Ma trezesc. Ma doare capul rau. Ma uit la cesul telefonulu. Jesus! Eu ora 3. Nu e nimeni in camera. Ma culc la loc. Nu trec 5 minute si la usa bate cineva. Ma ridic cu greu. Sunt cam ametita. Ma uit pe vizor. Observ ca e cel de aseara. Ii deshid usa. Il poftesc inauntru. Se aseaza pe un scaun.
-Cum te simti?
-Eh... bine.. raspund eu.
-Aseara...
-Mda...
-Tre' sa trec la subiect, nu te mai pot scoate din cap.
Eu zambesc parand nedumerita. Cum? Doamne... E super frumos, recunosc. Insa.. nu stiu nimic despre el. Daca e un proxenet? Stiu cum a sunat, dar uneori pot fi paranoica. Nu pare. Nu cred ca e. Doamne, ce ganduri mai am si eu. Atunci, am simtit un sentiment, unul ciudat, acela in care te simti curajoasa si esti pregatita sa faci o nebunie.
-Nu stiu nimic despre tine. ii spun eu.
-Pai..am 22 de ani...ma numesc Arthur.... iubesc muzica. Cant la chiatara, la vioara si la pian. Imi place viata... Acum studiez medicina...
Eu eram ceva gen: What? E perfect... Dar poate minte...
-Stii ca eu am 17..nu?
-Oh...nu stiam...
-Mda... spun eu, observand ca incepe sa ma scoata din cap.
-Varsta nu conteaza pana la urma..esti libera diseara?
-Da, sunt. raspund eu zambind.
-Ok..pai vin sa te iau din fata camerei la sapte?
-Ok...dar unde mergem?
-E o surpriza, sper sa-ti placa.. adica nu sunt sanse prea mari dar e o ocazie unica.
Il conduc spre usa. Pleaca. E ciudata situatia. Adica... mda... oricum daca va fi ceva va fi pentru 5 zile. N-am putea ramane impreuna plus ca e cu 5 ani mai mare, ca Niall de fapt...
Ma pun din nou in pat. Ma simt ciudat... Peste o ora vine Andreea. E cu Harry. Ma saluta. Ma intreaba daca poate sta. Eu spun da. Dupa vin si Niall cu Liam. "Mda...am uitat sa-ti spun si de el...". Aha...pai cred ca mi-e foame.. "Nu..stai aici, te rog." spune Niall. Eu zic, bine, de ce nu, aroganta.
-Ne vom juca adevar si provocare. spune Andreea. Cine pune provocarile?
-Eu, spune Harry cu o fata perversa..
-Sa incepem.. spune Liam..
Sticluta se opreste la..mine.. Jesus..
-Ooo, Ana, ok, pai te provoc sa.. sa-l saruti pe Niall.
-Altceva. spun eu enervata.
-Sa sari pe geam. spune el zabind. Sau sa...sa mergi si sa saruti prima persoana car eiti iese in cale.
-Ok.. spun eu, ultima. Si ies din camera, ei vin dupa mine. Ma intalnesc pe hol cu..cu Arthur. Il sarut. Niall surprins ca nu l-am ales pe el pleaca nervos. Liam pleaca dupa el.
-Ma intorc in camera. Ma simt prost pentru ce am facut, dar merita. Si Harry pleaca dupa el. Andreea se intoarce in camera.
-N-a fost frumos.
-Nu e vina mea, e a lui Harry, si am avut noroc.
-De ce? ma intreaba ea nedumerita.
-Pentru ca il cunosteam pe el, il cheama Arthur, am fust cu el aseara in club.
-Ce?! Mie de ce nu mi-ai spus?
-Te-ai aliat cu ei... si nu ti-a pasat, cum nici lui Niall nu-i pasa de mine. Banuiesc ca acum e in drum spre Carla.
-Nuu, nu intelegi ! A lasat-o cu ochii in soare. Cand a incercat sa te prinda din urma Carla a incercat sa-l opreasca. El a impins-o si a facut-o curva. Toti au ras de ea. A fost un moment penibil pentru Carla. Niall alerga pe strada in timp ce ploua. Nu dorea sa ia un taxi. M-am urcat eu intr-unul si l-am prins din urma. A inceput sa planga, dupa te-am cautat ca disperatii.
-Nu stiam...
-Doamne, ma simt atat de prost. El chiar tinea cat de cat la mine.
-Cat de cat? Te iubeste.
-Ba nu, n-o face, e Niall Horan pana la urma. Eu sunt decat o.. o fata simpla, timida...nu sunt buna de nimic.
-Cum?! Nu inteleg de ce te crezi inferioara altor fete. Esti frumoasa, esti desteapta si talentata.
-Da..sigur.. La sapte ma intalnesc cu Arthur.
-Urat..dar sunt prietena ta cea mai buna si trebuie sa te sustin.
-Multumesc...
E ora 6. Incep sa ma imbrac. Imi pun o pereche de blugi negri, un pulover verde cu o bufnia pe el, peste paltonul. Imi dau cu tus si gloss. Imi las parul pe spate. E ora 19:00. A si aparut la usa. E punctual. Plecam.
CITEȘTI
Eighteen || Niall Horan f.f.
FanfictionEste o carte fanfiction cu Niall Horan . In carte sunt TOATE gandurile Anei , personajul principal . Ana este o fata care face parte dintr-o trupa de fete de 17 ani din Romania , cunoscuta cat de cat pe YouTube , care face covere , aceasta, neavand...