*Partea I* Prima zi de scoala

595 37 0
                                    

Ma numesc Ana , am 17 ani iar asta e prima zi de scoala . Trebuie sa ma imbrac dragut . Imi fac parul in bucle lejere si il las pe spate . Imi pun niste blugi negri o camasa alba si peste un pulover pe care scrie I Love London . Afara e frig , sunt cam 10 grade . E ciudata racirea asta de vreme . Adica acum o saptamana erau 30 de grade celsius . Am 1.70 , si chiar nu vreau sa mai cresc , adica trebuie sa port ai eu tocuri .Port 40 , si am inteles ca daca porti mai mult la pantofi , o sa cresti mai inalta . Daca m-as fi facut model , atunci inaltimea ar fi fost un punct forte , nu ? Eu de obicei nu ma machiez prea tare , adica de ce sa-mi stric tenul cu fond de ten si alte prostii , plus , ma face sa arat mai batrana , si fata de restul fetelor eu vreau sa arat ca de varsta mea . Imi dau mai mereu cu tus negru , o linie foarte subtire . Pe buze imi dau cu un glos .
Imi pun paltonul violet inchis pe mine si ies din casa . Pana la liceu iau metroul . In metrou imi pun castile la urechi si ascult muzica clasica , 5 melodii clasice si 10 pop si restul . Sunt mare fana One Direction . Da , sa nu credeti ca sunt acel gen , OMG , lacrimi , lacrimi, lacrimi, sunt perfecti , incredibili , lacrimi , lacrimi , lacrimi . Unu la mana , nimeni nu-i perfect , Adica de unde sti tu ce fac cand nu sunt pozati si filmati . Doar n-or marturisi chestii nasoale , decat chestii super . Preferatul meu din trupa e Niall Horan . Primul membru preferat a fost Zayn , ma rog ,ma dusesem la fata unei prietene de-a mamei si acea fata era ultra fana one direction . Eu pe atunci nu auzisem de trupa . M-a intrebat de care-mi place cel mai mult de Zayn , dupa 5 minute i-am si uitat numele . Numele trupei nici nu cred ca l-am memorat . Fetei îi placea de Niall , mie mi se parea urat , era chiar innebunita dupa el . Ma duc acasa si chestia cu 1D se termina . Peste ceva timp , cred ca un an sau jumate de an , vad pe You Tube , un videoclip cu 5 baieti super frumosi . Ma uit si ma uit si dupa ma cuprinde un Deja Vu , era videoclipul pe care mi-l aratase acea fata , videoclipul de la Kiss You . Am zis ca sunt super tari .Dupa , m-am plictisit . Ma rog , nu m-am plictisit doar ca nu am mai dat atata atentie . Favoritul meu devenise Louis . Dupe un an , am intalnit la petrecerea altei prietene de-a mamei doua fete fane 1D , si singurele fete de la petrecere ( pe langa mame ) . Eu nu stiam mai nimic pe atunci , aveam in telefon cateva melodii banale . Am vorbit despre 1D , una dintre fete era innebunita dupa Harry . Mie nu mi s-a parut ca arata prea incredibil , adica arata super dar , nu era preferatul meu . Dupa am inceput sa ma informez si usor usor am inceput sa devin o fana adevarata , mi-am cuparat si o carte despre 1D . Intre timp nu mi-a mai placut de Louis asa de mult , si de la 13 ani pana la 17 imi place de Niall . Ar fi super sa vina One Direction in Romania .
Intre timp ajung la scoala . Revederea cu colegii , imbratisari etc. Diriginta intra pe usa si ne spune discursul de inceput de an scolar cu mici modificari , doar nu era sa spuna , "Dragi elevi , bine v-am regasit sper sa va placa clasa a 10-a " . Eu stau in banca cu Andreea , cea mai buna prietena a mea . In spatele nostru sunt Ioana si Emilia. Noi patru formam o trupa numita The River . Momentan facem decat covere . Avem un canal pe You Tube cu aproximativ 500.000 . Cantam decat melodii in engleza si vorbim decat im engleza , desigur , punem si subtritare in romana . Canalul nostru e foarte apreciat in Anglia . Avem vreo 100 de covere , am postat saptamanal cate un cover timp de 2 ani . Numele noastre sunt pe canal : Jane ( Ioana ) , Emily , Mariah ( de la Maria , al doilea nume al Andreei ) si Ana(eu) . Urmam sa inregistram o melodie compusa de mine , suna grozav . Oare Niall ne cunoaste . Logic ca nu , sau poate ca da . Sper ca da .


Eighteen || Niall Horan f.f.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum