Kio:"hoşgeldin! Romeo...."
Izaya:"shizou !????"
Shizou:"selam! İçeri girebilir miyim? Yoksa burada mı bekleyeyim?"
Shizou a-ama nasıl ya!?!?!?... ...
SHIZOU......
bugün kio beni aradı. Akşam yemegi için benim gelecegimi söylememiş demek ki! Neyse onun şaşırmış halini görünce gülümsedim . Ama çok tatlı şunun.. şunun haline bak yaa!! Yerim bunu senin o açık agzını ben-
Kio:"öhöhömm.. şey kapıda mı sabahlamayı bekliyorsunuz? Ben çooook açımmmm... Hey romeo aldın mı???"
Shizou:"tabikii aldım. Bir poşet kırmızı elma!"
Elmaları kioya uzattım. Ve önümdeki tatlı sevimli varlıga döndüm. Ama bir kolun beni içeri çekti. Bunun kio oldugunu farkettim de sorun bu degil!! Bu kız ne kadar güçlü ben izayaya yapışırken kio onu da çekti ve mutfaga yöneldi. Sandalyeye resmen çarparak oturdum izaya ve ben kio'ya "one laa" bakışı atarken kio kıkırdayıp sandelyeye oturdu,bize baktı ve o anda farkettim kionun gözleri eskisinden daha parlaktı.
Izaya:"k-kio gözlerin eskisinden daha parlak noluyorr?!?!?!"
Izaya bu soruyu sorunca kio şaşırmıştı. Hemen poşetten bir elma alıp yemeye başladı bizde salak gibi ona bakıyorduk. Elmayı bitirip ayaga kalktı ve çöpe attı geri geldi ve bize gülümsedi gözleri eski haline döndüştü.
Kio:"bu kadar çabuk olacagını beklemiyordum açıkçası. Neyse siz bana bakmayı kesinde yemeginizi yiyin ."
Kio düşünceli görünüyordu?
acaba!!Shizou:"bize söylemek istedigin birşey mi var?"
Izaya:"ewet bize herşeyi söyleyebilirsin ciddiyim ."
KIO.....
aslında gözümden kormadıklarına şaşırdım. Bana yardım da teklif ettiler sanırım bu çok basit olacak şimdi ne desem..
Kio:" sey benim burada işim kalmadıgını fark ettim. Izaya iyileşti ve ona çok iyi baktım. Sanırım bu son akşam yemegimiz?"
Izaya:"yoo hayır hayır ben çok kötüyüm senin bana bakman gerekiyor!!"
Ciddi mi bu?? ah izaya ben senin sorununun olmadıgini biliyorum...
Bakışlarımı shizoya çevirdim.Shizou:" aslında izaya çok iyi görünüyorsun? Vurulan ben olsaydim en az iki gün bekletmem gerekirdi ve sen ben degilsin senin en az bir haftası olması gerekmiyor mu??"
Izaya:"aslında shizou ben de bilmiyorum kio'nun bana verdigi içecek benim yaramı iz kalmıyacak şekilde iyileştirdi. Bunuda geçtim senin vucumda bıraktıgın morluklar bile kayboldu. Kio sen nasıl yaptın?"
Demek biri uyanmış ama daha uyanamazsın izaya daha sırası degil!
Kio:"aslında izaya bu istege baglı bir şeydi. Boşver sadece panzehir! Ben banyoya gidicem sizde lütfen yemeginizi yiyin."
Oradan ayrılıp banyoya gittim.
IZAYA...
Anlamıyorum anlayamıyorum ne demek istiyor "pazehir" de ne??
Izaya:"shizu-chan?"
Shizou:"ah.. bende bu söz nereye gitti diyordum."
Izaya:"kızmadın mı yani?"
Shizou:"hayır kızmadım. Ne sorucaktın?"
Izaya:"kio onu soracaktim çok iyi tatlı ama gizemli ve birsey saklıyor gitmesini istemiyorum. Ama korkuyorum da."
