Calum s Michaelem na dva dny zastavili v malém městečku se zvláštním názvem. Potřebovali si trochu odpočinout od toho věčného řízení. "Ale jen dva dny," řekli si nekompromisně. Pořád to přece musí být road trip.
Calum odpoledne potkal hezkou holku, která mu na sebe dala číslo. Byla štíhlá, vysoká, se světlými pruhy v dlouhých vlasech, a jmenovala se Crystal.
Večer, když Michael mrtvý padl na postel v penzionu a nevypadalo to, že by s ním ještě byla řeč, jí Calum zavolal. Domluvili se, že ji vyzvedne, a společně zajedou do sousedního města, které tolik nepřipomíná ten největší zapadákov na světě.
Tancovali celou noc. Calum se cítil jako v nebi. Vždycky si přál, aby jeho život byl takový. Spontánní a dobrodružný. Chvíli se jejich rty dotýkaly, chvíli ne, a bylo to tak úžasné, protže neexistovalo nic než oni dva. Hlasitá hudba se zdála nevýrazná a ostatní lidi jen stíny. Nic o ní nevěděl a přesto mu připadala dokonalá. Vždyť ani neznal její příjmení...
Nepřál si, aby ta noc někdy skončila. Ale tak život bohužel nefunguje.
"Uvidím tě ještě někdy, že jo?" zeptal se jí s nadějí v hlase.
"Určitě."
Chtěl tomu věřit, ale ve skutečnosti věděl, že se to nestane. Z tohohle se nemělo vyvinout něco každodenního. Jako by tahle noc byla ta nejjasnější hvězda na obloze a všechny ostatní noci vedle ní vypadaly jako bledé tečky. Jenže se to nemůže opakovat - jen jedna hvězda může zářit nejjasněji.
Když se s východem slunce loučili, zoufale jí navrhl, aby jela s nimi. Odmítla. Nemůže teď odjet.
"Tak zas někdy," pousmál se na ni.
"Zas někdy," opakovala, otočila se a zmizela v posledních zbytcích nepropustné tmy.
ČTEŠ
Feels Good [5SOS CZ fanfiction]
FanfictionKaždá písnička skupiny 5 Seconds of Summer vypráví jiný příběh...