Sunt in camera de hotel. Sunt singura din nou, sau nu, am fost mereu singura, voi fi mereu singura. Viata mea nu va mai fi la fel. Am fost iubita lui Niall Horan, sau cel putin asa cred, am scos o melodie cu Birdy.
Stau intinsa pe pat, uitandu-ma pe tavan. De ce sufar atat? Nu ma merita...mda, pe cine pacalesc? Eu sunt cea care nu merita pe nimeni. Credeam ca odata cu liceul, s-a schimbat totul, de fapt, nu s-a schimbat NIMIC. A fost decat un invelis subtire ce acoperea totul din jurul meu facandu-ma sa ma simt speciala. Ar fi fost ciudat sa fiu fericita. In generala eram anxioasa, aproape depresiva, singura, nu vorbeam decat cu o fata, lumea isi batea joc de mine. Acum? E la fel. Ma gandeam cand am inceput sa fiu fericita, ce e asta? Ma simteam ciudat, de parca as fi gasit o lada cu aur, si sunt foarte bucuroasa, dar imi pun semnul de intrebare, e adevarat? Chiar e aur. Mda... n-a fost aur.. a fost o iluzie... Iubirea poate fi magica, dar magia poate fi doar o iluzie, merge si cu fericirea in cazul meu, as vrea sa fie o iluzie iubirea pe care i-o port. Cum sa te indragostesti in.. 8 zile? Daca stau sa ma gandesc e justificat, adica il placeam de ani... Cat de dobitoaca sunt. Trebuia sa-mi dau seama ca nu e real. Ca ce s-a intamplat intre mine si el n-a fost real. Eu am fost doar una dintre sutele de mii de fane innebunite. Unele dintre fane sunt chiar fotomodele, iar eu sunt o fraiera... Nu vreau sa ma intorc la liceu..
Plang non stop, ma uit fix pe tavan, lumina de afara patrunde in camera, stiti acea lumina facuta de masini sau de felinare sau de amandoua.
O sa vina Andreea, poate, unde e Niall, n-a venit sa vada ce fac. Trebuie sa vina cineva..nu? Pentru orice eventualitate... trebuie sa plec. Inainte sa ies, imi aduc aminte ca machiajul meu e imprastiat pe toata fata. Ma duc in baie, ma demachiez, nu sunt fraiera lor. Stiu ce fac. Asta a fost. Ma machiez la loc cum trebuie. Imi dau cu tus intr-un mod strident, cu ruj rosu inchis. Ma imbrac cu o fusta neagra, dres negru. Imi pun o bluza super casual si sexy incat sa mi se vada sutienul, tot neagra. Imi pun sacoul peste si cobor. Arat bestial si emo, bine, sacoul acopera ce e surprinzator. Adica mi se vede doar o parte din fusta si dresul. E cineva la bar. E un tip blond, cu ochii mari si albastrii. E o asemanare mica intre el si Niall, doar ca el are parul blond inchis. Se uita la mine. Ma uit la el si zambesc. Vine spre mine. Doamne, e atat de frumos, arata mai matur. Are o privire care ma strapunge.
-Hei..ce faci.. ma intreaba el.
- Bine...tu? il intreb eu.
-Bine, te pot insoti?
-Sigur, de ce nu. raspund eu zambind.
Iesim din hotel.
-Unde mergem? ma intreaba el.
- E un club unde se asculta muzica rock si indie. auzisem de dimineata de el, mi-am dorit sa merg, si voi merge...
-Oo, super, iubesc rockul si muzica indie, transmit ceva. a spus el, entuziasmat.
Cand am auzit, m-a batut inima super tare, e un semn? Adica l-am placut pe Niall doar pentru fizic, nu mai imi placea mult pop-ul deci nici muzica lor.
Chemam un taxi, clubul e departe. Ajungem. Imi deschide usa. Intram. E atat de tare. E numai muzica super tare. E o nebunie. Imi dau sacoul jos. Da, observa cum arat. Ma invit ala dans. Eu si dansul.. uf.. refuz. Ne ducem l abar. Eu comand 6 shoturi de tequila. Se mira. Ii spun ca trec printr-o pasa proasta. El intelege. Incep sa... sa ce fac? Eu n-am baut niciodata. Bine, la o petrecere de revelion organizata de Emila unde toti ne-am imbatat, a fost genial totul. Beau un shot. Wow, e puternic. El nu bea, spune ca nu e genul. Tare. Dupa al doilea tusesc de doua ori. Spune ca n-ar trebui sa mai beau. Cred ca s-a urcat deja la cap, eu zambesc, ma apropii de el foarte mult, il sarut pasional. Ma ia in brate. Ne sarutam in continuare.
Niall's pov
Doamne, ce am facut? Acum sunt in taxi cu Andreea. Tocmai au facut doi retardati cu masini scumpe, nu-i nimic cu masina, dar sunt nist epusti de 18 si unul dintre ei are 17. "Tare". Am asteptat acolo 10 minute, dupa am iesit din masina si am alergat pana la hotel. Am tot sunat-o pe Ana, dar n-a raspuns. Bine ca a avut Andreea cartela. Am batut la usa de vreo 10 ori. Nimic. Am decis sa intram. Nu era nimeni. Era doar telefonul Anei pe pat. Unde o fi? Nu e nici in baie. Ne ingrijoram. Ne ducem la receptie. Intrebam daca au vazut o fata bruneta si inalta iesind din hotel. Ei spun ca da. Ca au vazut-o iesind cu un barbat. Ce? Cum? Nu e posibil. Unde s-or fi dus. Receptionista nu stia altceva. Ne-am hotarat sa ne ducem in camera si s-o asteptam.
Anna's pov
Sunt beata. Rad mereu. Stam pe canapea. Stau la el in brate. Dupa ce terminam shoturile ( a baut si el 2), mda, am baut 4. Sunt moarta. Ne ducem si dansam. Ne tinem bine. Trece o ora. Decidem sa plecam. Ne urcam intr-un taxi si mergem la hotel. Ma inteaba daca poate sa ma conduca pana in camera. Eu spun nu, chiar daca-s beata moarta imi dau seama ca arfi putut veni Andreea. El o ia in partea opusa, ma urc in lift. Ajung la etaj. Ma indrept spre camera. Deschid. Usa. O inchid, bineinteles. Ma arunc pe pat cand, aaaaa, ce, cum? Incep sa tip, tipam toti. M-am asezat pe Andreea, Niall era pe canapea. Sar pe mine si ma iau in brate.
-Mirosi a bautura. spune Niall.
-Mirosi a parfumul Carlei, tip eu.
-Calmeaza-te. imi spune Andreea.
-De ce sa ma calmeze, ia-l pe ca*atul asta din fata mea. spun eu nervoasa, imi vine sa vomit. Ma duc in baie si vomit.
-Trebuie sa mergem la spital, spune Niall speriat, pare ca nici n-a auzit ce-am spus.
Ma spal de fata. Dupa ce aud bine ce a spus, tip spundand ca ne e nevoie. Ma apropii de el. Incep sa plang si ii dau cu pumnul in piept. "Pleaca", ii spun eu. E nevoit sa plece.
Adorm. Maine e a 9-a zi, mai sunt 5 zile...
CITEȘTI
Eighteen || Niall Horan f.f.
Fiksi PenggemarEste o carte fanfiction cu Niall Horan . In carte sunt TOATE gandurile Anei , personajul principal . Ana este o fata care face parte dintr-o trupa de fete de 17 ani din Romania , cunoscuta cat de cat pe YouTube , care face covere , aceasta, neavand...