Luke si povzdechl a toužebně pohlédl jejím směrem. Byla tak úžasná... Zrovna se se skupinkou kamarádů něčemu smála a vypadala přitom dokonaleji než v nějakém filmu. Dlouhé vyžehlené blond vlasy, džínové kraťasy a tílko s výstřihem. Vysoké podpatky. Od zlatých náušnic se odráží žhavé slunce.
"Jestli chceš, budu večer v baru," řekla.
Mluvil s ní jednou. Dnes ráno, na chodbě před její třídou. Čekal tam na ni. Cítil se neohrabaně a hrozně nevyspěle, přestože ona je jen o několik měsíců starší.
Věděl, jaký bar myslí. Chodili tam ty nejvíc cool lidi ze třídy nad ním. Věděl také, že se tam nedostane, přesto ale hned po škole co nejrychleji pospíchal domů. Bral schody ke svému pokoji po dvou. Šuplík, ve kterém schovával všechny peníze, které vlastnil, vysypal na postel a dal se do počítání. Mohlo by to stačit.
Chris mu poradil, kde sehnat falešnou občanku. Dostal ji, večer pak ale zklamaně zjistil, že nemá dost peněz na autobusovou jízdenku. Co se dá dělat. Mámy se zeptat nemůže, tak musí jít pěšky.
Když stál ve frontě do baru, bolely ho nohy. Nedostane se dovnitř. Té občance v životě neuvěří. Nepřestával však doufat. Tam uvnitř je ona. Krásná a nedosažitelná. Třeba se jí líbí. Usmála se na něj, na to nesmí zapomínat.
Ale nepomohlo to.
Tak šel zpátky domů. Možná až mu bude osmnáct, přemýšlel, zkusí to znovu...
ČTEŠ
Feels Good [5SOS CZ fanfiction]
FanfictionKaždá písnička skupiny 5 Seconds of Summer vypráví jiný příběh...