O oferta interesanta

363 33 0
                                    

Au trecut 3 saptamani de la inceperea scolii . Inca 3 covere . Eu sunt acasa si stau pe tableta . Eu sunt managerul teupei , mda.. nici nu a trebuit sa votam , e o treaba plictisitoare , adica am fost "foarte" activa .Primesc un e-mail . Cum majoritatea e-mailurilor mele sunt plictisitoare , nu ma uit .Las tableta si ma duc sa mananc ceva.
Ma intorc la tableta . Din curiozitate , ma uit la e-mail . Era scris in engleza , cum vorbesc fluent engleza l-am inteles , si bine am facut . In el scria ca unul dintre cei mai mari compozitori vrea sa ne scrie o piesa . Mi-am zis ca e o gluma , dar totul era atat de detaliat . Scria ca trebuie sa sunam la numarul .... . Am decis sa nu iau nici o decizie fara restul . Le-am chemat la mine . Nu le-a venit sa creada . Ca sa aflam daca e o farsa am zis sa sunam la numar , doar ce puteam pierde . Ioana a sunat . Suna si suna si dupa a raspuns cimeva in engleza . Cu vocea tremurand a spus , "I am Jane from The Purple River " . A raspuns si a spus "Chiar acceptam telefonul vostru" . Ma rog , conversatia a fost in engleza . Din convorbire s-a inteles ca vrea sa scrie o piesa pentru noi . Ok , si daca era un pedofil ? Nu aveam de unde sti . Ma uit pe twitter si vad un mesaj de la el , de pe contul original . Ne-a spus ca ar vrea sa ne intalnim pe 10 octombrie . Pai mai avem 5 zile . Uf . E o sansa de neratat . Reactia mamelor noastre a fost una ... ciudata . "Da sigur , dar sa fiti cuminti " . I say what ?! Niciun , of , dar e asa departe Londra , singure in primejdie . CIUDAT .
Am gasit un hotel super .De 5 stele . Am cumparat biletele de avion , am rezolvat totul . Mai avem de facut bagajul . Vom sta 2 saptamani , pai si cu scoala , e teribil . Dar avem un motiv foooooaarte bun . Adica serios , a scris piese pentru Taylor Swift , One Direction , Birdy si multi alti artisti celebri .
Profesoara , alta reactie ciudata , a fost complet de-acord , si ne va motiva absentele . Ce-a patit lumea ?! Poate ca e un semn . Oare o sa fie si Niall din intamplare acolo . Oare o sa ma placa . Of ,ce ganduri penibile am , dar ma fac si mai entuziasmata . Andreea e innebunita dupa Harry . Ce-are Harry atat de special , fetelor ? Adica la granita dintre Louis si Niall a fost Harry . Dar nu chiar asa . Adica nu eram innebunita dupa el . Ioanei ii place de Liam , il adora . Emiliei nu-i place dd nimeni din trupa . E indragostita pana peste cap de un baiat din clasa alaturata , Mihai . Cred ca si lui ii place de ea , e blonda , ochi albastri , inalta , iar el e brunet cu ochi caprui . Se potrivesc de minune . Eu sunt tot bruneta cu ochii caprui extrem de inchis , uneori zici ca-s negri .

Eighteen || Niall Horan f.f.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum