gelebilirdik Harry." Dedim ve düşünceli bakışlarımı karşıdaki küçük pembe çiçeklerle diktim.Özenle yan yana dizilmişlerdi ve karanlıkta bile parlıyorlardı.

İçi kızarmış gözleriyle bana baktı aniden.Bir an ağlamış olma ihtimaliyle şaşırdım ama, ne bir göz dalması nede bir kırgınlık yoktu yüzünde.Zaten neden aglayacaktı ki? Belki sevgilisinden ayrılmıstı? Veya sevdiği kız baska bir erkekle birlikte olmuştu? Eğer öyle bişey yapmışsa beyni olmadığına emin olabilirdim.

Ağzının kenarlarında biriken tükürükleri yutmadan konuştu.

"Dans diyorum.Bir kaç dakika dans etmelisin." Sarhoş olma ihtimali bedenimi sardı ve telaşlandım.
Belki de kötü bir şeyler kullanmıştı.Kesin bir kız yüzünden di.Lanet!

Islanmış saçlarından sertçe tutup başını geriye çektim.Alayla gülümserken dudakları o şeklini aldı.Uzun bir o.Öfkelenmiştim bir anda.Bu kadar salakça sallanmasına ve agzının bira kokmasına belkide.

"Sorunun ne, 2 bira içip evine gidemedin mi? Şu haline bir bak!"

Sitemim onu pek fazla ilgilendirmiyordu.Kanındaki 'ne içtiğini bilmediğim şey' her saniye onu daha da terletip etkisini arttırıyordu.Sürekli kafası sallanırken onu sabit tutmaya calıstım.Kafası bu kadar ağırsa, bütün bedenini düsünemiyorum!

İçeride ki ses yükselinse Beyonce - Naughty girl çalmaya basladı.Vücudunun kıpırdadığını gördüm.Kendini kaldırmaya çalışırken, elindeki sigarayla dengesini kaybedip, çimenlerin üzerine yüz üstü uzandı.Hayır, bildiğin yapışmıştı ve cok komik gözüküyordu.Baska ne olacaktı ki? Sarhos insanlardan hep nefret etmisimdir.Tasıması ve ayılması benim için işkence.Tabi içerisinde tonla bos konusmalarıda cabası.

Onu orada bırakıp evime gitmek istiyordum.İçtiyse cezasını çekmek zorundaymış gibi düşündüm bir an.Haklıydım ama acıma duygum bedenimi ona yöneltti.Kolundan çekerek ağır bedenini döndürdüm.Taş kaldırmışcasına zorlandım ve uzun bir nefes verdim.Kac kiloydu? Çok mu spor yapıyordu? Puf..

Love, HarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin