Ajungem in fata cladirii unde este studioul. E una imensa. Ne uitam lung la ea , desigur cu exceptia Emiliei. Face doi pasi in fata.
-Tata are una mai mare , zice ea superioara . tatal ei e foarte bogat.
Intra in fata noastra prima. Eu , Ioana si Andreea ne uitam una la alta mirate. Emilia e foarte greu de suportat , e rea , se crede mai buna decat toate. Ioana cu mare greu o suporta. Am jucat piatra-hartie-foarfeca . Ca sa vedem cine sta cu ea in camera. Pierzatoarea a fost Ioana. Sunt atat de multi oameni imbracati la patru ace in cladire. Stiu ca in e-mail scria ca studioul e la ultimul etaj , luam liftul pana acolo. Cladirea are 25 de etaje , a durat ceva pana sa ajungem. Usile liftului se deschid iar noi iesim , desigur , prima e Emilia. Atunci o doamna inalta , cu pantofi negri cu toc , o fusta neagra mulata , o camasa alna si o blana peste , aratand foarte elegant , ca un Designer profesionist , ne spune " Sa va conduc la sala" , nici nu ne-a intrebat cine suntem , parca ne-ar fi cunoscut . Ea era secretara , aparent , foarte informata. Ne deschide usa si ne spune sa asteptam pe canapea.
Wow , e o camera foarte mare. Cum intri , in stanga e studioul de inregistrat , in fata , in spatele camerei sunt o grozavie de instrumente . Inaintea lor sunt canapeaua si fotolile albe . Pe masa sunt patru pahare cu apa. Eu ma asez pe fotoliul din partea dreapta , Emilia pe cel din partea stanga , pe canapea se aseaza Andreea si Ioana. Suntem emotionate. Mai putin Emilia . Zambim toate , chiar si ea , si ne uitam una la alta . Dupa studiem tot ce ne inconjoara. E o camera foarte mare, repet.
Se aud multi pasi venind in graba si voci certandu-se din spatele usii. Se deschide brusc usa si apare compozitorul cu 4 baieti. E zarva. V-ati dat seama cine-s baietii. Toate ne uitam ca niste statui la ei. Dupa ce-si dau seama ca suntem acolo , si ei se uita ca niste statui . Parca s-ar fi pus totul pe pauza. Cum Emiliei nu-i pasa de ei prea mult , se ridica si se duce la ei.
Discutiile sunt in Engleza.
-Oh, Niall , sunt Emily , ma bucur sa te cunosc...Liam,sunt Emily , e o placere sa te intalnesc , Harry , ma numesc Emily , arati mai bine in realitate ... Oh , Louis...
-Esti Emily , si stiu , sunt super dragut. dupa toti incepem sa radem.
-Sa vi le prezint pe colegele mele de trupa. eu eram prima de prezentat , ce ma fac , ce ma fac , trebuie sa dau mana cu Niall.. sa ma uit in ochii lui, tremur si ma uit la ei fara nicio expresie faciala, ma rog, una emotionata , dar trebuie sa te uiti de cateva ori ca sa-ti dai seama.
-Ea e Ana. dupa ,a duc sa dau mana cu Niall, se uita in ochii mei fara nicio expresie faciala, si eu ma uit in ai lui , ok , oficial are ce-i mai frumosi ochi pe care i-am vazut. Ma deranjeaza cu nu spune nimic, se uit la mine ca la o fantoma, asta ma face sa-l injur in minte. Da , sunt genul de persoana care injura in minte. Dar nu imi si ies pe gura injuraturile. Dupa , dau mana cu Liam, dupa cu Harry si dupa cu Louis. Toti au zambit, au fost draguti , doar Niall nu.
Urmatoarea prezentata a fost Andreea. Da, Niall i-a zambit , fiecare au luat-o in brate. M-au facut sa fiu atat de geloasa , ma simteam atat de prost. Cu Ioana la fel. Bine , m-am simtit groaznic, niciunul nu se uita la mine. Chiar daca eram in mijloc. De atunci numai sunt atenta la nimic si am un zambet fals.
- Am o surpriza pentru voi, fetelor. Urmatoarea piesa este un duet intre voi si acesti 4 baieti , cred ca-i cunoasteti deja. Piesa se numeste 8 . abea atunci cand imi aud numarul norocos incep sa fiu atenta.Piesa este despre 8 sentimente. De fapt despre 4 , dar fiecare este vazut in doua feluri. Vor fi 4 grupe , in fiecare grupa o fata de la The Purple River si un baiat de la One Direction. Grupele sunt acestea : Grupa Rain : Ana si Louis , Grupa Liar Sun: Mariah si Harry , Grupa Frozen Heart: Emily si Niall si Grupa Windy : Jane si Liam.
Cand am auzit toate astea , am , inlemnit , Emilia si Niall , e , e ciudat si groaznic.
- Oooh , Louis... spune Liam.
Eu nu inteleg ce se intampla. Aflu de la Emily , ca sunt cotata ca fiind cea mai draguta din trupa.S-a facut chiar un sondaj. Ok , asta nu stiam. De-aia au zambit ciudat cand s-au uitat la mine. Nu stiam asta , si totusi sunt impresara trupei. Ma rog...Emily cu Niall , e oribil.
CITEȘTI
Eighteen || Niall Horan f.f.
FanficEste o carte fanfiction cu Niall Horan . In carte sunt TOATE gandurile Anei , personajul principal . Ana este o fata care face parte dintr-o trupa de fete de 17 ani din Romania , cunoscuta cat de cat pe YouTube , care face covere , aceasta, neavand...