4♧

18 1 0
                                    

~Rüya~

Eskiden olan kişiliğim nasıldı bilmiyorum ama suan kesinlikle yerimde duramıyordum. Kıpır kıpır biriydim. Fazla neşeli.

Okula gitme isteğim tabiki her öğrenci gibi derslere bayıldığım için değildi. Arkadaş edinmek istiyordum. Eğlenmek istiyordum.

Suratımdaki kocaman gülümseme ile müdürle yeni sınıfıma doğru yürüyorduk.

Aklıma düşen düşünce ile bir an duraksadım. Belki o gizemli çocukla aynı sınıfta olurduk.

Mal mısın Rüya? Çocuk kaçıncı sınıf biliyosun sanki. Allahım ya. Neyse bir göz gezdiririm canım. Zarar mı çıkar?

Müdür buyur etti, girdik sınıfımıza. Otuz iki diş sırıtıyorum tabi. Sınıfa bir göz gezdirdim. Tabiki o çocuk yoktu. Moral bozmak yok. Niye şey yaptıysam bende.

O değil de allah vermiş. Anam bunlar ne ile besleniyor? Maşallah be. Az daha baksam ağzımın suyu yere akacaktı.

Müdürün bana seslenmesi ile ona döndüm. Kısa bir tanışmadan sonra tatlı mı tatlı bir çocuğun yanına, arkanın bir sıra önüne oturdum.

Tatlılık abidesi sıra arkadaşıma dönüp gülümsedim. O da gülümsedi. Neyse ders sayemde azıcık kaynadı.

Inkar etmiyorum şimdi güzel kızım. Sarı saç, mavi göz yeterli yani. Teneffüs olunca tüm sınıf yanıma geldi. Hepsiyle tanıştık, baya sohbeti kurduk.

Ağzım kulaklarımda bir sürü yeni arkadaş falan. Telefon numaralarını da aldım tabi. Whatsapp grubuna falan aldılar. E benden kaçar mı?

Sonraki teneffüsler kızlarla dışarı çıktık. Diğer sınıfları dolaştık biraz. Başka kankalar da yaptım. Ama dikkatimi toplayamıyorum.

Tüm gün gözüm o çocuğu aradı. Hatta bi ara tuvalete diye arka tarafa da gittim. Yoktu. Merakı koydum bi kenara. Ne de olsa yarın öbür gün görürdüm.

Kızların yanına muhabbete döndüm. Dedikodu kazanının içine atlayıp yeni okulumdaki sırları dinlemeye başladım.

~Uras~

Çocuklarla yapılan kutlamadan sonra eve geç gelmiştim. Annem bu duruma kızmak yerine sevinmişti. Çünkü eskiye döndüğümü düşünüyordu.

Bu hafta okula gitmeyip onlarla takılmamı bile söyledi. Bu fırsat kaçmaz deyip kabul ettim tabiki bende.

Çocukları arayıp durumu söyledim. Bir sevindiler, bir sevindiler. Akıllarında bişeyler varmış. Parti tabi başka ne olacak.

Tüm bunların ardından saat beşe doğru kafayı gömüp yattım. Eski hayatıma dönüş şimdi başlıyordu asıl. Bu gece de rüya görecek miydim merak ettiğim buydu. Daha da beklemede yattım.

~Rüya~

Dedikodu, şamata derken okulumdaki ilk haftam bitmişti. Herkesi çok sevdiğim kadar, herkeste beni çok sevmişti. Şu bir haftadır keyfime diyecek yoktu.

Zil sesiyle yayıldığım koltuktan fırladım. Kapı da kargoyu görünce kafama dank etti. Ayakkabılarım!!

Onları ben nasıl unuttum ya. Yaşanan gecikmeden dolayı ayakkabının parasını da ödemedim. Allahım kafama talih kuşu sıçtı da haberim mi yok ya .

Cumartesinin böyle güzel başlaması üzerine teyzemden izin alıp kızları bizim eve çağırdım. Hem tanışalım hem partiliyelim değil mi!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 18, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Rüya EtkisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin