Bu kısa bölüm uzun zamandır duruyordu ve yayınlamak iste kısada olsa okumaktan zarar gelmez :)
Aklım bana küçük oyunlar oynarken, dışarıdaki insanların da, benim gibi gelecekleri hakkında çokça düşündüklerini merak ediyordum.Bazen ne bu diyorum? Yani bir gün geliyor, doğuyorsun, büyüyorsun, okuyup bir iş sahibi olup sonrada birine aşık olup onunla yeni bir hayat kuruyorsun.Bebeginiz oluyor.Şimdi de sen onu büyütüyorsun, okutuyorsun, evlendiriyorsun.Hep bu olacak yani..
Başka bir şeyler arıyorum.Sıradan bir yaşlılık değil.Sıradan bir aşk değil.
Bir yanım güzel bir çiçek tarlasında temiz havayı solumak istiyor.Öyle ki diğer yanım ıslak bir kentin dar sokaklarında onunla öpüşmek istiyordu.Güzel günler yaşamak istiyordum.Gökyüzüne sesleniyorum şimdi.Bana güzel günler getir.Yağmuru bol olsun...***
Küçük güneş ışınlarımıydı bunlar?Yoksa nadiren görüldüğüm rüyaların birinde miydim? Göz kapaklarım yeterli uykuyu aldığından benden habersiz açılmışlardı.Yüz üstü yattığım koltuk..
"Sana inanamıyorum!"
Kaba sesim mutfakta olduğunu bilmediğim ama salona gelip bana anlamsızca baktığında bir kez daha şoka girmeme sebep olan annemi rahatsız etmiş olacak ki, kesmeye çalıştığı domatesini yerlere akıtarak beni uyarmaya gelmişti.Ah ne uzun bir anlatım tarzı..
"Sessiz ve sakin ol kylie.Yüzünü yıkamadan bağırmaya kalkışıyorsun." dedi kısık ses tonuyla.Kollarımdan biraz daha destek alarak dikildim. Kaşlarım şaşırdı bir an.
"Ama onunla birlik.." iç sesimden sonra dış sesimide bu sefer annem kesmişti.
"Bunu görüyorum.Baban olmadığı için şükretmelisin canım.Ve balkon kapısı açık uyumakta nereden çıktı.Kardeşin olduğunu unutma." dedi beni azarlayıp mutfağa dönmeden önce.
Kapıdan ayırdığım gözlerimi Harry'e indirdim.Kurtulmuş olmama mı sevincektim.Yoksa bu münasebetsiz uyuduğumuz geceyemi üzülecektim?
Gerçekten uyuyordu.Kızarmış ve şişmiş dudakları nefes alırken açılıp kapanıyor, burun delikleri hafifçe titriyordu.Saç uçarı terlemiş ve dağılmıştı.Küçük bir köpek yavrusuydu.Evet evcil olanlardan.Ağrıyan kollarımı yavaşça indirip başımı, tekrar uyandığım Kaslı? Yumuşak? Güzel kokan? 3lü paket olmuş omuza yasladım.Bence tam uykumu alamamıştım.Bu güzel sıcaklık ve kokuyla birlikte uykumu hic bir zaman tam olarak alamazdım zaten.Kıpırdayacağını hissettiğimde gözlerimi sıkıca yumdum.