5. Disconnected

56 10 0
                                    

Na kraji lesa stála malá dřevěná chatka s výhledem na moře. Luke to místo miloval. Jezdil sem s rodiči už odmala. Vždycky tu měl pocit, jako by nechal všechnu civilizaci za sebou, jako by si nemusel s ničím dělat starosti - ty přece počkají. Vypnul si mobil a dlouhé hodiny seděl na lavičce před domem a pozoroval nádhernou scenérii před sebou.
Za ním se rozkládal les a před ním nekonečný oceán a obloha. Nadýchané bílé mraky se na ní proháněly o závod a tvořily ty nejúžasnější obrazce. Prostě dokonalé místo.
A právě sem vzal Emmu.
Tak se jmenovala jeho nová holka; se skrytým tetováním, o něco starší než on, do které se tak šíleně zamiloval. Tehdy se sice do toho baru nedostal, přesto jim to nakonec vyšlo.
Když jí navrhl, aby sem na víkend odjeli, byla tou myšlenou nadšená. Jakmile ale vystoupili, hned zvedla telefon a dalších deset minut s někým telefonovala.
Luke otráveně odemknul dveře. Představoval si, že tu spolu stráví dva klidné, ničím nerušené dny.
Přivezli si s sebou večeři. Leželi na kostkované dece na louce před domem, jedli a pozorovali západ slunce. Emma si položila hlavu na Lukovo rameno. Teď se vše zdálo dokonalé. Až tohle skončí, budou se zase muset vrátit ke svým každonenním povinnostem. Škola. Úkoly. Nekonečný, nudný život, den za dnem. Nevyspalost, litry kafe, úkoly, na které si vzpomene ve dvanáct večer...
Tohle všechno může na krátkou dobu opustit. Vážil si toho. Opravdu.
Luke si vždycky přál najít tajný vchod do jiného světa jako Narnie nebo tak. Tohle byla dobrá náhrada.
Emma zvedla hlavu z jeho ramena a o vteřinu později ucítil její rty na svých. Chutnaly po zeleninovém salátu, který právě dojedla.

Feels Good [5SOS CZ fanfiction]Kde žijí příběhy. Začni objevovat