Shizou:"haklısın! Bende öyle düşünüyorum ve ona güveniyorum çünkü emanete gereginden daha fazla sahip çıktı."
Izaya:"emanet??"
Shizou:"boşver!. bilmiyorum izaya ama onu kaybetmemeliyiz. Belki onu araştırmalısın.!?"
Dogru ya benim niye aklıma gelmedi ki bu. En iyisi simdi araştırmak peki kio'nun soyadı ne?
Izaya:"haklısın shizu-chan peki kio'nun soyadı ne?"
Shizou:"bende bilmiyorum."
O sırada kio içeri girdi ama önceki gibi somurtkan degil tersine çok mutlu ne garip bir kız...
..
Soyadı!?...Izaya:"kio senin soyadın ne?"
Kio:"benim mi? Benim soyadım yok ben sadece kio olarak bilinirim ne gelecegim ne geçmiş sadece benim niye sordun??"
Şu an idrak edemiyorum ne??? Tek anladıgım soyadı yok hmm..
Shizou:"nasıl yani ? Soyadın yok mu??"
Kio:"aynen öyle beni mi araştıracaksınız?"
Izaya:"aslında evet sey-"
Kio:"izaya beni ögrenmek istiyorsun biliyorum ama beni internetten araştıramazsın beni benle araştırabilirsin ama dene derim "kio tilki"diye araştır."
Kio tilki mi? Bu da ne demek??
Shizu-chan gidene kadar muhabbet ettik ama kio ona sorulan soruları nasıl yapıyor anlamadım ama başka konuya çeviriyor shizu-chan da benimle aynı fikirde kio tilki de ne??
..
Shizu chan gittikten sonra odama yatmaya gidiyordum ama birden kio'nun kayboldugunu fark ettim.
..
Yok nerede bu kız!!! evin her yerini aradım yetmedi kapıların arkasına,masalar,dolaplar yine yok en son da dayanamadım ve bagırdım!!Izaya:"KIOOOOO!!!!"
O sıda arkamda birini hissettim!!
Arkama dönünce onun kio oldugunu gördüm nasıl ya??
Agızını kapatiyordu ve banyaya dogru koştu kapıyı kilitleyip suyu açtı. Neler oluyor kapının kolundaki kırmızı lekeye baktim elimi ona dokundurup kokladım koku yok ben de tat almak için azıcık dil attım metal bir tat bir dakika!!!?!?!!
Bu kan!!!
Kioya birşey mi oldu??!!Izaya:"KIO IYI MISIN ???"
kio:"iyiyim sorun yok dudagım kanadı sadece sen yat ben iyiyim."
Izaya:"sen neredeydin kio seni hiçbir yerde bulamadim?? Bana cevap ver neredeydin??"
Kio kapıyı açtı agizında hiç kan yoktu yada yara??
Kio:"dudagimin içi kanadı dısaridan görünmez dudagima dik dik bakmayı kes markete gitmiştim. Ondan bulamamışsındır. Sen hastayken kapını yaglamıştım o yüzden ses duymamışsındır. Ayrica düştüm ondan kanadı tamam mı? Endişelenme."
Kocaman gülümsedi yeterli bir cevap ama hala aklımı kurcalayan birşey var. Kio beni arkamdan iktirerek odama götürdü ve yataga yatırdı.
Kio:"iyi geceler anne~~ iyi olduguma göre uyursun hadi uyu."
Ben daha iyi geceler demeden odadan çıktı.
Seni araştıracagım kio tilki!!
KIO..
Beni aradıgını bilmiyordum ama yakalanabilirdim daha dikkatli olmalıyım. Iyi kıvırdım ama izayayı tanıyorsam beni eninde sonunda bulacaktır!....
Meydadaki kio ^^ yorum atabilirsiniz. Ayrica bir yıldızı çok görmeyin simdiden teşekkür ederim ^^^^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~shizaya ~
Фанфикbakalim beyenecek misiniz? ayrıca umarım beyenirsiniz. elimden geleni yapacagım. Ayrıca ilk yazışım. içinde 2 farklı shizaya hikatesi var.