Invitatia

251 28 0
                                    

       Andreea n-a mai venit. Asta pentru ca s-au mutat toate trei intr-o camera. Doar nu era sa mai stea cu mine. Totusi , pot spune ca ma plictisesc. E a patra zi. Peste 2 zile ma duc la studio din nou. 

       E dimineata, ma rog, e 12 , dar cum m-am trezit la 11:40, e dimineata.  Aseara am stat pana la 2 noaptea pe net. Uff, am primit 12 mesaje. Ma rog , numai pot manca de dimineata ca s-a inchis cantina. Nici nu imi e foame. Pana sa citesc mesajele trebuie sa ma trezesc complet. Adica pana la baie ma dadeam in stanga si-n dreapta. Parca eram beata. Ma spal pe dinti..chestii de dimineata. Ma intorc, ma bag la loc in pat, dupa imi aprind televizorul si ma uit pe BBC entertaiment. Oh, grozav, e Doctor Who. Chiar daca am vazut episodul tot ma uit. E unul dintre serialele mele preferate. Trec cateva minute si-mi amintesc de mesaje. Imi deschid telefonul. Cel mai nou mesaj e de la compozitor, cum ca s-a schimbat ora intalnirii. Mda , numai e la 10:00 , e la 10:15. Mda, chiar merita anuntata. Al doilea e de la mama ." Te simti bine? Te-am vazut la stiri" . "Da mama , ma simt, te iubesc". Al treilea e de la ... Louis, cum ? "Hei, te invitam la Karaoke Party. Sa fi acolo la 21:30. E important.". Ok, ma voi duce. Voi ati refuza? Cred ca nu. Ohh, sa dau ochii cu ei. Ma rog, cu Niall. Inca imi amintesc privirea rece pe care mi-a oferit-o la restaurant. Si cea de la studio. Nu-l voi baga in seama. Si, daca nu voi vorbi cu nimeni? Adica daca nu ma va baga nimeni in seama? Cum sa ma imbrac? Mai casual, sau mai elegant? Ma rog, casual poate fi si elegant, daca veri, dar ma refer la...     v-ati prins voi. Am timp pana atunci. Dar cum voi canta in public? Adica, atunci eram 4 , si atentia era pe toate , acum sa fie decat pe mine? As muri. O sa zic ca mi-e rau. Asta ar fi patetic. O sa cant, dar daca nu le place melodia pe care o voi alege? Nici nu stiu ce voi alege. Sunt praf. 

       Trebuie sa ies afara ca sa iau o gura de aer. Pe cine pacalesc? Vreau sa ma duc sa mananc ceva, in 10 min mi s-a facut o foame. Dar tre' sa termin si restul mesajelor de citit. Oh , sunt de la colegi, incurajari si de toate. Oh, unul de la Emilia. "Ne vedem diseara >:)". A fost invitata? Au continuat sa cante impreuna melodia?Oh , ce fraiera sunt. O sa ma fac de rusine acolo. Dar, o sa fac eu cunostinta cu cineva. Am spus ca nu sunt sociabila? Daca nu, atunci aflati acum.

       M-am imbracat si am iesit din camera. Am coborat cu liftul. E un hotel inalt, ok? Si nu , nu stau la etajul 1. Mi-ar lua vreo 15 de min sa cobor pana jos. Exagerez, dar tot mi-ar lua mult. Ajung jos. Plec din hotel si ma plimb, si ma plimb, si ajung la restaurantul cu pricina. De ce sa nu mananc acolo? Adica nu e vina resturantului. Ma asez la o masa si comand ceva de mancare. Am comandat.Astept 10 min si vine mancarea. Dupa ce termin sa mananc. Platesc, logic, si plec, la fel de logic. Ajung la hotel si trag un pui de somn, trebuie sa fiu fresh pentru la noapte.

Eighteen || Niall Horan f.f.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum