Un nou inceput

264 29 3
                                    

       M-am trezit. Nimeni nu era in camera. Mi-am facut rutina de dimineata dupa care m-am schimbat de pijamale. Am iesit din camera. Merg usor pe hol pana la lift, intru in el si astept sa coboare la parter. Vreau sa ma duc sa mananc ceva. Liftul ajunge la parter. Ajung in restaurantul hotelului. Ma asez la o masa de doua persoane.  E cam gol restaurantul. Ma duc sa-mi iau de mancat. MA asez la aceeasi masa si incep sa mananc. Ce voi face de acum incolo? Mai intai trebuie sa anunt faptul ca am iesit din trupa. Cred ca fetele au gasit deja pe alta. Chiar sai trimit un mesaj Andreei sa-i confirm faptul ca am iesit din trupa. Dupa , vreau sa scriu pe Twitter.  Da, cei 100K de urmaritori vor afla. Oare fac bine ce fac? Logic, ele mi-au facut mult rau. Strica totul mereu. Incep sa scriu mesajul. Ugh , cu emotii apas... stai putin ... am primit o notificare. "The Purple River a postat un tweet in care v-a etichetat". Apas sa vad  despre ce e vorba. "Am decis sa o excludem pe Anna din trupa" .... Poftim?! Nu pot sa cred ca au facut asta? Gata, trebuie sa o sun pe Andreea. Nu raspunde. Pe Ioana. Nu raspunde. Pe... Emilia.......t..." "Oh, Ana, tu esti.." "Cum ati putut sa-mi faceti asta?" "Adica , ce?" "Eu am iesit din trupa, nu voi m-ati dat afara" "Eh , e un mic amanunt" "Mic?" "Ce poti face ? Cum poti dovedi?" . Atunci inchid telefonul. M-a prins. Eu chiar nu pot dovedi. Dar pot afirma ca eu am iesit din trupa.. cine ma va crede....Ma uit indelung la tweet. Hei , nu m-am uitat la comentarii. OMG , sunt peste 100 de comentarii. Toate sunt ale unor oameni revoltati. Au pierdut 100K de urmariotri. Mai au decat 50K. Nu pot sa cred ! Asta e bine! Nu? Ce-i de la One Direction mi-au trimis un mesaj..."Oricum erai prea buna pentru trupa aia". In acel moment imi vine sa plang de fericire. Asta poate fi inceputul carierei mele.  Termin ce am de mancat , beau un pahar de suc de portocale si ma duc in camera. Imi aleg niste haine super si astept sa se intample ceva. Mda , nu prea stiu ce.

       Oh , am primit un mesaj de la Emilia : " Nu s-a terminat aici". Chiar ma asteptam la un mesaj de genul. Suntem de abia in a 3-a zi aici, si s-au intamplat atatea. Oare o sa mai faca duetul? Logic ca nu. Dar oare le va mai scrie o piesa? Nu stiu ..cred ca nu. Sau da.... Mai conteaza? Ce conteaza este ca am sustinatori. 

       Am primit un mesaj de la compozitor in care scrie ca vrea sa imi scrie o melodie , pe care s-o cant in duet cu Birdy. Avem stiluri asemanatoare deci v-a iesi super. E ciudat. E foarte ciudat daca stau sa ma gandesc. Adica, aveam decat un amarat de cont pe YouTube, iar acum voi canta un duet cu cantareata mea preferata. Totusi imi e frica de ce-ar putea sa spuna Emilia despre mine.

Eighteen || Niall Horan f.f.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum